Pazar, Mayıs 08, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY!!!!



Senin kızın olarak dünyaya geldiğim için o kadar şanslı ve mutluyumki...Umarım ileride bende senin gibi müthiş bir anne olabilirim.İyiki varsın ailemizin bir tanesi..Sen olmasan hayatta elde ettiğim başarılar,yaptığım doğrular,yaşadığım mutluluklar da olmazdı.Sen olmasaydın, hayatta karşılaştığım zorluklardan ve engellerden başım dik ve sağlam çıkamazdım.Hayatımın her anında, yanı başımda senin desteğin ve varlığın olduğunu bilmek,beni her gece yatağımda güvende ve huzurlu uyutuyor!Anne olmakda, çocuğuna tüm güzel duyguları yoğun bir şekilde yaşatabilmek,ona kol kanat germek, doğru yolda yürümesini sağlamak için elinden tutmak,düştüğünde kaldırmak,sevinçlerinin en büyük ortağı olabilmek değil mi zaten?Sen bunları en iyi şekilde yapıyorsun aşkitom benim.Belki sana olan sevgimi yeterince hissettiremiyor olabilirim.Ama bil ki Seni tarif edilemeyecek kadar çok seviyorum...
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun...











9 yorum:

Adsız dedi ki...

ÖNCELİKLE SENİ VE HARİKA AİLENİ ,BU GÜZEL GÜNÜ KUTLARIM.. BU HARİKA BİR SAYFA OLMUŞ.MUTLULUKLAR VE BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM ....SİBEL...

KELEBEK dedi ki...

çok tatlı olmuş canım benim harika bir hediye oldu seninde, güzel annenin ellerindende öperim senin gibi güzel bir insan yetiştirmiş çok tşk ederim yayınladığın için.

kamikaze dedi ki...

Canım annenin ,anneannenin anneler gününü yürekten kutlarım.Ellerinden öperim.Bize de harika bloğunda annemizle olan fotoğraflarımıza yer verdiğin için çooook teşekkürler.harika bir anneler günü yazısı olmuş.Tüm annelerimizin her gün sağlıklı ve mutlu olmasını yürekten diliyorum.sevgiler.

starlet dedi ki...

ne kadar sempatik bir post olmuş hayran kaldım annenin ,anneannenin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun :)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bu posta bayıldım,şahaneeeee!!annemde yok bugün yanımda,oturup ağladım bol bol...zaten bu ara otaboka ağlıyorum:/ ama favorim tabiiiki annaanişkon hehe:D

Adsız dedi ki...

Bnde smdi baktim sanemcikkk:) harika olmuss bizede yer verdigin icin saoll:) annenin anneler gununu gecikmeli olarak kutluyorum.anneannene ise hayran kaldigimi soylemeden edemicem:) muckkss cnmm -muk :)

Sanemiko dedi ki...

harrika yorumlarınız ve güzel fotoğraflarınız için asıl ben çok çok teşekkür ederiM:)

'fulya. dedi ki...

aay ne kadar genc ve güzel annen var, masallah diyelim :)

Sanemiko dedi ki...

:)) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİYORUM ONUN ADINA:)