Cumartesi, Ocak 22, 2011

shoegaze!

Okuyanlar bilir, Geçen hafta sonu benim tasarımlarımında yer aldığı Butik Shoegaze'in açılışı vardı Alsancak'da...Bende biraz rötarlı da olsa açılıştaydım...İstanbul'dan en yakın can dostum Mete şu yazıda bahsetmiştim kendisinden, ve Kardeşim Cemoş'da açılışda bana eşlik ettiler!Metoto'mun yanımda olması beni çok mutlu etti, hemde nasıl özlemişim canikomu!Hep güler o:)
Boydan foto Çekmeyi unutmuşuz kusura bakmayın artık!Açılışa kendim için yaptığım topuklu,baykuşlu pabuclarımı giymiştim:)Shoegaze'e gidip dreamland babet soran çok olmuş:)ay bu haberler beni pek mutlu etti doğrusu:))İşte Butikten Bazı kareler...





11 yorum:

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Hayırlı olsun, bol şans ve bolca ilham diliyorum... ;)

tarih84 dedi ki...

hayırlı olsun tatlım, vitrindeki kırmızılı siyahlı ayakkabıya bittim.

mine dedi ki...

hayırlı olsun

Pembe Yastık dedi ki...

senin adına mutlu oldum tatlım..bol kazançlar ;)

esen dedi ki...

hayırlı olsunn senin adına çok sevindim tebrikleerr daha daha büyük adımlar dilerim geleceğin açık olsun bu arada çok yakışmış tasarımların vitrinlere harikasınn :))

Lirean ♥ dedi ki...

hayırlı olsun şekerim :)

balgözlükız dedi ki...

bacııım hayırlı olsunn,inşallah dörtbir yanda görürüz sanemikolarııı :)

Sanemiko dedi ki...

Sihem Tachouli / Yaşam Stil

çok teşekkür ederim:)

tarih84

teşekkür ederim tatlım,evet çok güzel tek sanırım o:)

mine

teşekkürler:)

Pembe Yastık

çok teşekkür ederim,moralimin çoz bozuk olduğu dönemlerde bana umut ışığı yakan uzun mesajını hala hatırlıyorum:)haklıymışsın..:)

esen

ay çok teşekkür ederim çok kibarsın:))

Lirean ♥

teşekkür ederim tatlikooooo

balgözlükız

canımmmm çok teşekkür ederim:)

sJ dedi ki...

Tebrikler ve hayırlı olsun. :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kocaman tebrikler ciğerim :)

Sanemiko dedi ki...

sJ

teşekkür ederimm tatlım:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

canımınn içiii teşekkür ederim:)