Perşembe, Nisan 21, 2011

DÖNDÜMMMMMMMM!!!!!!!


Beniiiii özlediniz miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii????Onu bilmem ama ben sizleri çooook özledim!Bloglarımıza konan engelin kalkmasını beklemeye niyetleydim geri dönmek için çünkü buraların eski tadının kalmadığını düşünüyordum ama dayanamadım DNS ayarlarımı yaptım,döndüm bilgisayarımın başına.Artık kaldığımız yerden dns ayarları olup da beni okuyabilenlerle devam edeceğiz yolumuza...Hayatımda o kadar çok şey değiştiki 24 şubatdan beri değişmeyen tek şey iştahım ve kilom sanırım:))Mumuyu şutladım hayatımdan gerçi şutlanmak için kaşındı kalbimi çook kırdı o ayrı...Akabinde o askere gitti arada bir arıyor mesaj atıyor ama ne demişler "son pişmanlık neye yarar herşeyin bir bedeli var buraya kadar":)Onunla birlikte etrafımda arkadaşım dostum sandığım sahteleride beraberinde yolladım derin bir temizlik yaptım hayatımda...Pek de bir sosyalleştim bu arada:)Eski dostlarıma kavuştum,  bunun dışında birde süper çılgın bir +40 grubum var.Gülmekden yanaklarımda mimik çizgileri çıkıyor bazen:))Büyük sıkıntılar bunalımlar gerçirdim biliyorsunuz ama inanırmısınız daha izmire döndüğüm için bir gün bile ne bir pişmanlık ,ne de bir mutsuzluk duydum istanbuldaki evimi bile özlemedim. ailemle,dostlarımla bu şehirde yaşamakdan çok mutluyum iyiki varlar,iyiki dönmüşüm.Ne sahte bir hayat yaşamışım 7 sene  istanbulda meğer...Şu an oradan görüştüğüm sadece 2 arkadaşım var.birde sık sık mesajlaştığım blogger arkadaşlarım:)Bu arada 28 Nisanda izmirlilerle buluşuyoruzzzz bilginizeeee!!Hıııı saçlarımında rengini akıttırdım açıyorum bu arada:))özel hayatımı bir yana bırakalım gelelimm iş hayatına:)))İşler çok şukur tıkırında:P İstanbul Lazy butik tarafından dolandırıldıkdan sonra işlerim daha da yoluna girdi:))Sanemikolarr artık Sakarya Newin butik,Ankara Suaré butik,Ankara Lazy butik ve bodrum More-mero da satışa sunuluyor!Bunun dışında beni facebookdan takip edenler bilirler, etmeyenlerde yandaki facebook applicationından tıklayarak takip edebilirler , bir çok özel siparişde hazırladım  hepsini zmanla tek tek yayınlayacağımmmm Sanemiko Shop da bir kısmını yayınladım.Gelin papucuuuu bile yaptım:)Bu süre zarfında sizlerin hayatında neler değişti duymak için sabırsızlanıyorum:)ama ben gerçekden çok mutlu ve huzurluyum umarım hepiniz mutluluk fışkırması yaşarsınız hepinizi kocamannnnnn öpüyorum beni takip etmeye devam edin!!!!!!!!!:)

9 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Özzledikk, Özlemez olur muyuz, hoşdöndünn

Rendastyle dedi ki...

hoşgeldin sanemikocum:)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bebeğimmm...en çok ben özledim beeeeeeenn!!!
her şey de bir hayır vardır diyelim ve yolumuza devam edelim değil mi kuşum...28 nisan ı iple çekmekteyim:)) bu arada evde kalmaz da gelin olabilirsem bir gün,gelin pabucumu sen yap isterim:))

kamikaze dedi ki...

hoşgeldinnnn canım benimmm:) zaten facebooktan sık sık görüşüyorduk.takip ediyordum ama bloğunda okumak ayrı bir keyif katıyoo hayatıma,hepimizin hayatına:) adaşımsız bir blogspot düşünemem:)) 28 nisan da nerde ne zaman buluşacağız.meraklandımm:) ben ön belllekten girebiliyorum ve yorum yazabiliyorum.dns ayarım otomatik.blogger a girip yazımı yazabiliyorum Allahtan.yorumlara cevap veremiyorum:( idare edicez böyle.iyi ki varsınnnnnnnnnnnnn:)

adasehir dedi ki...

Her şeyin hayırlısı canım, hoş geldin :)

Guz dedi ki...

herseyin hayirlisi olsun.seni ozlemistim,iyi ki geri dondun :)

noraashira dedi ki...

Sanemiko'cum biz de İzmirli bloggerlar olarak 29 nisan akşamı Rock n Beer'da Bon Mod Konserinde buluşuyoruz, seni de görmek isteriz aramızda :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

oohhh sefan olsun canikom yaşasın bahar temizliği, tüm mikroplar ölsün :))

Sanemiko dedi ki...

♥pemb€sinti♥

oleyyy hoşbuldukkk:))

Rendastyle

hoşbulduk tatlikommmm

!'**rengarengo**'!

hahaha tamam yaparımmmm tabiiiiii:)bende sabırsızlanıyorum 28 i için

kamikaze

canım benim yine ne güzel şeyler yazmışsın sende iyiki varsın:))

adasehir

hoşbuldukkk canikommm:))


noraashira

inşallah canımmm bende gelemk isterim:)

..trend Pınar'ı..

:))) hihihihhi mikroplaraa ölümmmmmmm:)