Pazartesi, Ocak 24, 2011

Le Petit Prince,owl,el boyaması topuklu ayakkabı!!


sanemikoya yeni ürünler ekledim,babetlerimden bebişli olan bir yeni anne adayına özel sipariş üzerine hediye olarak yaptırıldı umarım beğenir:)onun dışında küçük prens isteyenler vardı onlar için bir küçük prensli çanta hazırladım,topuklu ayakkabı bekleyenlerede dreamland heels!kartvizit taşıyan  hanımlarada gerçek deri üzerine boyanmış bir kartvizitlik!
Detaylar ve özel siparişleriniz için; http://sanemikoshop.blogspot.com/a göz atabilir ya da sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz!






8 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Yetenek Sizsiniz'e katılmalısın bence :))))

Yasemin dedi ki...

bunlar süper yaaa :-D
yallehballeh.blogspot.com

habinos dedi ki...

çok beğendim :)

balgözlükız dedi ki...

ayyy acaip şirin olmuss :) eminim resimdekinden daha guzeldiiirrr :))eline saglık canımm,ablama vermek icin sabırsızlanıyorumm..

Sanemiko dedi ki...

M¥PriNcessS

:)))ay çok teşekkür ederim

Yasemin

teşekkürler:)

habinos

çok teşekkür ederim:)

balgözlükız

çok teşekkür ederim bende beğenip beğenmediğini öğrenmek için sabırsızlanıyorum:)

amak-ı hayal dedi ki...

Bütün fotoğraflar çok şirin:)

çok renkli bir kişiliğin var orası kesin her yere yansıtmışsın bunu

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim:))

franbuaz dedi ki...

ayakkabılarınızı çok beğendim, boyalar akrilik boyamı...