Cuma, Mayıs 20, 2011

SON ÇANTALARIM! hand painted bag!



Bunlar en son hazırladığım siparişler umarım beğenmişsinizdir eleştirileriniz varsa da yapın lütfen görüşleriniz benim için çok mühim!!Bu aralar biraz yoğunum,bunlar dışında hazırladığım sipariş çantalarım ve topuklu ayakkabılarımda  var, gelecek günlerde onları da sizinle paylaşacağım:)Artık ayakkabılarım %100 deri, tamamen el yapımı ve modellerini de kendim tasarlıyorum bu sebeple paylaşmak için sabırsızlanıyorum:)Ama beni en çok heyecanlandıran gelin babetlerimin dışında hazırladığım, 2 farklı topuklu  gelin ayakkabı siparişim var! Diğer sanemikolara Sanemiko shop dan göz atabilir, sanemiko@gmail.com dan da bana ulaşabilir, özel siparişlerinizi verebilirsiniz!

11 yorum:

irem dedi ki...

çok beğendim harika olmuşlar ellerine sağlık ;) zaten her yaptığına bayılıyorum süpersin =)

What's Next dedi ki...

çiçekli harika olmuş, diğeri zaten harika :D söyliyecek sözüm yok yani muhteşemsiin :)

tarih84 dedi ki...

beğenmemek elde değilki tatlım:)

yeşil, kırmızı zambaklı cüzdan çok dikkat çekici wooww diyorum!
NY ise pek sevemedim, güzel ama biraz ürkütücü geldi sebebi gri kiramitli apartman insan gövdesi gibi azıcık tırstım:) sanki canlanıp anime karakterleri gibi zıplayacakmış gibi:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Süpppeeerrrr.

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Cok guzel olmus bu cantalar. NY olanina bayildim.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

:D çoook teşekkür ederim:)

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Modeller cok hos gorunuyor... Ustelik deri.. Bayildim :)

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Modeller cok hos gorunuyor... Ustelik deri.. Bayildim :)

Nina dedi ki...

Very lovely!

PD dedi ki...

ikisi de çok güzel, eleştiri nasıl olsun :)

http://iconicmouse.blogspot.com/

Sanemiko dedi ki...

çooook çokkk teşekkür ederim:)