Cumartesi, Nisan 23, 2011

GELİN AYAKKABISI!


Bir müşterimin siparişi üzerine hazırladığım gelin ayakkabılarını sizinle paylaşmak istedim.Doğruyu söylemek gerekirse şimdiye kadar tasarladığım ayakkabılar arasında en zevk alarak hazırladığım ayakkabı bu oldu:)Gelinin, bekarlığa veda partisinde ve düğünde şişecek olan ayakları düşündüğünden rahat etmek adına topuklu tercih etmeyerek babet sipariş edildi.Ayakkabılar %100 deri.Ayakkabının topuk kısmındaki kalplerin içinde gelinle damadın baş hafrlerine yer verdim. Gelinin enn yakın arkadaşından "biraz kokoş olduğu" duyumlarını alarak, ayakkabıda; yazılarda,gelinlikde,gelin mücevherlerinde ve çiçeğinde bol parıltı kullanmayı tercih ettim:)Ve bir itirafta bulunmalıyımki gelinin ayakkabısının altına da adımı yazdım:)))diğer tasarımlarıma göz atmak isteyenler sanemiko shop a zıplayabilir,sipariş vermek isteyenler de sanemiko@gmail.com dan bana ulaşbilirler.







5 yorum:

EN-tarici dedi ki...

ellerinize sağlık
ayy çoook beğendim yaa:)))

mermaid dedi ki...

çok cici olmuş, ellerinize sağlık :)

Yasemin dedi ki...

kokoşumm bu ayakkabıya bayıldı, çok teşekkür ederiz. birtanesiniz valla! altına adınızı yazdığınız iyi oldu, göreceksiniz size çok uğurlu gelecek =))

Sanemiko dedi ki...

EN-tarici çokk teşekkür ederim:)

mermaid teşekkür ederimmm!

Yasemin çokk sevdim beğenmesine ben çok teşekkür ederim:)hahaha bakalım inşallah bu aralar uğura ihtiyacım var:)

embir dedi ki...

Çok ciciler hepsine bayıldım en çok da buna...