Cuma, Nisan 22, 2011

HEDİYEMMM VARRRR!!!!!


Baktım bloglar açılacak gibi değil, bu ayrıldık uzadıkca uzuyor 2 ay olmuş hala engel kalkmamış ben en iyisi ayarlarımı yapıp döneyim dedim bloguma geri...ayarları yaptım, özet yazımı yazdım:),o da ne 5 dakika sonra millet bangır bangır bağırıyor twitterda bloglardaki engel kalktı diye:)Madem engel kalktııı bende bu olayı bir hediyeyle taçlandırayım dedim:)"OKuyucu toplamak için hediye dağıtıyorlar" laflarından hiç hoşlanmıyorum.Bu içden gelen bir hediye,bugüne kadarda firmalardan gelen ortak çalışmalarla verilen hediyeler dışında ,benim kendime ait dağıttığım hediyelerde hep öyle oldu ondan izlemeye alın şurayı beğenin gibi şartlarım yok!İsteyen izler isteyen izlemez zaten şu an bu yazıyı okuyorsanız beni takip ediyorsunuz demektir ondan bir makas verin bakayım yanakdan:)Gelelim hediyeye, yukarıda gördüğünüz Sanemiko el yapımı çantayı kazanmak için kural falan yok yani anlayacağınız, tek yapmanız gereken:
29 Nisan Cuma gününün sonuna kadar bu postumun altına çekilişe katılmak istediğinizi belirten bir mesajla birlikde, rumuz ya da adınız ve mail adresinizi bırakmanız yeterli!
30 Nisan Cumartesi günü Bloğumda random.org aracılığıyla yapılan çekilişle kazananı açıklayacağımmm!Haydi iyi şanslar!
-----------------------------------------------------------------------------------------

öncelikle yoğun ilginiz ve güzel mesajlarınız için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Çekilişe 118 kişi katıldı! Random.org aracılığı ile çekilişi gerçekleştirdim.

KAZANAN
97. yorumun sahibi STARLET
starlet
merhaba :) yorum yapma konusunda hiç becerikli değilim uzun zamandır sessiz sessiz takip ediyordum seni ama bu postunu okuduktan sonra duramadım sen gerçekten harika bir insansın maşAllah :) o kadar karmaşık bir dünyaki bloglar ben daha yenı olmama rağmen çok degsık ınsanlar gördüm ve senin kadar samimisi çok zor bulunuyor seni buldugum ıcın takıp etme şansım oldugu ıcın gercekten cok mutluyum çok becerikli ve özgün bır ınsansın emeklerinin boşa çıkmaması ve yüzünden gülücüklerin eksik olmamasıni dilerim :))

starleti kutluyor ve benimle iletişime geçmesini rica ediyorum. 1 hafta içinde iletişime geçmediği taktirde çekilişi katılanlar arasında tekrarlayacağım.

Kazanamayanlar üzülmesin yine süprizlerle karşınıza çıkacağım hepinizi  kocaman öpüyorum:)

118 yorum:

» the-last-beats-of-beauty. ♥ dedi ki...

Sanem abla ben katilmak istiyorumm... ama Almanyadayim.. katilisim kabul olurmuuuu? Cagla ♥

!'**rengarengo**'! dedi ki...

ölürüm ölürüm...benim olsun ooo,benim...inşallah,amin!!!
rengarengoo@gmail.com

i-life's blog dedi ki...

ben,ben,ben :)
followipekella@gmail.com

tarih84 dedi ki...

valla yazını görünce o kadar mutlu oldum ki tamam dedim bizim kzı geri döndü:))

bloğumu son kez kontrol edip çıkacakkende hediye yazını gördüm şaşırdım:) süpper oldu:)

doğum günümün ilk dakikaları uğurlu gelmesi dileğiyle bu çekilişte ben de varım:)

tarih84:
pudratozu@gmail.com

What's Next dedi ki...

blogunu keyifle takip ediyorum, muhteşem ve çok eğlenceli tasarımların var, hepsine hayran kalıyoruum :) o yüzden şansımı denememek olmazdı :D

Eda Nakıboğlu
eda_nkb@hotmail.com
http://www.edankb.blogspot.com

gunde dedi ki...

merhabalr bloglearın açılması herkese hayırlı olsun:)çekilişe de katılmak istiyorum.el emeği <3

Bucu dedi ki...

bucu
yslbucu@gmail.com

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

ben bu çantayı istiyorum,
sevgituncer01@hotmail.com
Sevgi

ModaLiza dedi ki...

harika;)hoşgeldin canımmmmm
oslem_osturk@hotmail.com

S. dedi ki...

Şu "beni izle, onu duyur, amuda kalk" olaylarından hoşlanmadığımdan hiç bir çekilişe katılmadım bugüne kadar... Şu anki çekiliş şartını da çok sevdim =)) Bu yüzden seve seve katılırım! İlk çekiliş uğurlu gelir umarım. Her halükarda teşekkürler!

seyyan@gmail.com

hacer dedi ki...

Tekrar kavusabilmek ne kadar guzel :).
Umarim o muthus hediyen benim olurr :)).
Hacertoker@gmail.com

Adsız dedi ki...

tasarımlarınızı sürekli takip ediyorum..hepsi birbirinden farklı.ve çekilişe bende katılmak istiyorum.

ceren-nn@hotmail.com

zeynep78 dedi ki...

MERHABA ;
EVET BLOGLARIMIZA KAVUŞTUK ÇOK ŞÜKÜR:)
ÇANTAN ÇOK CİCİ TEŞEKKÜRLER..
BENDE VARIM DİYORUM VE HERKESE BOL ŞANS ...

ZEYNEP EFE
zeynepefe78@gmail.com

Rahmet dedi ki...

benim olsun !! :)

rakpolat@gmail.com Rahmet

Funny Me dedi ki...

bu cici hediyeye talibim inşallah kazanan şanslı ben olurum.

Şeyda
gokceseyda@hotmail.com

noraashira dedi ki...

O zaman fıstık benim olacak, vurucam kırbacı demek istiyorum :)

Damla dedi ki...

Şansımı denesem diyorum :)
cansizkelebek@gmail.com

ikiz Bebek dedi ki...

deneme 1 2 deneme hadi bakalım :)

Aktuelmoda dedi ki...

çok şeker bişi bu,benim olsun....

LySsa dedi ki...

Hoşgeldinn=)
Ben de katılmak istiyorum.
carnation13@hotmail.com

Selfet dedi ki...

bu güselliği istememek mümkün mü :))
Selfet

Chilekli Pasta dedi ki...

Çoooooooook güsel...

chilekli.pasta@gmail.com

Meral Sanatevi dedi ki...

Merhaba bende ilk defa katılayım dedim S. nın da dedği gibi onu bunu yap deynce hoş olmuyor. Bendemi bir çekilş yapsam...

♣Adı Aylin♣ dedi ki...

bende istiyorum bu cicişi bende :)))

Aylin İnan
aylininan34@gmail.com

'Berrin' dedi ki...

berrindeniz@gmail.com

bu tam bizlik, ana kız uzak doğu hayranıyız :)

çok cici olmuş ellerine saglık..

pinosh dedi ki...

oh be dünya varmış bloglara özgürlük!!! :)

sen de hoşgeldin madem :)

pinartatlisu@gmail.com

Gokce dedi ki...

çok tatlı bir hediye umarım bana çıkar :)

Gökçe

bulutmavisiblog@hotmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

süpper bi geri dönüş hediyesi sanemikocum, ben de istekliler arasıdayım :)) trendpinari@gmail.com tekrar hoşgeldin canım :))

JesstieL dedi ki...

çok güzeL bişiymiş bu.. (:

coptenekesi.u@gmail.com

dc. dedi ki...

ne güzel o öle pembiş pembiş:)

random beni seçsinnnn:P ha bi daha da bloglar kapanmazsınn:)

duygucan
duygucanyazici@gmail.com

Rococosh dedi ki...

katıldım gitti sanemiko ne şirin çanta bu böyle rengi de cabası :D
rococosh rococosh@hotmail.com ;)

hande dedi ki...

Sonunda açıldı bloglar :)
Severek takip ediyordum sizi.
Bu benim olmalı :)
kehribar.06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Sanemikocumm cantaya bayildimmm.Ben de cekilise katilmak istiyorum.umarim benim olur bu seker cantaaa:)))

gokche_cicek@hotmail.com

zıbırtı dedi ki...

cuma sabahı kalkmanın en güzel yanı oldu bu hediye.
bozkurtb49@yahoo.com

chora dedi ki...

26 nisandaki doğum günümde bana müthiş bi hediye vermiş olabilirsin, ben de böylece kendimi daha iyi hissedebilirim belki:)

ilkemcaliskan@gmail.com

ebrulikedi dedi ki...

bu şeker hediye için çekilişe katılmak istiyorum.
herkese bol şans:)
ebrulikedi
ebruli1410@gmail.com

Emİ ShOp dedi ki...

benim olsun benim olsun benim olsun :))))
unvareminegmail.com

glcn dedi ki...

ben de varım:)
gutanyeli@gmail.com
glcn

gamiize dedi ki...

benim olsa keşkeeeee
gamiize@hotmail.com

melike dedi ki...

benim olsun!:)
melike
melikegsl@gmail.com

Yeşim dedi ki...

hii benim olsun nütfeeennn :)

ojeliparmaklar:Yeşim
yesimozdemir@gmail.com

Rendastyle dedi ki...

şansımızı deneyelim:)

rendaipek@gmail.com

eliff dedi ki...

Merhaba.Bu güne kadar bloglarda yapılan hiçbi çekilişi kazanamadım. Umarım bu sefer şans bna güler :) nicksiz_87@hotmail.com

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Belkide şanslı bizizdir :O
pembesinti@gmail.com

binnaz dedi ki...

çok güzel bişi buuuu

GOSEN dedi ki...

ben buna ba-yıl-dımm !!
benim olsun (mu) lütfeeennn :)))
***
gozenkantarci@gmail.com

mures dedi ki...

BENDE VAR.

ev kuşu dedi ki...

ama bu cok güzel bişey:) coook sevdim bu ciciyi:) insallah sanslı kişi bu kez ben olabilirim:)
naile toker naile.t@hotmail.com
herkese bol sans:)

Goncaa dedi ki...

hepsi muhteşem,

eline sağlık

goncaokay@hotmail.com

MAYRI dedi ki...

Ben de istiyorum ama bu sene üniversite sınavına hazırlanan yeğenim için.

Umarım çıkar....

Çıkacak olan kişinin güle güle kullanması temennimdir.

Sizinde ellerinize sağlık.

Sevgiler
<:))

HANDE dedi ki...

çok isterim hande__aydogan@hotmail.com

cansu dedi ki...

sanemiko ne tatlı bişey buu:)
cansu,
cns_fb@hotmail.com

Bizim Dolabın Nimetleri dedi ki...

ba-yıl-dımmm :)
synem_ss@hotmail.com

Colorful dedi ki...

bende bende :)

tülay dedi ki...

bende varımmm :)

Tülay öksüz
tulayozdemiroksuz@hotmail.com

combjellyfish dedi ki...

çok tatlı bişey buuu :) umarım benim olur.
combjellyfish00@gmail.com

Adsız dedi ki...

yahu şansım hiç birseyde yaver gitmedıgı gıbı bundada gitmeyecegınden emınım sanemıko senden aldıgım ayakkabılarım hala dolabımda yaz gelsede gıysem dıyorum basarılar dılıyorum
selin demirci
selin_cursed@hotmail.com

Guz dedi ki...

harika :) bende istiyorum! cok guzeller.

sumelif dedi ki...

berfukus
berfukus@hotmail.com
LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ben kazanayımmmm bayıldımmmmm

mmm dedi ki...

Şansım varsa ben ona talibiiiim:) rumuz:mmm
mine.aktas@gmail.com
hamaratmine.blogspot.com

Sevgiler:)

GrEeN Tree dedi ki...

bende bende istiyorum.cmltmzl@gmail.com

pelo dedi ki...

istiyorum istiyorum evrenede bu mesajı yolluyorum.pelin kılıç
pelin_mirac_kilic@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Çok tatlı :))

gozde_by@yahoo.com

Seda Camcı dedi ki...

jose.0@hotmail.com teşekkürler :)

emnsn dedi ki...

bu pembe çantayı istiyoruuum:)
emine şen
emnsn59@gmail.com

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

işte bende katıldımmm. ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

benim olmalıııııııııııı sanırım ona aşık oldum :))

keLemek dedi ki...

kesinlikle
katilmak istyiorum
yaptiklarina bayiliyooorumm
sanemiikaa
(:
ucuckelemek@gmail.com
kelemek

Gök dedi ki...

düşüncen çok hoşuma gitti aynen katılıyorum :) çantada çok şeker her zaman ki gibi :)

adasehir dedi ki...

ben de istiyorum :) benim olsun :)

MY LİFE dedi ki...

bende katılmak istiyorum:)
asliaydin-_-@hotmail.com

EN-tarici dedi ki...

bende katılmak istiyorum:)çanta harika lütfen fütfen bana çıksın:))

belgin eken
belgin.ekenbelgin@gmail.com
http://entarici.blogspot.com

Necmiye dedi ki...

bende bende bende istiyorum Bayıldım bu çantaya ve diğer yaptıklarınıza
arsem_k@hotmail.com

Aylak Kadın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

neden olmasın aynı desenin mavi renk ayakkabılarına sahibim çantasıda olursa yaz için güzel bir takım olur çok şeker

sevim dedi ki...

çok beğendimellerinize sağlık ben de katılmak istiyorum .... smart_age@hotmail.com

mceyy dedi ki...

chinese girl mükemmmellll :D:D:D:D
umarım bana çıkar :D:D

Adsız dedi ki...

çok güzel benim olursun umaım:) buraksewilay@hotmail.com

filiz dedi ki...

ben çok istiyorum lütfen tamda bbenim tarzım.
filiz akpulat
flzakpulat@gmail.com

şengül ilbay dedi ki...

bende katılmak istiyorum sengul0006@windowslive.com teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bana ne bana ne ben de istiyommmmm
beyza
beyza_taskiran77@hotmail.com

Ece dedi ki...

ben seni zaten yakinen takip ediyorum ama inan ki kendimden çok senin tasarımlarını çok beğenen bir arkadaşım için çekilişe katılmak ve kazanmak istiyorum =)
kendine iyi bak...

Ece Aydan
eceaydan@yahoo.com

Adsız dedi ki...

bu canta da benim olsun:))
bender.ozsoy@yahoo.com

sedaberil dedi ki...

bayağı emek verilmiş,çok güzel.katılmak istiyorum..
seda beril
sedaberil@mynet.com

DERYA dedi ki...

çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.
ben de katılıyorum çekilişe.

derya ünal
http://modaderyasi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş Sanem'im, ben de istiyorum :)
TTUBA4
ttuba4@gmail.com

suzann dedi ki...

slm.çok güzel ir hediye..bende katılmak isterim.sevgiler..

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

adreferda dedi ki...

cok guzelmıs..bende katılmak ıstıyorum:)
archferda.blogspot.com
adreferda@gmail.com

ozgun dedi ki...

bloglardaki ayrılık çok uzun sürdü.facebooktan seni takip etmemye çalıştım.tabiki çanta benim olsa fena olmaz.sevgiler...

ozgunkoprulu@mynet.com

Hülya dedi ki...

Canımcım katılmak isterim. Sevgiler Hülya

hulya142@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, bende çekilişe katılmak istiyorum.

aslı
aslidogan_1980@yahoo.com

Adsız dedi ki...

bugün benim doğum günüm bakalım şans benimle mi:)
yasemin aslan
jasemine_yaren@hotmail.com

sezen dedi ki...

merhaba.bu hediyeye bayıldım.umarım şanslı olurum.izlemedeyım.
katılmak istıyorum bende...sevgiler...

sezen nalbantol
zeytinarif2@hotmail.com

melekarda dedi ki...

melekarda
msoyuduru@hotmail.com

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

hiiiiii bu güzel çantaya kim hayır diyebilir ki:)))

ece dedi ki...

ben istiyorum beeenn çok ciciymiş bayıldım.şaka bir yana herkese ve bana bol şans:)
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

starlet dedi ki...

merhaba :) yorum yapma konusunda hiç becerikli değilim uzun zamandır sessiz sessiz takip ediyordum seni ama bu postunu okuduktan sonra duramadım sen gerçekten harika bir insansın maşAllah :) o kadar karmaşık bir dünyaki bloglar ben daha yenı olmama rağmen çok degsık ınsanlar gördüm ve senin kadar samimisi çok zor bulunuyor seni buldugum ıcın takıp etme şansım oldugu ıcın gercekten cok mutluyum çok becerikli ve özgün bır ınsansın emeklerinin boşa çıkmaması ve yüzünden gülücüklerin eksik olmamasıni dilerim :))

restoration dedi ki...

bende katılmak istiyorummmm...
burcu
burcum96@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kesinlikleee bayılldımm bittim buna cekilişee warımmmmmm(=
OPHELİA
caglakfsl@hotmail.com

yasemin dedi ki...

selam,
çanta çok güzel:)
bende çekilişe katılmak isterim,
sevgiler
yasemin
yaseminogmel@gmail.com

Kelebek Butik dedi ki...

Ellerinize sağlık. Yine çok hoş bir çanta. çekilişe tabiki ben de katılmak istiyorum =) sevgiler.. -mahnita-

sihirlimavi dedi ki...

Çekilişte ben de olmak isterim. Muhteşem el emeklerinden birine sahip olmak ayrı bir mutluluk ;)
Sevgiler...

worldsameworld@hotmail.com

gülçin dedi ki...

bende katılmak istiyorum canım benim allahtan tarihi kaçırmadan görmüşüm bu yazını uzun süredir bloglara girmiyordum şu salak yasak yüzünden ööpücükkk..

incir dedi ki...

çok hoş bir çanta. çekilişe tabiki ben de katılmak istiyorum =) sevgiler sanemcim..
nur

Adsız dedi ki...

Müsaadenizle, Bende istiyorum bende....

Babanne

nesrin_adinir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende katılmayı çok isterim:)
eylems
ozgur.sozer@vestel.com.tr

zeliss dedi ki...

bende katılmak istiyorum.

zehranur konyalı

zehranur-21@hotmail.com

bu arada çanta çok güzel..ve özel sipariş üzerine yaptığınız ayakkabılara da bayıldım..çıtı pıtı bi kız olmasaydım düğünümde böle bi ayakkabı isteyebilirdimmm

nedret_bayraktar dedi ki...

bende çekilişe katılmak istiyorum

ismim: nedret bayraktar

mail: nedret_bayraktar@mynet.com

Rabiş dedi ki...

Merhaba,

çekilişe katılmak istiyorum. sevgilerle

rumuz:Rabiş
rabia_sari_21@hotmail.com

kamikaze dedi ki...

bende katılıyorumm:) cuma nın bitmesine iki saat var:)senin sayende şans yüzüme güler inşallah:)

sanem

sanemkeles76@hotmail.com

portakalcicegii dedi ki...

bende isterim bende bendee:) portakalcicegii

selincetinkaya87@hotmail.com

Üçkadınüçmoda dedi ki...

İstiyorum İstiyorum İstiyorum

Zeynep Yarımca

zeynep_cenesiz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok güzel bir çanta :)
ben de katılmak isterim.

merve_denizyilmaz@hotmail.com

nurcan dedi ki...

oyşş yrm inşşşş ben kazanırımmmm aminnnnn maviperimavi@hotmail.com nurcan

tarcinmoscow dedi ki...

Çok yaratıcı :)
tarcinmoscow
tarcinmoscow@gmail.com

Purpleorangeminds dedi ki...

süpper bir çanta !!!!
purpleorangemind@gmail.com

n@zo dedi ki...

15 dk. kala katılıp, bu çantayı kazanırsam dünyanın en mutlu insanı olabilirim :))

bebek kedi kız dedi ki...

kitten.bewitch@gmail.com