Pazartesi, Haziran 20, 2011

YENİ GELİN BABETİ ve LIZARD QUEEN RÖPORTAJI!


el boyaması istemeyen,ama özel bir gelin ayakkabı isteyen bir müşterime en son hazırlamış olduğum gelin babeti.sade ve asil bir babet olmasını istedi umarım istediği gibi olmuştur.


 babet %100 deri ve babette gerçek swarovski taşlar kullanıldı.Alt tabanı da gelinin,kız arkadaşlarının adını rahatlıkla yazabilmesi ve bir an evvel silinebilmedleri için desendiz,dümdüz bir taban yaptırıldı:)Tabanında bir de toz pembesi nazar boncuğu bulunuyor:)beğenenler, hayalindeki ayakkabıyı gerçeğe dönüştürmek isteyenler varsa sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirler.Bu arada lizard Queen'in bu ayki "hikayen ne?" köşesinde ben varım.Çok keyifli bir röportaj oldu okumak isteyen buraya tıklayabilirler!herkese iyi haftalar sevgiler!

12 yorum:

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

YİNE SÜPER BİR İŞ ÇIKARTMIŞSIN SANEMİKO ELLERİNE SAĞLIK,EMİNİM GELİNİN İSTEDİĞİNDEN BİLE GÜZEL OLMUŞTUR:)

particle dedi ki...

çok güzel görünüyo bu hem rahattır da. mis!! :) ellerine sağlık..

röportajı da okudum, gerçekten imrenilesi bir ailede büyümüşsün:)başarılarının devamını diliyorum;)

»fashionmaniacagla. ♥ dedi ki...

gercekten cok hos.. :))

coco-jelly dedi ki...

pek cici olmuş şekerim ellerine sağlık bol kazançlar satışlar inşallah öptüm:)

Rococosh dedi ki...

harikaaaa ne diyiyim sanemikocum ellerine sağlık bayıldım

kibelekeyfi dedi ki...

benim gibi topuklu ayakkabı giyenlere imrenen ama kendisi giyince yürüyemeyenler için en ideal rahat babetmiş :)

ÇAĞIL KORKUSUZ dedi ki...

merhaba blogunuzu inceledim çok beğendim tasarımlarınız harikaaa sizide her gün fotoğraflarımı yayımladığım bloguma bekliyorum görüşleriniz benim için önemli :)
http://thevintagedresses.blogspot.com/

Sanemiko dedi ki...

çokk teşekkür ederim harika yorumlarınız için:)ayrıca güzel iltifatlarınız ve iyi dilekleriniz için de..umarım bu pozitif enerjiniz üzerimden hiç eksik olmaz:)

MELEXY dedi ki...

mmm harika görünüyorlar!...

sema dedi ki...

çok beğendimm nasıl alabilirim acaba ben bu ayakkabıyı bayramdan hemen sonra düğünüm lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim

sema dedi ki...

bu ayakkabıdan şstşyorum bennn

Sanemiko dedi ki...

sema hanım merhaba sanemiko@gmail.com dan bana ulaşırsanız size deteylı bilgi verebilirim ayakkabılarla ilgili sevgiler