Cuma, Nisan 29, 2011

TAM 35 İZMİR BULUŞMASI!


Sonunda buluşştukkk!! Altbilgi, Nalan Haznedar , İzmir İstanbul Arası, Yasemin Öndar, Rengarengo, Fashion With Melis  ve Miss G :)) Miss g kim diyecek olursanız, o benim çok yakın bir kız arkadaşım gelecek günlerde yoğun baskı sonucu blog dünyasına hızlı bir giriş yapabilir:))Harika bir akşam yemeği eşliğinde muthiş güzel vakit geçirdik:)Valla gelmeyenler çok şey kaçırdı biline!Kahkahaların,dedikoduların havada uçuştuğu, nasıl geçtiğini anlamadığız kocamann 6 saati paylaştık ve inananın az geldi hızımızı alamayıp gelecek günlerin programlarını yaptık, yasemenin meşhur ajandasında tarihler yerlerini aldılar:)

Gelecek günlerde hem sizleri çok renkli ve eğlenceli postlar bekliyor,hem de izmirli moda-alışveriş severleri süperrrrrrrrrr organizasyonlar bekliyor benden söylemesi!!!!O kadar dedikodu yaptık kiiiii eve sağ sağlim nasıl döndüm bilmiyorumm:)))Dün gece boyunca kullaklar çınladıysa eğer bilsinlerki sebebi bizizzzz hahah:))gecenin özetini geçecek olursam:)Yasemin, Nalan, Melis ve Eda Modayı masanın bir köşesine yatırmış enine boyuna tartışırken, Masanın bizim olduğumuz tarafı feciii kaynadı:)))Yasemin ve Nalan dedikoduları hep geriden takip ettiler:)hatta bu sabah twitterda da durum aynı şekilde devam ediyordu:) " nolduuuuu ne kaçırdıkk yineeeeeeeeeee" şeklinde:)))sonrasında masa yuvarlak dedikodu toplantısına döndü:))Dedikoduları kaçırmamak uğruna çişini tutanlar bile oldu:))))) Yasemen benim için artık "alt bilgi yasemen" değil " çılgın proje 1500 Yasemen":) Nalan, sınavı sebebiyle kısa süre uğrayabileceğini belirtip, muhabbeti bırakamayarak gecenin sonuna kadar bizimleydi iyikide öyleydi:)ama bugün sınavında naptı kim bilir:)
Herşey bir yana gerçekten harika vakit geçirdik ve anlaştık bundan sonra bu izmir grubu sık sık karşınızda olacak!

19 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

kızlar çok cici görünüyorsunuz:) Bir de saçlar sap sarı olmuş Sanem:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok güzel kareler herkes çok tatlı görünüyor...

aychi dedi ki...

neşeniz buraya kadar yansıdı. Hepiniz çok tatlı görünüyorsunuz bizimde anakaralı blogercıların buluşması yarın:))Bakalım biz napıcaz:)
Çok öptüm canım:))

inanirsakolurbence dedi ki...

okuyunca yüzümde kocaman bi gülücük oluştu:) hepiniz süpersiniz öperim:)

Adsız dedi ki...

harikasınız :))) neşe ve gençlik saçıyosunuz,size daha nice buluşmalar :))

Shoegaze Butique dedi ki...

bensiz buluştunuz ha? hep ben gittikten sonra yapın böle şeyleri. mayısta geliyorum bana özel 1 tane daha buluşma isterim yoksa hepinize küserim!

Style by Buett dedi ki...

bence super bir bulusma oldu bu. sanirim Izmirli bloggerlarin bulusmasi ilk yanlis bilmiyorsam?
ama devamida gelsin mutlakaaa. ben de Izmirliyim ama uzaktayim Izmirlileri ondan ayri bir sevgiyle takip ediyorum:)

New York Lover D. dedi ki...

Bi daha yapın lütfeeeeen :) Dün kaçırdım ama bi dahakine kesin ordayım! :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay ay ay
ne iyi yapmıssınız.
blog shibi olmak blogger olmak ne sahane bir sey ya.
nazaer değmesın.

kamikaze dedi ki...

canım harika görünüyorsunuz:)) 41 kere maşallah.böyle günlerimiz çok olsun.sevgilerimle.

Cafe Portakal dedi ki...

oo burada izmirliler var süper vakit geçirilmiş:)

Didem dedi ki...

wow süper çok eğlenceli gçrünüyor
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

İzmir İstanbul Arası dedi ki...

kesinlikle harikaydı!! en kısa zamanda tekrarlanmasını ve çılgın projelerimizin hayata geçmesini diliyorum :)

Begümmm, bir dahakine seni de aramızda görmek istiyoruzz!! tabi katılmak isteyen izmirli ve kendini izmirli hisseden herkesi de :))

yasemen k. dedi ki...

hahah ilk foto'da kör gibi cıkmışım :o harika anlatmışsın sanemim.. mükemmel bir geceydi.. daha böylee hep beraber nice mükemmel anlar yasarız umarım ;))

♥yaseminöndar♥ dedi ki...

yaaa nasıl güzeldi anlatamam! yakında yeni bir bomba buluşmayla buralardayız :) yaşasın izmir'in kızlarıı ;)

FASHION DESIGNER dedi ki...

Canlarım sınavım cok kotü geçsede değdi diyebileceğim bir geceydi.Çok eğlendim birbirinden tatlı insanlarla tanıştım .Bir dahakine herkesi bekliyoruz...

Sanemiko dedi ki...

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında

teşekkür ederiz:) evet yavaş yavaş açtırıyorum bakalım değişiklik gerekli biraz bana bu ara:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥

çoook teşekkür ederiz:)

aychi

ay ne güzel sizi takip ettim sizde harika görünüyorsunuz:)

inanirsakolurbence

uuuuuu bizde seni kocaman öpüyoruz:)

Adsız

çook çokkk teşekkür ederiz:)

Shoegaze Butique

merak etme sen gel hele sanada b,r buluşma ayarlarız mutlaka:))

Style by Buett

çok teşekkür ederiz daha öncede toplanmışlardı ama ben yoktum hihi:)

New York Lover D.

yapacağız ve mutlaka geliyorsun:)

KOVA KADINIYIM BEN

valla süper oldu şu blog sayesinde o kadar şahane arkadaşlarım olduki..

kamikaze

canım sağoll eksik olma:)

Cafe Portakal

:)) şahaneysi şahane:)

Didem

:) evet süperdi teşekkürler:)

İzmir İstanbul Arası

bendee çılgın projeler süper:)

yasemen k.

canım benimm sağol inşallah ya:))

♥yaseminöndar♥

:))))

FASHION DESIGNER

valla senin sınav kaynadı arada ama bencede harika bir akşamdı:))

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Merhaba, Merhaba...
Benim Teyzem simdi Izmir'den bizi ziyaret ediyor Amerika'da. Sizin blog'unuzdan bahsetti, hemen bakiyoruz.
Miss G'yi (Gozde'yi) cok iyi taniyoruz. Oglan arkadasi benim en kucuk yegenim.
Simdi diger post'larina bakicagim.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

merhabaa:)) ay çok mutlu oldum şive ablaya çok selamm:)valla gözdeyle artık batudan daha çok görüşür olduk:)bende blogunuzu takibe aldım:)bebişlerr harika görünüyorlar maşşallah:))sevgilerr