Salı, Mayıs 24, 2011

T-BOX 'A UĞRAMADAN TATİLE ÇIKMAYIN!


T-box deyince aklıma ilk gelen minnacık kup şekli verilip preslenmiş, içinde para üstü olan,t-shirlerdi...Yepyeni görüntüsüyle T-box ; 2011 yılı ilkbahar - yaz dönemine ait koleksiyonu çok kısa bir süre önce raflarda yerini aldı.Yeni koleksiyona bakacak olursak,görünen o ki, 2010 yılında A&Y markası bünyesine katılan T-box daha genişlettiği ürün yelpazesi ve zevkli tasarımlarıyla artık daha geniş bir kitleye ulaşmayı planlıyor.




















5 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

tbox aştı yine iyice kendini.
cok begendım valla hepsini.

particle dedi ki...

Aaa ne güzel şeyler var. Genelde beğenmem pek t-box'ı, kış sezonu şemsiyeleri için uğrardım bir. Hımss hımss uğranası olmuş gene:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

marmara forum mağazalarını gezmiştim, süüperdi .)

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

hepsi harika senemikommmmm özellikle puantiyeli gidcem alcam benim olcakkk:))) SEÇİL

Sanemiko dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN

valla bende seninle aynı fikirdeyim:)

particle

evet artık t-box denince kırışık tshirtlerden fazlası gelecek akla:)

Lavanta Bahçesi

ne yazıkki istanbuldayken hiç gidemedim foruma:/

JOSéPHİNE STİLL

:))) evet benimde favorim puantiyeli:)