Perşembe, Şubat 17, 2011

dorothy olmak


Oz Büyücüsündeki Dorothy'i hatırlıyor musunuz?Peki ya o sihirli ayakkabılarını???Nereden aklıma takıldı bilmiyorum..Kokoş ruhum tavan yapmış durumda.Bu aralar pırıl pırıll ayakkabılar istiyorum..bir de üstlerinde kocaman fiyongu olsa hiç fena olmaz diye düşünürken,Annemin "hangi manyak giyer sanem o ayakkabıları" dırıdrları eşliğinde,Neden olmasın dedim!Böyle pırıltılı bir kolleksiyon hazırlamayı düşünüyorum ve soruyorum size babetde olabilir topukluda?Dorothy'nin  sihirli papuclarından giyer misiniz?

10 yorum:

!'**my_COLORFUL_world**'! dedi ki...

ben giymem şekerim valla.pek bana göre değil...:(

tarih84 dedi ki...

rahat edeceğim, seveceğim bir model olduktan sonra sorun yok.birkaçını gojane(umarım yanlış yazmamışımdır) sitesinde görmüş hatta beğenmiştim.

babet fikrine çok sıcak bakıyorum.

uğurböceği dedi ki...

bence bir iki tane numune yapman gerek diye düşünüyorum.çünkü insan gözünde canlandırdığıyla ortaya çıktığındaki görüntüsü farklı oluyor.abiye içinde olabilir klasik olarak da kullanılabilir;modele bağlı diye düşünüyorum :) iyi tasarımlar

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Ben her türlü giyerim de severim de :))

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

benim tarzım değil ama güzel gözüküyorlar...

DERYA dedi ki...

çok güzeller, ben de bayılırım simli şeylere,her şeyde sim kullanabilirim:)

fashion by kitty dedi ki...

BAYILDIMM valla bn seve seve giyerimm. blogunu çok beğenerek takipp ediorm bnde yeni bloguma beklerim senii izleyicim olursan çoksevinirim sevgilerle kitty:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Hande dedi ki...

kesinlikle giyerimm Bayıldımm :)))

Tink dedi ki...

real nice shoes.

Oykuuuu dedi ki...

ben aslan burcuyum ve bu ayakkabıların hepsini giyerim yani tam benlik :)