Pazartesi, Mayıs 02, 2011

Sanemiko artık BenMODA'da


iphone kullanıcısı olupda BenMODA uygulamasını indirenlere bir havadisim var! Artık bloglar bölümünden Sanemiko'ya ve butikler bölümünden de Sanemiko Shop'a ulaşabilecek, beni istediğiniz her an ,her yerden daha yakından takip edebileceksiniz:)

Türkiye'de en çok indirilen uygulama, İbrahim Kocaoğlu tarafından tasarlandı ve geliştirildi eğer hala indirmediyseniz hemen indirmenizi şiddetle tavsiye ederim!!!Uygulamayı indirmek için aşşağıdaki linki kullanabilirsiniz!



Ayrıca ben modayı facebook ve twitterdan takip edebilir, daha detaylı bilgiye ve son haberlere kolaylıklıkla  ulaşabilirsiniz!



Sanemiko shop butikler bölümünde bugün itibariyle, kişisel bloğum olan Sanemiko da hafta sonu itibariyle yayında olacak:)İbrahim beye bu harika uygulama için teşekkür ederiz!

10 yorum:

FASHION DESIGNER dedi ki...

Canım aramıza hoş geldin:)Çok mutlu oldum bu postu görünce

ModaLiza dedi ki...

hoşgeldin benmoda ailesine cnm,seni de görmek çok güzel oldu;)

tarih84 dedi ki...

tebrikler:)) açıkçası ben moda konusunda bir fikrim yoktu, bu yazı sonrası dikkatimde olacağı kesin.

Rococosh dedi ki...

mikemmeelllll

kamikaze dedi ki...

canımmm tebrik ederimm:) hemen indireceğim.sayende benmoda'yı öğrenmiş olduk:)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

tebriksssss hun:DD

yasemen k. dedi ki...

süper bir haber canım gerçekten çok sevindim duyunca :) bir kez daha benmoda yetkililerine seslenmek istiyorum 'BenModa'yı BB'de de istiyorumm(z)! :))

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim kızlar:) bencede yasemen sana katılıyorum bir bb ap. gerekli:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Aa harika tebrik ediyorum canım :)

Sanemiko dedi ki...

canımm çok teşekkür ederim:)