Çarşamba, Mayıs 18, 2011

BLOGGERLARIN PİJAMA PARTİSİ!


Bu aralar sizi biraz fazla ihmal ettim i knoww!!! Fekat pilüüzzz kusura bakmamaca:)O kadar çok siparişim var, o kadar yoğunum ki bu aralar, uymaya bile zor vakit ayırıyorum desem yeri...Bu arada müthiş güzel gelişmeler var işle ilgili, gelecek günlerde tek tek sizlerle paylaşacağım yeri geldikçe:)şimdi biraz totoyu kaşıyalım nazar deymesin tü tüt tütütüttüü amin:)
Arada geçen zamanı bol eğlenceli bir postla taçlandıralım dedim!Geçen hafta izmirli bloggerlar toplandık.Şu yazımda da yazmıştım ilk buluşmamızı tanışmayanlar varsa o yazımdan herkesle tanışabilirler!  Bu sefer biraz abarttık,geçen sefer 7 saat yetmeyince bu sefer 24 saat birlikte olalım dedik ve dünya tatlısı altbilgi bloğunun sahibi Yasemenin evindeeee Pijama partisi yaptık!!!!!!Bloggerların pijama modasına bir göz atmakla işe başlayalım:)


Yasemen hepimiz için tek tek party bilekliği hazırlamışdı!

Bilekliği olmayanı kapının önüne koymakla tehtid ediyordu,nasıl bir baskı altında kaldığımın ve korkudan altıma ettiğimin kanıtı aşşağıdaki fotodan rahatlıkla anlaşılabilir, sürekli bilekliğimi kontrol edip sıkılaştırıyordum:)))
Çok değil Biraz azdık!




 Bu arada Yukarıdaki fotoda herkesin ciddiyetini kurumasının yanı sıra benim yine şaban gibi sırıtmamın sebebi hala gizemini korumakda!

Biraz da oynadık!
Ehhh biraz"CIK" da  tıkındık!(sabah kavaltısını baklava ile yapacak kadar öyle çok değil yani:)))
Ama modayı bir an olsun elden bırakmadık:)makaronlarla ojelerimizin uyumuna dikkat!!!

Azıcıkda dedikodu yaptık:))))

belli oluyor mu bilmem ama biz çok ama çoookkkk eğlendik!
 600 adet fotoyu 2 gün boyunca gece gündüz pes etmeden yollayan Melis'e,meteroloji dersinde, Arazide içine böcek kaçmasına ve başına güneş geçmesine rağmen bizi yalnız bırakmayan koşa koşa gelen ve tüm oyunlarda en kazık cezaları veren Nalan'a,homini gırtlak yemelerime yorulmadan ve tıkanmadan eşlik eden Deniz'e,Gülme krizleriyle bizi daha da çok güldüren Yasemin'e,Saç düzleştiricisini yanında taşıdığı için hakkında çok konuştuğum ama günün sonunda düzleştiricisiyle hayatımı kurtaran Eda'ya, en önemlisi de bizi böyle güzel ağırlayan,bir araya getiren ve son zamanlarda artan kilolarımın sebep olduğu horultumu hiç şikayet etmeden gece boyu çeken Yasemen'e  çok çok çookkkk teşekkür ederim:))))
-THE END-

18 yorum:

ModaLiza dedi ki...

harika bir post keyifle okudum ve fotoğraflara bayıldım

İzmir İstanbul Arası dedi ki...

makaronlu fotoğrafımı ilk kez görüyorum bayıldım resmen :))

iyiyiz biz ya fazla iyiyiz :P

tarih84 dedi ki...

çookk eğlenceli bir yazı, kızlar her birinizin enerjisi ayrı yansıyor, yazıyı okurken, fotoğraflara bakarken hep gülümsediğimi sanki içimden sıcak kahkahalarınıza eşlik ettiğimi hissetttim. yazı bitti benim yanaklarım acımaya başladı. inanılmazsınız, çok sıcak ve içtensiniz. şimdi bu da nereden anladı demeyin siz tüm dünyanızın kapılarını açmış tılsımınızı fotoğraf karesi aracılığı ile bize yansıtmışsınız. çok tatlısınız:)) sanem yine süpper bir anlatım süpperliği sen olması sanaa dair olması öz ve özel olması bizleri de bu güzelliğie katmış olması.çok çok öpüyorum sevgilerrrr kızlar:)

yasemen k. dedi ki...

Sanemmm seni ben yerim ne güzel yazıp ne güzel anlatmışşsın! :) kalp kalp en kocamanından bitanemm (: hep gelin yine gelin sizi agırlamaktan cok mutlu oldum ve cok keyifliydi cok eglendimm! :) hepinizi cok seviyorummm! <3

ps: sen horlamadın ben hiç duymadım da fena diş gıcırdatıyorum di mii? hihihihi :)))
muahhhh ^_^

♥yaseminöndar♥ dedi ki...

Gülme krizi+ konuşma yasağı ahahahahha :)) Valla Melisteki sabır benibenden aldı sağolsun uğraştı 10 mail açılmadık duruyorr daha :)) Misss gibi yazmışsın canımm valla okurken yine krize girdim ben :))

melis k dedi ki...

Canım harika yazmışsın doğrusu bayıldım :))Daha fotoğraf var sanırımda ben karıştırdım artık hepsini :P
Ayrıca hepinize tekrar teşekkür ederim burada..harikasınız kızlar !!!!!!

ceydabural dedi ki...

süper eğlenilmiş :))

Junkhead dedi ki...

Fotolardan enerjiniz fışkırıyor valla,çok eğlenmişsiniz belli :)) Ama çok kıskandım beeeen ya,ben de İzmirli bir bloggerım banane banane ben de istiyoruuum :((((

FASHION DESIGNER dedi ki...

Bayıldımm bayıldım :) Sizi seviyorum canlarım en kısa zamanda tekrar :)) özledim bile .Acımasız cezalar iyide meteroloji derisi ne sanem:)))?

!'**rengarengo**'! dedi ki...

hehehe:D ne güzel yazmışsın hatunum,çok güzel olmuş:)valla öyle güzel bir gündü ki,fotoğraflarda çıkan gıdımı bile takmadım ihihhi:=>

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çook tatlı olmuşsunuz hepiniz canım bayıldım resimlere ;)

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

gercekten harika bir gün gecmiş :DD

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ne kadar güldüm okurken! hepiniz harika gözüküyorsunuz kızlar!!!!

Sanemiko dedi ki...

ModaLiza

canım çok teşekkür ederiz beğenmene çok sevindim:)

İzmir İstanbul Arası

bende çok beğendi hihi:)

tarih84

yaa ben sana nasıl teşekkür edeyim napıyım bilemiyorum yani ssenin bu güzel yorumlarında bende aynı senin üzerinde yarattığımız etkiyi yaratıyor:)))mucukkkk

yasemen k.

hihih bende seni yerim biliyorsun yerim yani:DD sen benim horultumu duymadıysan bende senin dış gıcırdatmanı duymadım:Dbizde seni çok seviyoruzzzzzzzzzz ballı lokma tatlısı!

♥yaseminöndar♥

hahahaha ay melis valla yaaa ne sabır:)

melis k

canımmm biz teşekkür ederiz ya sendeki sabır kimsede yok valla:)))kocaman öptümmm


ceydabural

Hemde nasılllll!!:))

Junkhead

yaa canımm sende gell bir dahaki buluşmaya blogda paylaşıyoruz hep:))

FASHION DESIGNER

:)))) seni yerim ısırırım her yerini dersini anlatmaya çalıştım bulamadım adını sanırım:)))))

!'**rengarengo**'!

gıdımııı benim yanımdaki fotolarında hiç dikkat çekmemiş doğrusu hahahaah:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥

çooook teşekkür ederizzz öpüyorum koaca koca:))

~kırmızı♥taban~

süperdi süperr:)

! POSH BUTİK !

ne mutlu bizee güldürebildiysek:))teşekkür ederiz

Junkhead dedi ki...

Ben senin bloga bayadır izleyiciyim ama hiç görmemişim buluşma duyurusunu,ya da sanırım o sırada ben ist.teydim :( Şansıma artık ... Bir dahaki sefere umarım kaçırmam ve gelirim !

Did Dans La Mode dedi ki...

Harikaaa ben de bu fotoları bekliyordum merakla ben okurken eğlendim siz kim bilir nasıl eğlenmişsinizdir. Hepiniz birbirinizden tatlı görünüyorsunuz e ben zaten İzmirlileri pek severimm çokk severim :)

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy süpersiniz yaaa:) Ne kadar eğlenceli geçtiği belli İzmir gurubu sizi seviyorum:) Ham ham yemeklerde süper bol içkili,eğlenceli,muhabbetli bir oragnizasyon olmuş:)Pijamalarınızla süpersiniz hepiniz:)

Sanemiko dedi ki...

Did Dans La Mode ve fashion house by zeto

:))) çok teşekkür ederizz canlarımmmmm zaten size bir şey söyliyim mi hihihi sizde izmirli bloggerların sevdiği nadide kızlarsınız:)