Pazartesi, Nisan 25, 2011

SAHİBİNDE HAYAT BULAN BİR SANEMİKO HİKAYESİ:)


bu blogla beraber hayatıma o kadar çok şey ve o kadar çok insan girdi ki...İşte o insanlardan bir tanesi...Yasemin hanım kapımı ilk çaldığında asında tek başına değildi,karnında dünyanın en tatlı bebeklerinden birini "yaman ali" 'yi taşıyordu.Bizi buluşturan da O'ydu aslında:) Annesi, Yaman Ali'nin Baby Shower partisinde giyecek kimsede olmayan konsepte uygun ayakkabılar arıyordu:)  Hikayesini anlattı,elbisesinin kumaşlarını,parti şekerlerinin kutularını yolladı  ve istediği gibi bir papuc hazırladık ona:)


Sanemikolar sadece Baby shower partisinde değil,bir annenin en özel anlarından birinde, doğumda da eşlik etti onlara:)Zannediyorum yaptığım işin en keyifli yanı insanların özel günlerinde sizden bir parçanın onlara eşlik ediyor,o ana sizinde bir katkınız oluyor olması:)bundan daha da keyif veren bir şey varsa o da yaptıklarınızı bir başkasının üzerinde görmek:)Yasemin hanımla ilşkimiz burada kalmadı sanemikoları etrafında sevdiği herkesle paylaştı.Sanemikolar önce New York da doğum yapacak olan kuzenine doğru uzun bir yol aldılar...



Ardından en yakın arkadaşı Ayşegül'ün gelin hediyesi oldular:)Adımıda gelin ayakkabısının altına yazdırtarak evde kalmamama yardımcı oldular tabiki:))



Yasemin hanım etrafındaki sevdiklerini sanemikolarla mutlu ederken,"Sanemiko"ya, yani  bana ondan gelen en güzel hediye, moralimin bozuk olduğu bir anda telefnuma gelen minik bir yakışıklının fotoğraflarıyla gözlerimin dolup beni gülümsetmesi oldu:)abarttığımı düşünebilirsiniz ama sanki en yakın arkadaşlarımdan birinin bebeğini görmüş kadar duygulandım:))

Benimle bu fotoğrafları paylaşan ve sizinle paylaşmama izin veren sevgili Yasemine burdan kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum:)Özel ve mutlu anlarda yine buluşmak dileğiyle...

12 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

hiç de abartmıosun canım, çok büyük mutluluk, benim de gözlerim dolardı emin ol :)) sayende sevdiklerimin özel anları için birsürü değişik tasarım oluştu aklımda, beraber hayata geçiririz, ben söylerim sen boyarsın ve daha bir çok insanı mutlu ederiz ;) çok öptüm!

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

içinde bebiş olan herşey çok değerli,ben de hamile tişörtleri boyarken ve tasarlarken aynı duyguları hissediyordum:)Tasarım aşkın hiç bitmesin:)

kamikaze dedi ki...

41 kere maşallahhh çoook tatlı:) Allah analı babalı büyütsün.Yasemin hanım ve sen ve sanemikolar da çok güzel çıkmışsınız maşallahhh:)

sevgilerimle.

M¥PriNceSs dedi ki...

oyyyy dünya tatlısı masallah resimler harika...allah saglıklı ve uzun ömürler versin bebişeee sevgiler________ ;)

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

Sanemikolara bayıldım bennn :)

Yasemin dedi ki...

birtanecik sanem, bu güzel yazı için teşekkür ederim. senin gibi enerjisi yüksek, olumlu, keyifli ve sımsıcacık birinin elinden çıkan tüm tasarımlar bizlere uğur getiriyor diye düşünüyorum. sen artık ailedensin benim için, onun için daha benden kurtuluşun yok =)) kocaman öpücükler.

tarih84 dedi ki...

offf ben de çok duygulandım...ama bakıyorumm da bu bloğu ilk keşfedişim sonrasında görmesem de duymasam da orada sıcak dünya tatlısı bir kızın hayatımdaymışcasına hissedişim.. sanemiko seninle birlikte tüm sevenlerin de yaşadı bu serüveni. kuzenin beyaz nike larından buraya elinle emeğinle geldin:) evden taşınmak istemeyişin istanbulda iş arayışından izmir ve ayakkabı serüvenin..inna her yazında ayrı bir sevinç yaşıyorum.

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Tasarımlar gerçekten çok güzel...
Bebise mutlu huzurlu bir yaşam diliyorum.. :)

*ssdesignbutik dedi ki...

mükemmel bir post olmuş çok duygulandım.İnsan yaptığı şeylerin başkalarını da mutlu ettiğini görmesi mükemmel bir duygu.
Ayakkabılara ve fikirlerine bayıldım!!

Yeşim dedi ki...

Harikasın tatlım :) bayılıyorum yaptıklarına. Yaman Ali'ye mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

emell dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş.ayı duyguları yaşadım okurken.minik bebeğede mutlu huzur dolu güzel bir yaşam diliyorum.
bu arada emel ben mail gönderdim dün.cevap bekliyorum.

Dijital Günlük dedi ki...

Çok sevimliler, güzel ve özel bir düşünce :)Ufaklığa da güzel bir gelecek dilerim.