Salı, Ocak 18, 2011

Yeni aşkım!

Şu yazımdadaki wish listime eklemiştim krokodil vaioyu...ihtiyacım olduğundan değil aç gözlülükden tabi:))

Sonra cemoş 8 yıllık laptopıma su dökünce klavyesi bozuldu, ee milattan önce kalma olunca ona uygun klavye bulunamadı,tamir edilemedi...kaldım benim minnoşa,ancak minibookumda da sürekli bilgisayar başında olduğumdan gözlerim can çekiştiğinden ve babamla cem de kendi bilgisayarlarının başına beni yarım saatten fazla oturtmadığından, bugün isyan bayraklarını çektim ve yeni aşkıma kavuştum bu vesileyle de wish listimden bir madde eksilmiş oldu:)Hindistancevizi Beyazı, Tunç Siyahı, Lav Siyahı ve Japongülü Pembesi olmak üzere dört farklı renk seçeneği vardı.

Bende pembişii seçtim şu an kendisiyle aşk yaşıyoruz çocuk gibi sevindim:)

Eskiden pembe hiç sevmezdim biliyor musunuz şu an bir baktımda her şeyimm pembe olmuş:)bilgisayarını yenilemeyi düşünen varsa aranızda şiddetle tavsiyorum bu tatlişkoyu!

12 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Aman tanrıııııım :) çok güzelmiş bu! Güle güle kullaaaan. Ben de renkli ya da leoparlı laptop kaplamalarından almayı düşünüyorum :)))

tarih84 dedi ki...

güle güle kullan canım, ben de laptop istiyorum.hatta bu modeli incelemiştim, akademik kulllanmak isteyenler için süpper, tek tuşla çift klavye özelliği çok iyi, malum @ ve f klavye değişimi şart oluyor.

MeLc dedi ki...

beni benden alan her teknosa yada diğer mağazalara girdiğimde baktıgım bi model,ihtiyacımda yokkki olsa kesinlikle kaçırmazdım,güsel günlerde kullan canım

cicibebe dedi ki...

ben de bunu çok begeniyorum.. ihtiyacım da var aslında arayıştayım ama sıkı bi araştırma yapmam lazım programlarımı kaldırması çok önemli :/ yoksa evde işime yaramayan ikide bir çöken 2 laptop var :( güle güle kullan canım, nice 8 senelere :))

rebeltakipte dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullan :)

Burcu dedi ki...

çok güzel bir rengi var güle güle kullan sevgiler...

Nedret dedi ki...

Marifetlerini bilemem ama rengi süper. En güzelini seçmişsin. Gülegüle kullan. Sevgiler.

Selenia dedi ki...

i like your blog!!
come on http://selenia-levolchanel.blogspot.com
kiss

Selenia dedi ki...

come on http://selenia-levolchanel.blogspot.com
kiss kiss kiss

Adsız dedi ki...

bensenin yerinde olsaydım ona o parayı verceime azcık daha katar macbook flna alırdım çünkü ben kaç sony eskittim bilmiyorum çok kullanışlı değiller

Sanemiko dedi ki...

New York Lover D.

canımm .ok teşekkür ederim evet leopar aşkı bende de var hihhi:)

tarih84
çok teşekkür ederim evet bu hem güzel hem de zekii bir laptop:)

MeLc

tatlım çok saol:)

cicibebe

canım bu konularda kardeşim bir prof. diyebilirim onun yoğun araştırması ve tavsiyesi sonucu aldım zaten bir çok programı rahatlıkla kaldırabiliyormuş tavsiye ederim:)

rebeltakipte

teşekkür ederim!

Burcu

çok teşekkür ederim burcucum:)

Nedret

çooook teşekkür ederim:)

Selenia

thankss selenia and kissses!

Adsız

sevgili adsız tıpkı erkek arkadaşım gibi konuştun:)mac senelerce kullandım okulda zorunluydu zaten ya onun iletişim sistemine alışmak zor bir türlü ısınamadım zırt pırt birilerine sormam lazım teknoloji özürlüyüm biraz:)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Düz pembe çok sıkıcı olabilir, ama krokodil deri dokusunda pembe çoook şeker görünüyor:) Hayırlı olsun!