Pazartesi, Mayıs 30, 2011

SANEMİKO DÜĞÜN PLANIMDA!

Evlenecek çiftlerin, düğünlerinin, baştan sona tüm ayrıntılarını kolayca organize edebilmelerine yardımcı olan online  planlama servis sitesi DüğünPlanım Sanemiko'ya yer verdi!

yazının detayları için buraya tık tık !
Düğünplanım sayesinde resmi işlemler,dekor,mekan,davetiye,nikah şekeri,düğün pastası,catering,organizatör,müzik Dj,düğün fotoğfarçısından tutunda, davetli listesi,oturma düzeni,gelinlik ve aksesuara kadar en gerekli konular hakkında detaylı bilgi ve adreslere kolayca ulaşabiliyorsunuz.Kına ve bekarlığa veda partisinide unutmamışlar tabi:)Tüm bunların yanında, sitedeki sistem sayesinde düğün bütçenizide tutup,hesaplayabiliyorsunuz.

Ayrıca düğünplanım her ay ayın en iyi düğünü,en iyi gelini ve en iyi mekanınıda seçiyor.





DüğünPlanım editörlerine,Gelinlere Sanemiko'yu önerdikleri için çok teşekkür ederim!

7 yorum:

tarih84 dedi ki...

aslında yoğun olarak bu ve benzeri site bloglara düğün arifesinde bakılır, Türk milletiyiz işte yumurta kapı misali oysaki eğlenceli ve özel bu alanlara daha sık uğramalı. çok keyifli, eğlenceli ve de bilgilendirici. senin adına da çok sevindim sanem:) wera wong ahh gelinliği yendien yaratan kadın ahh bayılıyorum abiye ve gelinliklerine.

Siu dedi ki...

Tebrikler cnm.. Bu daha yolun başı.. Daha çok kişiye ulaşacaksın eminim :)

Serap dedi ki...

Tebrikler Sanemcim, sahane gozukuyor. Jennifer Lopez'in "The wedding planner" filminden sonra hep ozenmisimdir su dugun organize islerine:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

7,5 yıllık evli bir olarak düğün olayından çok uzağım. O konuda yorum yapamayacağım. Sadece ziyaretin, yorumun ve izleyicim olduğun için teşekkür etmek istedim :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

The Cat Hag dedi ki...

The heels with the veil looks awesome! :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag

Gizzy dedi ki...

süpeersin tatlımm tebrik ederimmm:)daha çok göreceğiz biz seni dergilerde ben eminim:)

Sanemiko dedi ki...

tarih84

tatlıımmm benim çok teşekkür ederim:)

Siu

siummmmmm çok teşekkür ederim canikom güzel sözlerin beni çok mutlu etti:)mucuk

Serap

serapcım çok çok teşekkür ederim evet benimde hep hayalimde vardır aslındaa düğün falan organize etmek ama zor iş ya:)

deniz saatçioğlu

ben teşekkür ederim :)

The Cat Hag

thanksss and kisses:))

Gizzy

gizitommmmmmmm çok teşekkür ederim tatlım hiiiiiiii çok sevindirik oldum:)