Salı, Şubat 01, 2011

DIY:FERMUAR GÜL YAPIMI - How to make a zipper flower


Pantolonlarımızın dükkanını, elbisemizin arkasını , çantamızın ağızını kapatmakdan başka bir fermuarla neler yapılabilir?işte bugünkü postumda bu sorunun cevabını bulacak ve eminim hemen uygulayacaksınız çünkü hem çok hoş,hem de çok kolay!Sadece 5 dakikanızı ayırarak fermuardan yapacağınız güllerle ayakkabılarınızı,elbiselerinizi ,çantalarınızı ,yastıklarınızı,şapkalarınızı süsleyebilir,kendinize yüzük,kolye,küpe ve bileklik yapabilirsiniz.Bir çok ünlü markanın bu sezon kolleksiyonlarında yer alan parçalara, sadece fermuar parası ödeyerek sahip olabileceksiniz:)önce örneklere bakalım sonrada hem adım adım görsellerle hem de videoyla nasıl yapacağımıza ...
























Sizelere 3 farklı farklı modelin yapılış yöntemini buldum.

1. Model
yukarıdaki görseldeki gibi bir gülün nasıl yapıldığı adım adım tüm ayrıntılarıyla aşşağıdaki videoda anlatılıyor.


2.MODEL
Bakalım bu model nasıl yapılıyormuş...


3.MODEL
Son olarakda yukarıdaki gibi bir çiçek yapmak istiyorsanız işte izleyeceğiniz adımlar...



yetenek gerektirmeyen ama profesyonel ellerden çıkmış gibi duran şahene görünüme sahip bu gülleri yapmak için tek ihtiyacınız olan tüm tuhafiyecilerde ve hatta süper marketlerde bulabileceğiniz fermuar,iğne,iplik ve makas işte bu kadar!

10 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Wreath'di sanırım ingilizcesi kapı süsünü sevdim canım

Hatice Sahin dedi ki...

Hepsi birbirinden harika,paylaşımın için teşekkürler.

rebeltakipte dedi ki...

çok güzel bir post olmuş,eline,emeğine sağlık :)

CooKieZeLa dedi ki...

Gerçekten çok şık ve alternatif:)

Ms.Alonso dedi ki...

Süpermiş gerçekten. Bayıldım bu fikre :)

Sanemiko dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

ivettt tatlım onu bende çok sevdim:)

Hatice Sahin

rica ederim işinize yaradıysa ne mutlu bana

rebeltakipte

teşekkür ederim:)bol bol yapın:)

CooKieZeLa

evet yapılışı çok kolay ve çok şık:)

Ms.Alonso

hemenn denemelisin:)

beyzask dedi ki...

süperrmiş bu, dur bakalım daha neler öğrenicez:)))

THE DIVINITUS dedi ki...

clever idea :)

madammoda dedi ki...

Hiiii kapı süsüne bayıldım ;))

fashiONözge dedi ki...

blogunu yeni keşfettim,ve bu fikre bayıldımmm,izlemedeyim artık.teşekkürler bu super diy fikri çin :)