Cuma, Ocak 14, 2011

İZMİR'LİLER BÜYÜK GÜN GELDİ!!!


İzmirliler yeni bir butiğe kavuşuyor!Uzun zamandır bahsettiğim Alsancak'da açılacak olan butik "SHOEGAZE" Yarın, yani 15 Ocak 15.00 itibariye açılıyor!Açılış kokteyline  tüm İzmirli süslü,giyimine düşkün,farklı olmayı seven bayanlar davetli!!!Eee kanbersiz düğün olur mu?Tabiki de bende orada olacağım!akşama kadar istediğiniz saatte çıkın gelin hem tanışalım,hem kimse kapmadan tek olan tasarımları siz kapın!SHOEGAZE'de hangi markaları mı bula bileceksiniz?Topshop, Cicci Cocco, Boejack Design,Sanemiko,vintage kıyafetler ve takılar olacak.
 
Cicci Cocco








Marka ve tasarım çeşitliliği  her geçen gün değişerek artacak!Bir Çok ürün sınırlı sayıda veya tek haberiniz olsun!Sonra kaçırdım diye üzülmeyin!O zman napıyoruz?Yarın SHOEGAZE'de buluşuyoruz!

ADRES  
cumhuriyet bulvarı 1407 sokak no: 8/a alsancak gündoğdu
ZARA ile Mon jardin Çiçekçiliğin arasında kalan sokak yani, Hakkı Tosyalının çarprazı Yani,Doy Doy 'un hemen bitişiği:)

4 yorum:

MAYRI dedi ki...

Açılış hayırlı olsun bol kazançlar.... alıcılara da güzel göz alıcı ayakkabılar...
<:))

kamikaze dedi ki...

Sanemcim çoook sevindim .Hayırlı,uğurlu olsun.Çoook istemem rağmen açılışta yanında bulumamadım:( tüm kalbimle oradaydım.ShoeGaze aykkabı ve çant alışverişim için adresim olacak bundan sonra.sevgilerimlee:)

Misscat dedi ki...

ben de açılıştaydımm seninle de tanışmak istememe rağmen zamanlar uyuşmamış sanırımm :) dükkandaki numunelerine bayıldım hatta soranlara da şahit oldum :))shoegaze için 2 kere mutluyum hem yeni alışveriş adresim hem de azıcıkta benim dikip dikiştirdiklerim dükkanda yerini buluyoorr !!!:))

Sanemiko dedi ki...

çokkk teşekkürler kızlarr:) misscat bilmiyorumdum sen,n ürünlerininde orada olduğunu ay ne sevindimmm bir daha gittiğimde bakiim bendeee:)