Perşembe, Haziran 16, 2011

izmirli kızlarla izmir life röportajı ve bizden son haberler!


Geçen hafta bizim kızlarla yine buluştuk.Kimler vardı derseniz kadro eksizdi:) Alt bilgi yasemen, Nalan Haznedar, Fashion with melis,RengaRengo,İzmir istanbul arası, YaseminÖndar ve ben!Bu sefer buluşma amacımız diğerlerinden biraz farklıydı.Ama netice yine aynı...Bol kahkaha,dedikodu,doyulmaz muhabbet ve bol kalori:)))İzmir life dergisine çok keyifli bir röportaj verdik.Temmuz sayısında yayımlanacak olan röpotajı daha sonra sizlerle paylaşacağım.Blogları yazmaya nasıl başladığımızdan tutun da ,blog dünyasında karşılaştığımız enteresan olaylara,izmirlilerin modaya bakışına,alışveriş sırlarımız ve daha bir çok konu yer alıyor olacak röportajda.Günün sonunda tabiki röportaj bizim için bahane, gerisi şahane oldu:)Bizden  haberlere gelelim şimdi...
Yasemen; 
staj için İstanbul'da ,yapmış olduğu staja karşı olan nefretinden dolayı hergün intihara teşebbüs planlarını yapıyor son zamanlarda:)
Nalan; 
yaptığı harika tasarımlarını İzmir'de stiletto butik,Ankara'da ise Lazy Butik de satışa sundu.
Melis; 
Zevkli giyim tarzı ve manken edasıyla ortalığı birbirine katan Melisimiz bu ay gurur kaynağımız oldu ve Elle Dergisinin Stil yarışmasında 2. oldu.(bence birinciliği hakediyordu ama neeeeeeeeyseeeeeeeeeeeee o bizim gönlümüzün birincisi...)
Deniz; 
Sevgilisini askere yollayan dünyanın en şirin insanı renkli parmak denizcim,sevgilisinin arkasından yas tutmakla birlikte son zamanlarda hergün rejime teşebüssde bulunup,her konuda bana destek olmakla meşgul:) canım benim eksik olma:)))
Eda; 
Güzel Eda'dan size yepyeniiiii bir bomba gibi blog daha 
http://outtakesofmystyle.blogspot.com/ 
Yasemin;
Yasemin mezun oldu,mezuniyet elbisesini tabikide kendisi tasarladı ve dikti.Şahsen ben elbisesine bayılmakla birlikde sipariş için ilk sıraya girenlerdenim.Bloğunda daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz!hah unutmadan O, hala dedikoduları geriden takip ediyor:)))
Ben mi naptım?
Bursa ve etilerdeki butikler için siparişlerimi hazırlıyorum,aynı zmanda bol bol gelin ayakkabısı hazırlayıp yolluyorum gelinlerime:)bunla birlikte bir çok güzel teklif alıyorum bazılarını değerlendirme sürecindeyim:)Ankara Lazy'deki bütünnn ürünlerim haftasına bityor ürün yetiştiremez oldum size ya:) yoğun ilgi için Ankaralılara çoookk teşekkür ederim yeniler yoldaa geliyor:)iş dışında tatil için pasaport işleri peşinde koşturdum bu aralar ama iyi bir tatili hakettiğimi düşünüyorum.Bunlar dışında  artık bacak bacak üstüne atarken zorlanmamla ve bir başkasının bedeniyle dolaşmakdan bıkmamla birlikte rejime girme kararı aldım! haftada 1-3 kilo veriyorum!şahane bir rejimdeyim ve her gün 1 saat aksatmadan spor yapıyorum!Son bahara özüme dönüp karşınıza çıkabilirim hazır olun:)Hatta acaba diyorum rejim günlüğüde mi tutmaya başlasam güzel formul ve tekniklerim var  belki kilo vermek isteyenlere de yardımcı olabilirim böylece?bizden son haberler bunlar işte, Siz de ne var , ne yok?  Kızlarla daha önceki buluşmalarımıza buradan ve buradan bakabilirsiniz!

10 yorum:

neşe dedi ki...

sevgili sanemiko nekadar samimi bir yazı olmuş,gülmekten öldüm:)).ayrıca hepinizi kutlarım harika haberler bunlar.sonunda galiba bende bir blog açacağım:))

yasemen k. dedi ki...

suan da bu izmirlife fotoğrafı için kendimi intihar etmekteyim!! :) işin şakası harika bir gündü her ne kadar fotoğrafçı azizliğine uğrasam da çok mesut ve bahtiyardım o gün çünküü sizinleydiim (:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bitaaaaaaaaneeeeeeeeemm:=* herzamanki gibi okurken sanki sohbet ediyormuşuz gibi sıcacık hissettirdin bana...kaleminde senin gibi içten:) çok severim,hep severim seni bilirsin kaymaaam...henüz uygulayamadım tüyolarımızı ama bak yarın söz başlıcam...temmuza 5 kilo kayıpla başlamazsam kafama sıkcam arık:p

yaseminöndar dedi ki...

ahahahha yine koptum ben yaa :)) Sanemmmm seviyorum seni :) hemmen ekliyorum seni sipariş listeme :))

İzmir İstanbul Arası dedi ki...

süper post :) başarılarınındevamını dilerim Sanem'cim ;)

pinosh dedi ki...

hadi o zaman rejiminden bize de bahset sanemiko. merakla bekliyoruz :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Ay ay İzmir güzelleri=))
Başarılarının devamını dilerim cnm =))

fashion house by zeto dedi ki...

Yaa ne güzel bir buluşma olmuş bu böyle:) Hepiniz çok şekersiniz:) Sanemikocum sana kolaylıklar diliyorum canım ve tebrik ediyorum sonuç süper olucak merakla bekliyorum hatta dediğin gibi koy bloguna paylaş herkese örnek olsun:) Kocaman öpüyorum sizi:)

Melis Kıyıcı dedi ki...

Hahah sanem abartısız 3 defa okudum.Harikasın yahu!!Böyle güzel bir post olamaz.Bayıldım!!!Çok seviyorum kuzular sizi !!!

coco-jelly dedi ki...

süper süper bayıldım...tatlım sen zayıflamışsın haberin ola..mucuks:)