Perşembe, Şubat 10, 2011

ASOS ALIŞVERİŞİM

Asos'un kargo ücretini kaldırması şerefine bende bir deneme alışverişi yaptım!Deneme diyorum çünkü memnun kalırsam o kadar çok şey beğendim ki  alışverşlerim devam edecek!kobay olarak Cemoşu seçtim ona bir new balance,renkli renkli de  boxer aldım.Kendime gelince işte bu gözlüğü beğendim onunla bir süre aşk yaşadım tam aşkımızı resmiyete döküyordum ki, bir ne olsun!ne  yazık ki Türkiye'ye göndermiyorlarmış o yüzden onu alamadım!!!sinirlendim,kudurdum popomun üstüne oturdum.

Onun yerine bu iki gözlüğü sipariş ettim.Sonra farkettim ki gözlüklerim bir büyük çekmeceyi doldurmuş, evet itiraf ediyorum benim güneş gözlüğü bağımlılığım var!

işte bunlarda gelecek siparişlerim için göz koyduklarım!Alınacak listesine eklendiler!
















6 yorum:

Miray* dedi ki...

asosdan alırken çok dikkatli ol ama benm 155 pound tutmuştu 150 eruo yu geçti diye acayip acayip gümrük vergisi açıldı başıma zar zor atlattım. gümrüğe takılırsa asos belirttiği için sitesinde(küçücük yazıormuş) e tabi bunu gümrükçülerde biliyor. Hemen takılıyor.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

love yüzük ve kuşlu bilezik süper!
son gözlüğü takmıştım hatta sp'da satıcam yakında 4 adet falan almıştım kuzum

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

bunları alınacak listenden çıkarmamalısın gercekten müthişler!!
verynice. :)


krmzitaban.blogspot.com
moda.muzesi@gmail.com

Sanemiko dedi ki...

Miray*

canımm haber verdiğin için teşekkür ederim kardeşimde söyledi ondan dikkat ettik:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

dört gözle bekliyorum edikom saatide satsana bir zahmett hihihi:))

~kırmızı♥taban~

saol tatlım özellikle sondaki bileziğe saate ve güllü sandaletlere bayıldım

DERYA dedi ki...

ayy o leopar desenli saç bandı ne güzel bir şeymiş.

banurose dedi ki...

siyah gozlukten ben de siparis verdim..cok guzeller..