Perşembe, Mayıs 19, 2011

GÜZEL HABERLER!


size artık ayakkabılarımın deseni dışında modellerini de kendim tasarlamaya başladığımı yazmıştım işte karşınızda ilk numuler:)umarım beğenirsiniz...Twitterdan takip edenler bilirler işle ilgili çok güzel gelişmeler olduğunu yazmıştım:)Hatta bir çok kişi butik mi açıyorsun diye mail attı:))) o kadar da değil ama güzel bir gelişme Paylaşmadan edemeyeceğim Türkiye'nin en büyük ayakkabı markalarının ayakkabılarını yapan,   atölyelerden biriyle anlaştım:)artık ayakkabılarımın işçilik ve derileri 1. sınıf,deriler yurt dışından getirtiliyor.Resimlerdeki iç tabanlar önceden yaptırmış olduğum ayakkabılardan.gelecek modellerin iç tabanları ve logom bundan sonra kullanacağım logolu olacak.1 hafta -10 gün içersinde yeni atölyemden gelen  farklı modelleride paylaşacağım sizlerle aralarında gelin ayakkabısı da olacak!Bunun dışında bu anlaşmayla birlikde başka güzel olaylarda beraberinde geliyor gerçekleştikçe onlarıda sizinle tek tek paylaşacağım:)Bu modeller Ankara Lazy'e gidiyor.Ankara dışında olanlar beğendiklerini sanemiko@gmail.com adresinden bana ulaşarak sipariş edebilirler.Şimdiye kadar çalışmış olduğum tüm modellere Sanemiko Shop dan ulaşabilirsiniz!Hepinizi sevgiyle öpüyorum şekoşlarr,şımardığımı sanmayın sadece mutluluğumu paylaşmak istedim bügun böyle güzel gelişmeler oluyorsa eğer bu sizlerin verdiği desteklerle oldu hepinize teşekkür ederim nankörde değilimdir yani hahahah:)) En sulusundan MUCUK MUCUK:D












14 yorum:

Adsız dedi ki...

bayıldımmmmm!!!hem tasarımlarınıza hem de samimi yazınıza:))

starlet dedi ki...

hepsine tek tek tek bayıldım harikalarrrr nazar değmesin çok beceriklisin hayırlı olsunnn :)))

tarih84 dedi ki...

işte budur! =))

Chichom dedi ki...

Çok süperler bayıldım.Çantalardan istiyorummm :)

zep_bilgen dedi ki...

çok güzeller ellerine sağlık ;)

Gizzy dedi ki...

çoook güzel bunlar Sanemcimmmm!!!ellerine sağlık hepsine bayıldımmm:)

defne kurabiye&nani'nin günlüğü dedi ki...

harika sanat işte yetenekte olunca süper şeyler ortaya cıkıyor bayıldımm

KELEBEK dedi ki...

çok tatlılar nedenirki allah başarılarını daimi kılsın hiç bir başarı gizli kalmıyo daha güzel gelişmeler seninle olsun canım ellerine sağlık hepsi bibirinden özel ve şirin olmuş

Did Dans La Mode dedi ki...

Yerim seni yaaa hayal gücün sınır tanımıyor harikasın tatlımm emeğine ellerine ve aklına sağlıkkk :)

€ℓƒ§ dedi ki...

hepsi ŞAHANEEE!!!
ellerine sağlık..

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Cok sirin olmuslar. Ben en cok babetleri sevdim.
Clutch model cantalarda bir harika. O shop blog'una girdim ama oda ayri bir blog galiba. Satis sitesi gibi degil. Butun canta veya babet cesitlerini ayna anda gormeyi basaramadim.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

fashion house by zeto dedi ki...

Canım muhteşem bu yeni papilerin:) Özellikle ilk görsele bayıldım ne şirin yaa ellerine aklına sağlık tatlım:)

gokuzozdengenc dedi ki...

Sanem yine harikalar yaratmış.Mükemmleeerrrr. :)

Sanemiko dedi ki...

çook çokkk teşekkür ederim:) öpüyorumm kocamannnnn:)