Pazar, Nisan 24, 2011

BİR PAZAR GÜNÜ ALIŞVERİŞİ!


Sıkıcı bir pazar gününde yapılabilicek en güzel şey pazar kahvaltısı olabilir, ama ondan daha da güzel bir şey varsa o da pazar alışverişidir:)Hal böyle olunca bizde bütün kızlar topladık("annoş,anneannoş,teyzoş ve aloş" aile bireyleriyle daha önce tanışmayanlar buradan tanışabilirler) kendimizi en yakın avmye attık:)avminin yolları taştan sıkıcı pazar çıkardı bizi baştan şarkıları eşliğinde bütün bir günü keyifli bir şekilde tükettiik,poşetler elde döndük eve.Alışveriş postlarını (ne? nereden? nekadara alınmış?)sevdiğinizi biliyorum, bu sebeplede kendi poşetimi boşaltıyorum önünüze bakalım neler çıkacak içinden!

Bir leopar çılgını olarak (ama belirtmeden geçemeyeceğim her leopar güzel değildir,kimizi çok basit gözükmenize sebep olabilir)Zara'dan görür görmez kaptım bu sandaletleri  39 TL
















dekorasyon manyaklığımı bilmeyen kalmıdı mı bilmiyorum  eğer varsa  şu yazımdan öğrenebilirler.Dekorasyona meraklı olupda böyle bir parçayı kaçırmak olmazdı değil mi:)? kapı paspası paşabahçeden 49 TL.Kaçırmamanızı tavsiye ederim sınırlı sayıda varmış.

Vazgeçilmez çikolata kokulu terrecottam bitmişti kendisini yeniledim.bu ürünle ve kullandığım favori kozmetik ürünlerimle ilgili daha önce yazmış olduğum yazıyı da şuradan okuyabilirsiniz.Too faced marka terrecotta Sephora'dan 60 TL


Hesaplı kaçış adresim Flormar!ürünlerini beğenerek kullanıyorum.Long wearing adlı rujunun L401 nosunu aldım.Simsiz bir bebek pembesi bayıldım!aşşağıda hem benim almış olduğum renge hemde diğer renklerine göz atın diye bu ürüne ait skalayı paylaşıyorum.fiyatı 10 TL.
Clarie's ojeleri Favorim!!!! Bayılıyorum renklerine ve yapılarına.Hem ufak boyutları sayesinde oje bayatlamaya fırsat bulamadan tükeniyor hem de çok çabuk kuruyor ve dayanıklılar!En canlı Renkleri toparladım yine ancak fiyatları yanlış hatırlamıyordam 2.50 veya 3.50 TL idi.

Veeeeeeeeeeeeee en sona en şahanesini sakladımmmm!şu şirineee plaj terliklerinin markasını hatırlayamadım ama bazı bloglarda görüp bayılmıştım,Twigy de dayanamamış olmalıki aynısından yapmış:)başka renk seçenekleride var ama ben bu iki rengi arasında tercih yapamayıp 2sini birden aldım :/ bikinime göre(kilo verebilipde bikiniyi giyersem:) ) giyerim artık hihih:) diğer tekinde de baloncukların arasında deniz yıldızı ve deniz kabukları var!terlik Twigy den 35 TL

7 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Hepsine bayıldımmm :) Bir leoparsever olarak sandaletler favorim oldu fiyatı da çok iyimiş :) Bi de flormarın bu simsiz parlatıcıları olduğunu bilmem iyi oldu 410u hemen aramaya başlıyorum :)

Guz dedi ki...

wawww bayildim :) parlaticinin regi harika! bende kisa zamanda edinmeliyim.gule gule kullan!

tarih84 dedi ki...

amanınnn Allahım o nasıl tatlı bir terlik öyle bayıldımmmmmm:))
bu yazın terliği belli oldu, gerçi ben de zayıflama ihtimalime karşı bikini yenilemeyi düşünüyorum ama o turkuaz terlik her bikiniye yakışır türden şahane:) leopar tutkusu bende de var lakin her loaparda güzel demek değil, tatlı tırmalamayan leopar severim.
çok güzel bir alışveriş olmuş doğrusu, oje renkleri de süpper, içim açıldı gördükçe:) güzel bol kahkahalı işinin rast gittiği mutlulukla dolup taşan günlerde güle güye giy sür tak takıştır:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Sanemikocumm şu Twiggy terlikler alınacaklar listemin başında :) gerçekten süper şeyler almışsın güle güle kullan :) Bu arada pas pas önerin için teşekkürler şekerim hemen bir paşabahçe yapmam lazımmış bayıldım :)

*!*vanilya's dedi ki...

ama bu terlikler çokk cici tam plajlıkmış cidden hemen atmalıyım twigye kendimi ;)
güle güle kullan canım

Yelda dedi ki...

alışverişi siz yapmışsınız ama sanki ben yapmışım gibi yoruldum :))) AAAAh ah ne çok severim ama nicedir doğru düzgün alışverişe çıkamıyorum :((

Sanemiko dedi ki...

New York Lover D.

evet zaraların fiyatı çok uygun kaçırma bence rujlarda süper ama her no simsiz değil benim aldığım ve bir kaç tanesi daha simsiz

Guz

:))çok teşekkür ederim:)

tarih84

tatlikom süper dileklerin için çok teşekkür ederim senin içinde öyle olsun inşallah:)terlikler müthiş şirinnnnn:))

Did Dans La Mode

tatlikommm çok teşekkür ederim:))yardımcı olduysam ne mutlu nbana öpüyorum:)

*!*vanilya's

valla herkes bayıldı terliklere twiggy bana bir teşekkür mektubu yazmalı hahaha:))koş al valla numaraları kalmamış bile:)

Yelda

ne yap et alışverişe mutlaka vakit ayır kadın milletinin gıdası ya:))