Perşembe, Temmuz 07, 2011

DÖNDÜMMMMMMMM!!!!!!!


Ayakalarımı sıcacık kumlara  gömdüm, güneşi içime depoladım,sudan parmaklarım buruşana kadar yüzdüm,Aloşla kumsalın en büyük ve güzel kumdan kalesini yaptım:)Ellerimle dalından topladığım asma yapraklarıyla sarmalar yaptım:)Miss gibi taze kokan köy pazarından meyve ve sebzeleri koklaya koklaya alışveriş yaptım...Uzunn kalabalık sofralarda kahvaltılar,mangal keyifleri yaptım....

Bol bol 51 oynadım paralarını topladım:)Toprakla oynadım,çiçekler ektim biçtim hatta ektiğim çiçeklerin pesspembeeeeee açtığını bile gördüm 10 günde...Anlayacağınız dopdoluu, huzurlu bir tatil geçirdimm...Ruhumu dinlendirdimm,ödüllendirdim.Geçirdiğim en sessiz,en huzurlu tatildi diyebilirim.Tek gürültü kahkalarımız ve cırcır böceklerinin sesleriydi...
















  
12 günlük bir aradan sonra sonra tekrar tatile çıkacağım.Bu seferki daha uzak,daha uzun ,daha renkli ve daha yorucu olacak..Bu arada vınn var ya,aslında yok yani! arkadaş o ne yaaa ,öğlen otur bilgisayarın başına bir sayfayı açmak için, eğer şanslıysan akşam çayına kadar açılır!o ne yavaş şey öyle almayın hiç tavsiye etmiyorum!"vınnn" mışş "zooorttt" koysalarmış adını daha iyi olurmuş!Bu arada harika yorumlarınız beni tatil boyunca çoook mutlu etti çok teşekkür ederim hepsini cevaplamadan yeni yazı girmek istemezdim ancak bir ses vereyim dedim yahu!yorumlarınızı ve mesajlarınızı tek tek cevaplayacağım.şimdi tatile çıkmadan yetiştirmem gereken son gelin ayakkabılarının başına dönüyorum...Unutmayın hayat çok kısa 1 dk.sonra ne olacağımız bile belli değil,hayatı son gününüzmüşcesine dolu dolu yaşayın,birbirinizi kırmayın,küslük yapmayın,boş kaprisler hiç yapmayın,hırslarınızdan sıyrılın,sevdiklerinize bir daha göremeyecekmiş gibi sık sık sarılın,sevdiğiniz söylemekden çekinmeyin,sokakdaki hayvanlara sıcak yaz günlerinde bol bol su verin , o suları dökenleri dövün sövün!sebepsiz hediyeler alın etrafınızdakileri mutlu edin.Fotoğraflarda 32 dişinizi birden göstererek gülün!bir de unutmadan kendinizi sevmeyi öğrenin,kendinizi sevin ki başkalarını da sevebilin...

20 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

off fiziğe bak :) çok hoş görünüyorsun bikiniyle canım, bronz ten ve tatıli cok özledim bende :)

BÜTÜ dedi ki...

süper yazı bayıldım :)
tavsiyelerde harika :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

HARİKASSIN

Rococosh dedi ki...

aaa sanemikocum döndüm hoş dönmüşşşş :) herkes dönmeye bile başladı ben hala gidemedim inşallah bende tatile gidebilirim
gördüğüm kadarıyla süper bi tatil olmuş canmımcım mucxxxx

Blush dedi ki...

fiziğin ve bronz tenin harika :))

Adsız dedi ki...

süper bir vücuttttttt:))) bayıldım yazına da ,tatili anlatışına da ..bize bol pozitif enerji yollamışsın.sen benim number one blogger 'ımsın:)) sana ve ailene mutlu yazlarrrr...tabi bize de :)))

tarih84 dedi ki...

oğğ fıstık diet yaramış süpperrrrr! darısı başıma:) ohh çok iyi yapmışsın bırak neti dinlenmeye sitresten arınmaya bak!

yasemen k. dedi ki...

inanmıyorummm ne güzelsiin! sanemm ne de hoş olmuşssun bronz bronz cook ozendiiim!(: muahh benm gzel dostumaa

butterfly dedi ki...

cidden süper olmuşsun bronz teninle yeni takip etmeye başladım blogunu bende ayakkabı tasarımı meraklısıyım henüz hiç yapmadım ama çok istiyorum bana ne gibi tavsiyelerde bulunursun bide ayakkabıları boyarken ne tür boya kullanılıyo ve nerden temin ediliyo acaba?

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşşsunn :))
bende kilolarımdan kurtulmak istiyorummm ama onlar beni bi türlü bırakmıyolarrr :(

habinos dedi ki...

süper gözüküyorsun =)

ohh ne güzel bi tatil =)

http://habinos.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

incecik çoookkk güzel olmuşsun koyu saç bronz ten,normalde sadece okuyorum ama yazmadan geçemedimm sevgiler:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aa benim deli yarim seni yerim ıslık ıslık baboşa slm mucx

yaseminöndar dedi ki...

Ben de istiyorum tatiiill !!! Ya çok güzel görünüyorsun ama:) saçlarını mı boyadın ki sen ? Yoksa sen de benim gibi vazmı geçtin küllüden...?!

Sanemiko dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥

çokk teşekkür ederim canikom:)

BÜTÜ

hahah beğenmene çok sevindim öpüyorum:)

PEMBEBAKTERİ

teşekkürler:)

Rococosh

:) umarım sende en kısa zamanda hayalindeki gibi bir tatil yaparsın tatlım...ikiz kardeşini tekrar tebrik ediyorum öpüyorum

Blush

teşekkür ederim:)bronz olmayı bende çok seviyorum:)

Adsız

adsızlardan genelde olumsuz yorumlar gelir:)harika yorumun için çok teşekkür ederim.ne mutlu bana enerjiyle doldurabildiysem seni...pek şımarttın beni:)sanada iyi tatiller diliyorum:)

tarih84
çok teşekkür ederim tatilde sapıtıp birazını geri aldım bile ama daha vermem gereken kilolar var:)

yasemen k

aşkitom tenkuuuuuuu :) mucukkkkkkkkkk kocamanından:)

butterfly
öncelikle teşekkür ederim.bu soruyu çok soran oluyor kimileri inanmıyor o ayrı:)deri ayakkabı boyamanı öneririm,deri dışında hiç bir malzeme boyayı tutmuyor zamnla atıyor. ilk başlarda akrilik boya kullanıyordum ancak zmanla kullanıldıkça,deforme oluyor ve çatlama yapıyor akrilik boyalar,yer yer dökülme de yapıyor..üzerine istediğin koruyucu kullan bu sonuç değişmiyor.zmanla zedeleniyor.bende bu işi ticari ve profesyonel olarak yaptığımdan dolayı paraya kıyıp yutdışından sadece deri üzerine uygulanabilen boya getirtiyorum.niye yurt dışından dersen ne internetten ne de sanat malzemeleri satan hiç bir yerden tr de bulamadığım için dışardan getirtiyorum.italyada amcam deri işi yapıyor.bu yaz orada olacağım ve paylaşacağım zaten gelecek postlarda da.o temin ediyor bana boyalarımı.eğer hobi olarak yapacaksan hiç denemedim ama kumaş boyalarını deneyebilirsin deniz berdan bir postunda kuma boyasıyla boyadığını belitmişti bir ayakkabısını.umarım yardımcı olabilmişimdir sevgiler..

Adsız
:) çokk teşekkür ederim umarım en kısa sürede sende kilolarını verirsin ilerleyen günlerde nasıl bir yöntemle verdiğimi yazmayı düşünüyorum ama ddoğal yollarla verdim kilolarımı hiç bir ilaç vs.. kullanmadım.

habinos

çok teşekkür ederim:)

Adsız

çook teşekkürler:)aslında saçlarım koyu değil rengini açtım ama ıslanınca koyu çıkmış:)güzel yrumunu yazmadan geçemediğin içinde ayrıca teşekkür ederim:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

edikooooooom teşekkür ederim asıl ıslıklar sana:)baboşunda selamı var öptük:)

Banu dedi ki...

Bikiniye bayildim,nereden aldın?

Adsız dedi ki...

Sanem toplamda kac kilo verdin? inanilmaz farketmis.

Sanemiko dedi ki...

banu

hihi bende çok seviyorum bu bikinimi bir kaç sezon önce mangodan almıştım.


adsız

1.5-2 aya yakın sürede 10 kilo verdim.azıcığını tatilde sapıtmam sonucu geri almış bulunuyorum ama yine toparladım veririyorum daha vermem gereken 7 kilom var

gokce dedi ki...

bu yorumu özür dileyerek yapıyorum.. eski fotolarına bakınca nasıl zayıfladıgını çok merak ettim Sanemcim

Adsız dedi ki...

evet ya, ben 5 kilo veremiyorum, nasıl verdin sahiden? pay-laş! pay-laş!:) fıstık olmuşsun fistık.. yalnız dukan'la verdim deme düşer bayılırım:P opuldun kocaman:D zerro