Cumartesi, Nisan 30, 2011

SANEMİKO ÇANTAYI KAZANAN BELLİ OLDU!!!!


öncelikle yoğun ilginiz ve güzel mesajlarınız için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Çekilişe 118 kişi katıldı! Random.org aracılığı ile çekilişi gerçekleştirdim.

KAZANAN
97. yorumun sahibi STARLET
starlet
merhaba :) yorum yapma konusunda hiç becerikli değilim uzun zamandır sessiz sessiz takip ediyordum seni ama bu postunu okuduktan sonra duramadım sen gerçekten harika bir insansın maşAllah :) o kadar karmaşık bir dünyaki bloglar ben daha yenı olmama rağmen çok degsık ınsanlar gördüm ve senin kadar samimisi çok zor bulunuyor seni buldugum ıcın takıp etme şansım oldugu ıcın gercekten cok mutluyum çok becerikli ve özgün bır ınsansın emeklerinin boşa çıkmaması ve yüzünden gülücüklerin eksik olmamasıni dilerim :))

starleti kutluyor ve benimle iletişime geçmesini rica ediyorum. 1 hafta içinde iletişime geçmediği taktirde çekilişi katılanlar arasında tekrarlayacağım.

Kazanamayanlar üzülmesin yine süprizlerle karşınıza çıkacağım hepinizi  kocaman öpüyorum:)

5 yorum:

ev kuşu dedi ki...

starlet, iyi günlerde kullan canım:)
bu arada yeni süprizleri sabırsızlıkla bekliyo olucam:)

zeliss dedi ki...

starlet'i tebrikler:) ne yapalım başka zamana...

ben sizi yeni tekip etmeye başladım..postlarınız çok güzel, çok sempatik ve rengarenk...emeğinize sağlık...

sevgiyle kalın...biz postlarınızı izlemeye devam edeceğiz ;)

kamikaze dedi ki...

tebrik ediyorum Starlet'i.güle güle kullansın:) Sanemcim sana da teşekkürler tüm bu güzel tasarımların,emeğin için.İlhamın bol olsun.

starlet dedi ki...

aman Allah'ım şu anda o kadar mutlu oldum ki çok heycanlandım ilk defa bir hediye kazandım çokcaa teşekkür ediyorum :))

tarih84 dedi ki...

starlewt tebrikler darısı başımıza diyorum:))