Cuma, Şubat 04, 2011

DERGİ VİTRİNİ ve SANEMİKODAN JUST CAVALLI KÜPE HEDİYE!!!


Dergivitrini.com dünyanın en ünlü markalarını, başarılı modacıların tasarımlarını %80'lere varan indirimlerle satın alabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Dergivitrini’ ne girdiğiniz anda bir moda dergisinin sayfaları arasında dolaşırcasına keyifle yapıyorsunuz alışverişinizi...İç çamaşırından tutun da,gece elbiseleri,ayakkabı,güneş gözlüğü,kozmetik,aksesuar....vs. gibi bir çok ürün yelpazesinin içerisinde bulacaksınız kendinizi...



Vitrin blog sayesinde de son trendler hakkında bilgi edinebiliceksiniz.






Ayrıca 75 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz. Her geçen gün artan üye sayısıyla Türkiye’ nin en büyük alışveriş platformu olmaya aday dergivitrini.


Şimdi gelelim Dergi Vitrini'nin Sanemiko okuyucuları için olan Hediyesine...Aşşağıda gördüğünüz  Just Cavalli Marka küpeyi bir şanslı Sanemiko takipçisi kazanacak!
Bu harika Küpeyi kazanmak için tek yapmanız gereken

 1. Dergi vitrini'ni facebook ve twitter sayfalarından takibe almanız

2. Dergi vitrini.com sayfasına girip Üzerinde "ŞANSI YAKALA" yazılı ürünü bulup bu yazımın altına,  ürünün ne olduğunu, adınız ya da lakabınız ve mail adresinizin yazılı olduğu bir mesaj bırakmanız.

 Hepsi bu dakar!Doğru cevabı veren okuyucular arasından Random orgla belirlenecek çekiş sonucunda kazanan kişiyi 7 ŞUBAT PAZARTESİ günü sayfamda duyuracağım.Göndereceğiniz tüm yorumları pazatesi günü yayına sokacağım.şimdiden herkese iyi şanslar!

26 yorum:

zeynep78 dedi ki...

merhaba ;
dergi vitrini face ve twitter takipçisiyim;
face ismim:zeynep.efe
twitter hesabım;efsane78

ŞANSI YAKALA :Licorne Pembe Bayan Saat
http://www.dergivitrini.com/urun-detay.asp?id=529

Küpenin şanslı talihlisi olmayı çok isterim ...

teşekkürler Sanemiko ve teşekkürler Dergi Vitrini...

ZEYNEP EFE
zeynepefe78@gmail.com

KELEBEK dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat
kelebek : ilkmusavir@gmail.com :)

Funny Me dedi ki...

merhaba,
zaten üyeydim (gokceseyda@hotmail.com) ama face sayfasından haberim yoktu hemen beğendim (şeyda mizmiz). şansı yakala Licorne Pembe Bayan Saat.

şeyda
gokceseyda@hotmail.com

Rendastyle dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat

pelin_mirac_kilic dedi ki...

uzun zamndır izleyicinim.dergi vitrininede üyeydim herşey uygun yani...cevap:licorne pembe bayan saat fiyatı 40 tl

newborn dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat
newborn
nwbrn2011@gmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

takipler tamam, şansı yakalayı da bulana kadar kaç kere başa döndüm tahmin edemezsin.. licorne pembe bayan saat!

..trend Pınar'ı..
trendpinari@gmail.com

ece dedi ki...

merhaba izleyicinizim
dergi vitrinini twitterden 1904dwt kullanıcı adımla izliyorum
facebook ta ece kalaycıoğlu olarak beğendim
ürünün adı:Licorne Pembe Bayan Saat
herkese ve bana bol şans
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

ilkay dedi ki...

Licorne pembe bayan saat
ilkay güder
ilkay.8584@hotmail.com

guusvanvugt dedi ki...

I really enjoyed your blog, it's a great blog!
(http://www.guusvanvugt.blogspot.com)

It's GirL dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat

Özlem ÖZtürk

oslem_osturk@hotmail.com

http://birgenckizingunlugu.blogspot.com/

XOXO ;)

keLemek dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat
kelemek (:

pariposaaway@gmail.com

luna dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat

LUNA- lunaislunatic@gmail.com

Nora dedi ki...

ich liebe diese accessois! ;)

Özlem dedi ki...

cnm Özlem Öztürk ben,önceden de cvp bı verip bilgilerimi girmiştim ama blogumun adını değiştirdimm onu yenilemek istedim bundan böyle http://modaliza.blogspot.com/

beklerim ayrıca da;)mucx

!'**my_COLORFUL_world**'! dedi ki...

buldum buldumm...Licorne Pembe Bayan Saat
my colorful world

sahsenkendimbizzatben@gmail.com

esen dedi ki...

facebook ve twitterim yok kabul edermisin bilmiyorum ama yine de ben yazayım dedim olmazsa da sorun değil canım maksat gönüller bir olsun :))
esen
esenekmekci@yahoo.com
Licorne Pembe Bayan Saat
bu arada çok şık güzel bir hediye teşekkürleerrr

Toyin O. dedi ki...

These are nice products, thanks for sharing.

Aicha! dedi ki...

Licorne Pembe Bayan Saat

Aicha - aichacoskun90@gmail.com

Tobesh's Style World dedi ki...

Merhaba,

Ürün : Licorne Pembe Bayan Saat

Tuba Berber

tubaaberber@hotmail.com

Tesekkurler

Madame Pumpkin dedi ki...

Merhaba Sanemiko!
Seni de Dergi Vitrini'ni de severek takip ediyorum. Dergi Vitrini'ni zaten hem twitter'dan takip ediyordum hem de Facebook sayfasını beğenmiştim (: Ve daha önce dergivitrini.com'u 5-6 kez baştan aşağı dolaşıp sipariş bile vermiş olduğumdan "ŞANSI YAKALA" yazılı ürünü şak diye buldum. Gerçi post'u biraz geç gördüm ama olsun, işte bilgiler:

Ürün: http://www.dergivitrini.com/urun-detay.asp?id=529 bu linkteki pembe Lincorne saat

İsim:
Madame Pumpkin (:

Mail:
pumpkinmadame@gmail.com

Umarım kazanan ben olurum!(:
Sevgiler.

meloşş dedi ki...

buldum buldum :D:D:D:D

licorne pembe bayan saat te şansı yakaladım umarım :D:D::D:D

Ms.Alonso dedi ki...

face den defne çağlar adıyla ve twitter dan aliasalonso adıyla takibe aldım.
şansı yakala ürünü Licorne Pembe Bayan Saat.

ms.alonso
ms.alonso@mynet.com

Modafobik dedi ki...

Kim kazancak merak ettiiiim .. :)

monika dedi ki...

öncelikle bu güzel yarışma için teşekkürler, yanıtım :Licorne Pembe Bayan Saat
twitter nick'im sezoozer adım da sezin özer :)
e-mail: crestfallensoul9@gmail.com

melike dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.