Salı, Haziran 14, 2011

BAŞIMIZI DÖNDÜREN AKSESUARLAR!


Farklı ve ilgi çekici olmayı kim sevmez?Özellikle biz kadınlar, özel gün ve davetlerde farkedilir olmak adına aylar öncesinden hazırlanmaya başlayıp,mağaza mağaza dolaşmaz mıyız?hele düğün telaşı,gelinliği taçlandıran duvak...Sarah Jessica Parker'ın sex and the filminin düğün sahnesinde kafasına kondurduğu muhteşem kuş tüyünü ve film galasında kullandığı fascinator ı hatırlamayanınız yoktur..

Artık bu arayışları bir kenara bırakma ve kıyafetlerimizden yana sadeliği seçip, tüm ilgiyi başımıza konduracağımız şatafatlı,asil  bir aksesurla  üzerimize çekme vakti geldi...Dost başa düşman ayağa bakar demişler ya, artık herkes başınıza bakacak, çünkü BB aksesuarın tasarımcısı Burcu hanımın tasarladığı fascinator ,taç ve tokalar, herkesin hayran kalacağı güzellikde...BB aksesuar bizi sihirli masal kahramanlarına döndürüyor,ister başınızın üzerinde kebekler uçuştuğunu hayal edin,ister prensesler gibi bir taç...Siz sadece hayal edin,gerisini burcu hanımın sihirli değneğine bırakın yeter...








Bende bu güzelliklere daha fazla tepkisiz kalamadım! Burcu hanım ve  tasarımlarıyla daha yakından tanışmak istedim...Sizler için kendisiyle keyifli bir röportaj yaptım.Umarım okurken sizlerde benim kadar zevk alırsınız...

*aksesuara olan merakınız ne zaman ve nasıl başladı yani BB aksesuarın doğuş hikayesi nasıl?
Aslında aksesuara olan ilgim çok eskilere dayanıyor fakat fascinator tasarımına başlamam çok enteresan oldu.Fascinator İngiltere ve Avusturalya’da at yarışı derbylerinde ve düğünlerde bayanlar tarafından sıkça tercih edilen bir aksesuardır. Avusturalya’da yaşayan bir arkadaşım, derby yarışında sarı bir fascinator takmıştı. İşte o anda bunlardan ben de yapmalıyım diye düşündüm. Amacım Gelin Danışmanlığı olan işime renk katmaktı fakat şimdilerde aksesaur siparişim o kadar fazla ki danışmanlık kısmını durdurdum.
İngiltere’de bir kaç workshop un ardından  farklı tedarikçiler buldum ve malzemeleri sipariş etmeye başladım. İlk başta bir hobi olarak başlayan merakım gelen taleplerle biraz hobi olmaktan çıktı. 2 sene önce evlilik fuarında tanıştığım sevgili Pınar Arkun  ile tasarımlarımı satışa sunduk. Şimdilerde onun muhteşem ayakkabı tasarımları ile uyumlu modeller çıkartıyorum ki mağazaya gelen herkes baştan ayağa uyum ve şıklık içinde bulunduğu ortamda fark yaratarak dikkat çeksin.


* Pınar Arkun ile ortak proje yürüttüğünüzü söylediniz (ki bence harika bir işe imza atmışlar) başka tasarımcılarla da yürüttüğünüz projeler oldu mu? 
Şu anda sadece Pınar Arkun ile ortak proje yürütüyoruz henüz netlik kazanmadı ama 2 ayrı tasarımcının sonbahar defilesinde kıyafetleri tamamlayacak benim narin çocuklarım. sizinle de ortak proje yürütelim ne dersiniz? (bayılarak evet derim tabikide!




*tasarımlarınız taşıyan ünlü isimler oldumu?
Özlem Yıldız Serter, Tuğçe Özbudak

 

 *BB aksesuarın satış noktaları nereler?
Şu an için 3 noktada satışta. www.leilabutik.com, www.suarebutik.com ve www.pinararkun.com sitelerinde ve butiklerinde ürünlerimin satışları yapılıyor.Teklifler geliyor fakat butik konusunda biraz seçiciyim sanırım.Tasarımların kaybolup gideceği butikler yerine benim çocuklarıma çocukları gibi bakacak butikler ile çalışmayı tercih ediyorum.Sırada Bodrum,Alaçatı,İzmir,Bursa ve Antalya var.Araştırmalarım devam ediyor tekliflere de açığım.








* Size ulaşmak isteyenler nasıl ulaşıp sipariş verebilirler, özel siparişde hazırlıyor musunuz?Ne kadar süre önce iletişime geçilmeli sizinle?
burcu@bbgelindanismanligi.com mail adresimden veya 0533 766 90 96 numaralı telefonumdan bana direkt ulaşabilirler. Bunun yanı sıra Bağdat Caddesi Pınar Arkun Shoes & Designs sahibesi Pınar Hanım, Çukurcuma Leila Butik sahibesi Leyla Hanım ve Ankara Suaré Butik sahibesi Tuğba Hanım’a ulaşarak da bana sipariş verebilirler. Müşterilerim için, mevcut tasarımları görerek renk veya model değişikliği yapmak daha kolay oluyor, bu sebeple önce ürünleri görmelerini, akabinde karar vermelerini ben de tercih ederim.
Şayet seçtikleri modelin malzemeleri elimde mevcutsa 1 hafta içerisinde ürünü teslim edebiliyorum.Fakat malzeme sipariş etmem gerekiyorsa ancak 2.5-3 haftada.Bu sebeple en sağlıklısı benimle 1 ay önce irtibata geçmeleri.




*Tasarımlarınızın fiyat aralığı nedir?
Malzemelerimin % 90’ı İngiltere, Amerika ve Avusturalya’dan geliyor ve fiyat aralığı kullanılan malzeme ve harcanan emeğe göre 80 TL ile 350 TL arasında değişiyor. Malzemeler neden Türkiye'den tedarik edilmiyor burada yok mu diyenlere hayır malesef yok :)






*BB aksesuarla ilgili bir hayaliniz var mı?(olabilecek veya olması zor bir şeyde olabilir bu sebeple hayal diye adlandırmak istedim uçabilirsiniz istediğiniz kadar:) ) Belkide bir gün dönüp bu yazıyı okuduğunuzda hayalleriniz çokdan gerçekleşmiş olur:) 
Hmm, sanırım bekar kalan son prensin düğününde benim tasarımlarım taşınsın isterim. Böylece dikkat çekmek için takılan fascinator lar yerine dikkat çeken fark yaratan kıyafetlerini asaletle tamamlayan aksesuarlar takabilecekler Bu uzun vadeli hayal olsun, orta vadeli hayaim ise İngiltere ve Avusturalya’da da birkaç butik ile anlaşmak.

bu keyifli söyleşi için Burcu Hanıma teşekkür ediyorum,umarım en kısa zamanda hayalleri hayal olmakdan çıkar ve gerçekleşir. Yürümüş olduğu harika yolda başarılarının devamını ve daha çok kişiyi hayaran bırakılacak aksesuarlarıyla diliyorum..

DİP NOT:) bu yazıda bu kadar çok görsel olmasının sebebi,yazıyı hazırlarken burcu hanımın aksesuarlarının hepsine bayılıp, arasından tercih yapamayıp bir çoğunu koymaya engel olamayışımdır:)

6 yorum:

efegeozden dedi ki...

İyiki koymuş çünki harikalar hepsi. Özelikle Carrie !

inanirsakolurbence dedi ki...

harika bir post olmuş öncelikle:) tasarımlara bayıldım hepsi birbirinden güzel...

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

..trend Pınar'ı.. bunları beğenmekle kalmadı, bayıldı bayıldııı :))

Gizzy dedi ki...

ama ben bakmaya doyamadım bunlara!!!hepsi birbirinden güzeel:)

Sanemiko dedi ki...

efegeozden

müthişler gerçekten..öptüm seni bebem!



inanirsakolurbence

çoook teşekkür ederim yazıyı beğenmene ayrıca çok sevindim:)burcu hanımın adınada teşekkür edeyim:)

..trend Pınar'ı..

bayınılmayacak gibi değiller ya bir de bana sor!

Gizzy

evet gizim ya bunları takmak için birinin düğünü olsa falan diye bekliyorum:)

mutfaksoleni dedi ki...

çok yaratıcısın.aranıza yeni katıldım.ziyaretini beklerim.