Salı, Haziran 07, 2011

SON CİCİLER!


sizi çok ihmal ettim ama uyarmıştım:)o kadar yoğunum ki, hala yapılan siparişler var, bir kısmını dayanamadım paylaşayım, hem de bu bahaneyle bir ses vereyim dedim:)bu sefer malum düğün sezonu sebebiyle, gelin ayakkabısı ağırlıklı son papişler!temmuz sonu,ağustos ve eylül gelinler hala geç kalmış sayılmazlar beğendikleri varsa sanemiko@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler!Şimdi gidip hazırlanmam lazım bizim izmirli kızlarla buluşacağız:)kocaammannn öptüm!

















11 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

beyaz kelebekli gelin ayakkabısına bayıldımmmmmm keske evlenmeden önce olsaydı hemen alırdım :) ellerıne saglık hepsi sanat eseri gibi..

Adsız dedi ki...

hepsi olağanüstüüüüüüüüüüüü:(( biz evlenirken neredeydin :))

Ceren dedi ki...

hepsi ayrı ayrı mükemmellll:)

Gizzy dedi ki...

beyaz kelebekli gelin ayakkabısı inanılmaz olmuş tatlım yaaa bayıldımmmm!!!

inanirsakolurbence dedi ki...

ay pek tatlı olmuş bunlar:)

Melis Kıyıcı dedi ki...

Yavru şimdi gördüm postunu..eğer bir gün evlenirsem senden ayakkabı istiyorum :))o kadar güzeller ki,ellerine sağlık!!!

fuska dedi ki...

eveeet ben de aynı fikirdeyim. geçen yıl bu ayakkabıyı görmem lazımdı.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

TEK RAKİBİ KENDİ! bravooooooo aşkım valla helal olsun sana!!!

Syhn dedi ki...

süpeer!!!

Guz dedi ki...

sanem bunlar harika ;) ama ben sana kusucem ya bloguna yazmaz oldun?:( o kadar cok kontrl ediyorum ki yeni yazi var mi diye :(

Sanemiko dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥

:)) çok teşekkür ederim artık düğün tazelerseniz o zaman yaparım haha:)

Adsız

çook teşekkür ederim:))

Ceren

çok teşekkür ederim ceren:)

Gizzy

gizemmmmcimmmm çok teşekkür ederim:)

inanirsakolurbence

teşekkürler:)

Melis Kıyıcı

hahaha tabikide tatlımmmm bayılaa bılaa yaparım senin gibi çok iyi giyinen bir insanı giydirmek benim için zevk ve gurur öptüm:)

fuska

teşekkür ederim fuskaaaaa:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

edimmmm o kadar mutlu ettiki beni bu mesajın anlatamam:)çok teşekkür ederim hayatımın en cıvıl rengi:)

Syhn

teşekkürler:)

Guz

tatlım yaa haklısın o kadar yoğunum ki anlatamam kendime bile ayıracak hiç vaktim olmuyor:/ çok teşekkür ederim daha sık yazmaya çalışacağım