Perşembe, Ocak 13, 2011

STYLE BOOM'UN SANEMİKO KOMBİNİ!


Türkiye'de Moda bloggerlarının en iyilerinden O...En iyi yazan,en iyi araştıran,en iyi takip eden,en iyi gözlemleyen,en iyi paylaşan ve "en iyi giyinen".Bence aldığı ödülü sonuna kadar hak eden ve çizgisini bozmadan yoluna daha da iyi bir şekilde devam eden nadide insanlardan...Tabikide "STYLEBOOM"'dan bahsediyorum!

Bu kombininde, tatlığı tasarımlarına taşan sevgili "Bilun Design"'a ve benim tasarımlarımdan biri olan "England Bag" e yer vermiş.O'nun deyişiyle "tasarımlarına renk katmışız", benim deyişimle "O, tasarımlarımıza hayat katmış."Hem, bir parçamın böyle şık bir kombinde Bilun Designla işbirliği yapmasından mutluluk duydum, hem de çantamın Styleboom tarafından taşınmasından onur duydum...

Sanemiko'nun da böyle güzel bir fiziğe sahip, şık sahibiyle gezmekden çok memnun olduğuna eminim:)
ilk defa bir tasarımımı sahibinin taşıdığını görüyorum çok büyük bir zevkmiş:)paylaşmama izin veridği için Boom'a ayrıca teşekkür ederim..

3 yorum:

Nedret dedi ki...

Çok güzel değerlendirmiş gerçekten. Senin çantalarına mankenlik yapmış adeta, güzelliklerini iyice ortaya çıkartmış. Sevgiler.

rebeltakipte dedi ki...

çanta güzel,mankende güzel olunca ortaya iyi fotoğraflar çıkmış tabiki :)

eline sağlık,yaptıgın çantalar,ayakkabılar herşey çok güzel..

Sanemiko dedi ki...

teşekkür ederiz:))