Perşembe, Haziran 09, 2011

bir gelin ayakkabısı daha!


en son hazırladığım gelin ayakkabısının diğerlerinden farkı nişanda da giyilecek olması.bu sebeple ayakkabının sahibesi tuğba hanım, nişanında gül kurusu bir elbise giyeceğinden,ayakkabının önünde kocaman bir gül kurusu tül fiyonk istediğini belirtti.Ayrıca ayakkabıda bir de aşklarına nazar değmemesi için mutlaka bir nazar boncuğu kullanmamı istedi:)bende ayakkabının tabanına nazar bonboncuğu, önünde kocaman tülden fiyonklar hazırladım.fiyonkları ve ayakkabının üzerindeki  inceleri hazırlarken, bir kaç kez yapıştırıcı sebebiyle parmaklarımı kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalsamda bence sonuca deydi çok keyifle hazırladığım bir ayakkabı çıktı ortaya:)özellikle gelin ve hamile ayakkabısı hazırlamakdan ayrı bir keyif ve haz alıyorum:)daha öncede söylediğim gibi insanların en özel günlerine sizinde bir payınız olması ve en güzel ve özel günlerinde sizden de bir parça olması kadar muthiş bir duygu yok:)




bu arada sürekli ayakkabılarımı ve yaptığım işleri paylaşmamdan sıkılmış olabilirsiniz, haklısınız... ama bu ara siparişlerle o kadar yoğunum ki, kendime ayıracak bile vakit bulamıyorum...ayakkabılarla açıp,ayakkabılarla kapıyorum gözümü...bu sebeple beni bir süre daha idare edin söz yine bol kalorili,keyifli ve renkli postlarla olacağım karşınızda:)aa unutmadan bursa ve istanbul etilerde 2 yeni butikle daha anlaştım bursalılara ve istanbullulara duyrulur!ayakkabıları yolladığımda ayrıntılı adreslerinide paylaşacağım:)Böylece sanemikoları, Ankara,İstanbul,İzmir,Bodrum,Sakarya ve Bursa dan deneyerek alabilirsiniz! ayrıntılı adresler için sizi Sanemiko Shop'a alalım!MUCUXXXXXXX!

13 yorum:

coco-jelly dedi ki...

ayyyy pek şeker pek cici bol müşterilerin olsun balım inşallah mucuks:)

Adsız dedi ki...

BUNA BAYILDIMMMMM YAPTIĞIM EM GZL GELİN AYAKKABISI SANIRIMM
FİYATI NEDİR ACABA?

habinos dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık tatlım =)

cicibebe dedi ki...

eveeeet dün sakarya'da bi butikte gördüm ve sanki benim ürünlerimmiş gibi mutlu oldum :) "aaaa" dedim ben bunları biliyoruuuum" :)

ellerinize saglık :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Bursa mı yuppiii çok mutlu oldum!!!!! Hemen detayları öğrenmek için sanemiko shop'a ışınlanıyorum;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

süperrr olmuş ;)

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

hayır tatlım bilakis mutlu oluyorum bu muhteşem paylaşınlarından dolayı,ellerine sağlık keşke seni tam 1 yıl önce bugün TANISAYDIM:::::::::::::::::::::::::::::::(

Did Dans La Mode dedi ki...

Elinin değdiği herşey mi güzel oluyor yahuuu :) Yine süper yine süper...

efegeozden dedi ki...

Ellerine sağlık.Yine harikalar yaratmışsın Sanemim. <3 Öprerim çokca.

Adsız dedi ki...

çok ciciler:)
www.LensMarket.Com

çığlık dedi ki...

bayıldımmm! çok süper yaaa

DERYA dedi ki...

çok çok ama çok güzel olmuşlar
bayıldım. ellerinize sağlık...

Sanemiko dedi ki...

coco-jelly

tatlım benim çok teşekkür ederim:)

Adsız

teşekkür ederim sanemiko@gmail.comdan bana ulaşabilirsem yardımcı olabilirim sevgiler

habinos

teşekkür ederim canım.

cicibebe

çok çok teşekkür ederim mesajın beni çok mutlu etti gerçekten:)

! POSH BUTİK !

:)) ürünleri daha kargolamadığımdan bursa adresini henüz girmedim yolladığımda gireceğim

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥

çok teşekkür ederim bitanesin:)

PEMBEBAKTERİ

:))) keike çok çok çok teşekkür ederim



Did Dans La Mode

canımm benimmmmmmmmmm ya çok teşekkür ederim hayatımm:)senin çantalarına da bayıldığımı biliyorsun değil mi?mucuk öptüm kocaman!

efegeozden

tatlım benimmm çok teşekkür ederim bende seni öptüm çokça:)

Adsız

teşekkür ederim:)

DERYA

çok çoookkk teşekkür ederim:)