Perşembe, Ocak 20, 2011

M.A.C'le Bir Gün!


Geçen hafta Emet'ciğimle İzmir'de yeni açılan ve yıllardır dört gözle beklenen M.A.C'in düzenlemiş olduğu bir workshopa katıldık.Hem Emet'le tanışıp muhteşem vakit geçirdim, hem de harika ip uçları öğrendim.Tabiki yeni kolleksiyonları olan Cham Pale' ı da deneme şansımız oldu, gerçekten müthiş özellikle kadife parlaklığı ve dokusuna sahip pudralarına bayıldım!


Belirtmeden geçemeyeceğim İzmiri'n M.A.C ekibi inanılmaz sıcak kanlı ve enerjik Ayrıca İzmir'liyim diye torpil geçmiyorum gerçekten en güzel m.a.c olmuş :)
Alsancak M.A.C diğer örneklerinden farklı olarak gün ışığından en yüksek seviyede yararlanabilmek adına yepyeni bir cephe tasarlamış. Bu sayede hem mağaza içerisinde hem de makyaj meraklılarının büyük ilgisini gören üst bölümdeki eğitim salonunda gün ışığında makyaj yapmanın inceliklerini öğrenebilirsiniz.






Makeup artistleri; Tahsin Eryılmaz  ve Berk Ersan'dan, harika ikramlar eşliğinde makyaj yapmanın sırlarını öğrenip sezonun renkleri üzerine konuştuk...M.A.C'in modayı takip etmediğini, her sezon modayı M.A.C'in yarattığını belirttiler.Ayrıca M.A.C deki tüm amabalajların,kozmetik şişelerinin ve hatta dekorasyonlarında kullanılan döşemelerden yerlerdeki malzemelere ve aksesuarlara kadar her şeyin geri dönüşümlü olduğunu biliyor muydunuz?



Şu yazımda vazgeçemediğim kozmetik ürünlerimi yazmıştım.Senelerdir kullanmakdan vazgeçemediğim M.A.C "Zoom Lash" başı çekiyordu ki, M.A.C'in yeni maskarası olan "Haute & Naughty Lash" beni zoom lash takıntımdan vazgeçirdi diyebilirim!

Öncelikle maskaranın en güzel özelliği fırçasının çift fırçaymışçasına 2 fonksiyonlu olması..Nasıl mı? fırçayı üst kısmından açtığınızda; çıkan fırça kirpiklerinizi tek tek ayırıyor ve uzatıyor, alt kısmından açtığınızda da; çıkan daha kalın fırça kirpiklerinizi dolgunlaştırıp uzatıyor ve takma kirpik etkisi yaratıyor!İnanılmaz bir maskara şiddetle tavsiye ediyorum gözlerimle her iki mucizesine de şahid oldum:)

 Oraya kadar gitmişken sizler içinde bazı bilgiler aldım tabi!

*tek kişilik özel workshop ücreti 160 TL istediğiniz her tür makyaj üzerine özel ders alabiliyorsunuz ayrıca 160 TL değerinde alışverişde dahil!

*Eğer yanınızda 2 arkadaşınızla size özel workshop isterseniz kişi başı  ücreti  120 TL.Yine istediğiniz her türlü makyaj eğitimini veriyorlar ve tabiki yine 120 Tl değerinde alışveriş yapabiliyorsunuz!

Bu workshoplar için 3 gün önceden randevu almanız gerekiyor,yüzünüz ikiye bölünerek gece ve gündüz uygulayabileceğiniz yüzünüze uygun makyaj teknikleri öğretiliyor ve minik sırlar veriliyor!

*Gelin makyajınızı M.A.C de yaptırmak isterseniz bunun ücreti de 400 TL tabiki de saç modeliniz ve gelinliğinizin modeline göre sizin istekleriniz doğrultusunda bir makyaj belirleniyor ve defalarca prova yaptırma şansınız oluyor!

İzmir M.A.C ekibine bu harika gün için tekrar teşekkür ederim!
                 Adres:  1386 Sokak No: 8/A Alsancak/ İzmir

4 yorum:

Pembe Yastık dedi ki...

sanemikocum mac'in izmir'e açılmasını bende dörtgözle bekliyordum. Ancak açıldığından haberim yoktu. Oğluştan bişey yapmaya fırsat kalmıyor ki ;) anyway..haber vermene çok sevindim canikom..öpüyorum..

MY DESIGN GAME dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş ellerine,yüreğine sağlık canım..

ez dedi ki...

ya 400 çokmuş ya...ben de MAC e yaptırmayı düşünmüştüm ama çok fazla.. acaba eve gelince mi 400 sen mağazaya gidersen mi 400

Sanemiko dedi ki...

Pembe Yastık

aaa haberin yok muydu sana haber veren olmakdan büyük mutluluk duydum:)

MY DESIGN GAME

çok teşekkür ederim tatlım çok kibarsın:)

ez

valla onuda sordum macde yaptırınca o kadarmış işte gelin makyajı olunca durum değişiyor:)sen en iyisi gece bir yere gidiyormuş havasında git yaptır:)))