Cuma, Haziran 24, 2011

CE EEEEEE!


4 gündür yokluğumun sebebi karşınızda!Siparişleri yetiştermeye çalışırken kaç gündür tüm dünya ile bağlantım koptu:)amaaa iyi bir tatille ödüllendiriyorum kendimi ve yarın tatile çıkıyorum!Tatile çıkıyorum dediğime bakmayın aslında yanımda yine işle gidiyorum.yetişecek siparişlerle...bu sebeplede babam küfredip duruyor arabayı satıp bir tır alayım en iyisi diye:))Benden kurtalacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz,teknoloji özürlü bir yanım olduğundan telefonumdan bir türlü post göndermeyi beceremediğim için, sırf tatilden rahat rahat yetişebileyim  size diye vınnlandım:))Dağdan yoldan çayırdan, her yerden kapsama alanında olacağım:)bakalım yokluğumda neler çıktı ortaya bir kısmını payalaşıyorum sizlerle...bilgi ve sipariş için sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.


























35 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok başarılısın hayatım süper ötesi güzellikteler hepsi! hello kittyliyi çok çok sevdiiiimmm özellikle:)

zep_bilgen dedi ki...

gerçekten heeepsi çok güzel !
gün geçtikçe daha da güzelleşiyorlar sanki.
önceki günlerde izmirde bir kaç dakika için de olsa mono'ya uğradım. senin cicileri de gördüm çok güzellerdi :)
bool bol kazançlar.
iyi tatiller!

Zeynep dedi ki...

bayıldım hepsine tebrikler

starlet dedi ki...

yine harika yine harikalar hepsi birbirinden güzel olmuş :) maşAllah harika bir insansın! iyi tatiller :))

Aylak Kadın dedi ki...

ağzım açık bakıyorum resimlere. insanların bir şeyler üretiyo olması böyle yaratıcı olması... harika bir şey. belki bu derece hayran olmamın sebebi hayatımın bir günü bi orijinallik yapmamış olmamla ilgilidir :D
bu arada ilk kez fotoğrafını farkettim sağ tarafta. nur yerlitaş'a benziyosun sanki saçlarının kesimiyle, esmerliğinle, gözlerinle falan. onun o tatlı cadı halleri sende de var mıdır bilmiyorum tabi :D

moda_kesh dedi ki...

hepsi o kadar güzel ki ellerine sağlık bayıldım ayrı ayrı

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

hepsi muhteşemler tatlımmm, hele ki o prince yok muuu :))

gulden dedi ki...

küçük prens favorim oldu ama hepsi birbirinden güzeller:)

SEL dedi ki...

Hello Kitty li olana bayıldımmmmm

»fashionmaniacagla. ♥ dedi ki...

Hello Kitty Heels'ler cok güzell!!! ellerine saglikkk

VeRRy MeRRy dedi ki...

ilk fotoğraftakilerin hepsi benim olsun hatta ikişer üçer tane olanlar da dahil :)) süperleerr

coco-jelly dedi ki...

vay canına hepside şahane bayılıorum bunlara..bol satışlar balım eline sağlık

Motivation For Fashion dedi ki...

hepsi çok çok çok güzel:) ellerine sağlık!

Bloguma da beklerim:)
http://motivationforfashion.blogspot.com

Minik Sürprizler dedi ki...

ağzım açık içlerine düşerek izledim hepsini :))) süperler !

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Bayildim bunlara. Keske buradan alabilsem!
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

DERYA dedi ki...

ayy çok güzeller,hepsine bayıldım. ellerinize sağlık:)

dünyayı seviyorum dedi ki...

Hepsi çok güzel tebrik ederim :)

astalavista dedi ki...

iştah açıcılar :)harikalar... bayıldım. hele o küçük prens. o ayakkabı için giysi diktirilir :)) hello kitty olan da süper ama telif canınızı yakmasın, aman dikkat.

!'**rengarengo**'! dedi ki...

hepsinden istediğimi söylemiş miydim? söylemediysem de şimdi söylüyorum;ben bunların hepsini is-ti-yo-rummmmmm:D

Deniz dedi ki...

rengarenk ayakkabılar ama benim için fazla renkli sanırım:)
www.LensMarket.Com

BÜTÜ dedi ki...

Sen varya harikasin, ne kadar sahane seyler bunlar böyle,tebrik ediyorum, yaptigin herseye bayildim

merveboyuk dedi ki...

cok güzel, cok basarilisin! Ellerine saglik!

xmerve

Michelle dedi ki...

MICK JAGGER?

Cp dedi ki...

Küçük Prens!!! :'(

mor atölye dedi ki...

Sizi yeni tanıdım ama çok sıkı bir takipçiniz olacağım... sevgilerimle

fashion house by zeto dedi ki...

Fıstık sen yine neler yapmışsın böyle:) Bayıldım çantalara ve topuklulara kocaman öperim seni:)

Siu dedi ki...

Bil bakalım hangi çantada gözüm kaldı :)

Sanemiko dedi ki...

Fashion design by CnS {Cns'design}

çook teşekkür ederim:) hehe bende çok sevdim onu ya:)

zep_bilgen

ay çok teşekkür ederim umarım öyle oluyordur:)ay çok sevinnndimmm çok çok teşekkür ederimm:)öpüyorum

Zeynep

teşekkürler:)

starlet

çoook teşekkür ederim güzel iltifatların beni çok mutlu ettii:)

Aylak Kadın

:)))9 teşekkürler eminim sizinde çok iyi olduğunuz başka konular vardır,benim kafamın basmadığı:)
:)teşekkür ederim severim nur yerlitaşı:)

moda_kesh

çok çok teşekkür ederim:)

..trend Pınar'ı..

teşekkür ederim tatlım dayanamadım ondan kendimede yapıyorum bir tane:)

gulden

teşekkür ederim aralarında bende en çok onu sevdim hihih:)

SEL

çooook teşekkür ederim:)

»fashionmaniacagla. ♥

:)herkes de onları sevmiş:)çok teşekkür ederim öpüyorum:)

VeRRy MeRRy

:)))) teşekkürler:)

coco-jelly

canımmmm çok teşekkür ederim sarıldımmmm:)

Motivation For Fashion

teşekkür ederim:)

Minik Sürprizler

:)ayyyy çok teşekkür ederim:)

Fashion Confessions of a Mommy

çok teşekkür ederim:) turkiyeye geldiğinde yaparım istersen sanadA:)öpüyorum:)

DERYA

çok teşekkürler:)

dünyayı seviyorum

çok teşekkür ediyorumm:)

astalavista

:) teşekkür ederim:)

!'**rengarengo**'!

söylemiştin:) hahahahah yerüüümmmm senüüüüüüüü

Deniz

renklerle oynamayı seviyorum:)teşekkür ederim:)

BÜTÜ

bütüüüü çok teşekkür ederim ederimmmm,utandırma beni yahuuuuuuuuuu:)

merveboyuk
çok teşekkür ederim mervecim:)

Cp

:)

mor atölye

çok çok teşekkür ederim çok sevindim sevgiler:)

fashion house by zeto

canikoooooooo çok teşekkür ederimmm:) bendee en kocamanından öptümmmmmmmm:)

Siu

cupcakeeeeeeeeeeee mi acaba:)))) ankara lazye gitii o:)sanada yaparız:)öptüm mucukkkk mucukk:)

burcu dedi ki...

Sanemiko merhaba, ellerine sağlık bayıldım gerçekten yaptıklarına:)gözüme kestirdiklerim var ama aklıma 2 soru takıldı, mutlaka sorulmuştur ve cevabını vermişsindir ama yeniyim, idare et beni lütfeeeen:) bildiğim kadarı ile akrilik boya ve asetatlı kalemle çalışıyorsun. akrilik boya su bazlı olduğu için suya dayanıyor mu? (mesela yağmura yakalansam?) kıvrım yerlerinde kullanımdan ötürü boyalarda dökülme olur mu? bilemedim, boyaların üstüne attığın sağlamlaştırıcı bir meslek sırrın olabilir belki de;) sevgiler...

Sanemiko dedi ki...

öncelikle teşekkür ederim.bu soruyu çok soran oluyor kimileri inanmıyor o ayrı:)deri ayakkabı boyamanı öneririm,deri dışında hiç bir malzeme boyayı tutmuyor,tutmuş gibi görünsede ayakkabıda zmanla atıyor.ilk başlarda akrilik boya kullanıyordum ancak zmanla kullanıldıkça,deforme oluyor ve çatlama yapıyor akrilik boyalar,yer yer dökülme de yapıyor..üzerine istediğin koruyucu kullan bu sonuç değişmiyor.zmanla zedeleniyor.bende bu işi ticari ve profesyonel olarak yaptığımdan dolayı paraya kıyıp yutdışından sadece deri üzerine uygulanabilen boya getirtiyorum.niye yurt dışından dersen ne internetten ne de sanat malzemeleri satan hiç bir yerden tr de bulamadığım için dışardan getirtiyorum.italyada amcam deri işi yapıyor.bu yaz orada olacağım ve paylaşacağım zaten gelecek postlarda da.o temin ediyor bana boyalarımı.eğer hobi olarak yapacaksan hiç denemedim ama kumaş boyalarını deneyebilirsin deniz berdan bir postunda kumaş boyasıyla boyadığını belitmişti bir ayakkabısını.umarım yardımcı olabilmişimdir sevgiler..

burcu dedi ki...

açık yürekli cevabın için çok teşekkürler:) benim senin ciclerinden gözüme kestirdiklerim vardı, umarım en kısa zamanda kavuşuruz onlarla:) ama ne yalan söyleyeyim serde merak var, yaratma heyecanı var evdeki birkaç ufak şeyde denemeyi düşündüm ama akrilik fikri hiç içime sinmemişti. italya postunu merakla bekliyor, ve sana orda keyifli zamanlar diliyorum:)

.:mo:. dedi ki...

whoah you designed all? i would love to interview for www.dtripazcorazon.com

Sanemiko dedi ki...

hı mo:) yes i designed all of them
i will be very happy for an interview with you:)kisses:)

Swift as Desire dedi ki...

inanılmaz birisin bence:)

Swift as Desire dedi ki...

inanılmaz birisin bence:)