Pazartesi, Temmuz 18, 2011

HİKAYESİ OLAN YENİ GELİN AYAKKABILARI!


İşte hikayesi olan 2 yeni gelin ayakkabısı daha...Artık sizlerle sadece yeni yaptığım, diğerlerinden farklı olan modelleri paylaşıyorum.Bu ikiside katoloğa yeni girdi:)Ayakkabıların hepsi diğerleri gibi %100 deri ve tasarımı dışında da tamamen elde üretiliyorlar.
Thy uçağı ve tombul kedili olan Nilşah hanımın gelin ayakkabısı.Düğün konsepti mor ve beyazmış bu sebeple ayakkabısında da o renkleri kullandım.Topuklarına ise parıltılı kalpler yaptım.fotoğraflarda çekim sebebiyle her ne kadar belli olmasa da parıl parıl parlıyorlar:)


 Nilşah hanım ayakkabısında özellikle, tombul bir kedileri olduğundan koyu renk bir kedi ve THY de çalıştığından ötürü de tombulundan bir THY olmasını istedi.flama,gelinlik,gelin çiçeği,kalpler ve şampanya kadehi yine parıltılı. işte ortaya da bu sonuç çıktı...


Şimdi sıra diğer ayakkabıda...
Fuşya gelin ayakkabısının ise küçük bir sırrı var! Bu ayakkabı gelinin iç çamaşırlarıyla aynı renkde tasarlandı.Ayakkabıda, özellikle toz pembesi çiçek ve inci kullanmam istendi...bende toz pembesi ve incili bir çiçek yaptım ellerimle geline özel, sonrada topuklarını ve platformunu incilerle süsledim:)





Umarım ayakkabılar sahiplerine sonsuz mutluluk getirir..Bilgi ve sipariş için sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.Daha önce yaptığım gelin ayakkabılarını görmek  için buraya, buraya ve buraya  tıklatabilirsiniz.Tüm modeller için de sanemiko shopa bakabilirsiniz!

18 yorum:

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

yaaaaaaaa yine inanılmazz güzel olmuşlar,neden seni geçen sene tanımadımki:(((

Sanemiko dedi ki...

:)) çok teşekkür ederim tatlım:)üzülme geçen sene tanısanda bir şey değişmezdi çünkü 6 aydır yapıyorum ayakkabı:)

Miss Beril dedi ki...

özellikle fuşya olana bayıldımmmm! umarım uzun süre devam eder de böyle cici sanemikoları bende giyebilirim gelinlik altına:p

Miss Beril dedi ki...

özellikle fuşya olana bayıldımmmm! umarım uzun süre devam eder de böyle cici sanemikoları bende giyebilirim gelinlik altına:p

tarchin dedi ki...

bunlar çok güzelllll hani ben evlenirken sen nerdeydin diyeceğim olmayacak :) muhtemelen bebektin en fazla çocuk :) ellerine sağlık harika olmuşlar ve evleniyor olsam böyle orjinal bir ayakkabı giymeyi çok isterdim

Lulu dedi ki...

Bir daha evlenesim geldi. Standart kirik beyaz ayakkabilarin yaninda bu ayakkabilari gorunce gozum gonlum acildi. Eline saglik

asortik dedi ki...

tek kelimeyle ''şahane''...

eSoSh dedi ki...

hayatımda gördüğüm en güzel düğün ayakkabılarını yapıyorsunuz, bayıldımmmm!

maviii dedi ki...

pembe ayakkabıya bayıldım aglamak istiyorum:D

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Ikiside bir birinden tatli ve tek tek detaylarin arkasindaki hikayeyi anlatman cok hostu.
Ben yalniz o cingene pembesi olana bittim. Kimbilir beyaz gelinlik altinda ne kadar guzel durucak. Gelinlerden rica et bence gelinlikleri ile ayakkabilari giydikleri bir resmi sana gondersinler.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Yeşim dedi ki...

İnanılmazsın yaa bayılıyorum her yaptığına :) Canım benim ellerine sağlık :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ölüyorum biliyorsun buradan da yazayım
millet çatlasın ahah aşkım bana hediye yaparım dedi ama kıyamam ben ona canımsın .)

Studio Rain (shoes) dedi ki...

Her zamanki gibi Sanem konuşturmuş :)

Sanemiko dedi ki...

Miss Beril

çok teşekkür ederim berilcim umarım senin gelin ayakkabını hazırlamakda kısmet olur:)

tarchin

:)))) çokk çokk teşekkür ederimmm:)

Lulu

çok teşekkür ederim harika yorum için:)öpüyorum!

asortik

:) çooook teşekkürler:)

eSoSh

merhaba:)samimiyeti buradan hissedilen,ağızımı yanaklarıma kadar vardıran güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim:)

maviii

:)))) ay çok güldüm ,sizde o kadar gülün inşallah:)çok teşekkür ederimmmmmm çoooooooook merci:)

Fashion Confessions of a Mommy

merhaba defneee:)senin yorumunu burada görünce çok seviniyorum baştan onu bir belirteyim hihi:)) ya bende istiyorum fotoğraf geldikçe paylaşacağım düğünler genelde eylülde sabırsızlıkla bekliyorum:)

Yeşim

yeşiiiimmmmmmm güzel yorumların bloğumdan eksik olmasınnnn:)her yorumun ayrı güzel ve beni çook mutlu ediyorrr:)çok teşekkür ederim çok öpüyorumm!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

eddddddddiiiiiiiişiiiimmm bende sana ölürümm:)ay çok fenasınnn edaaa hihihhi:))))))senin gibi doğru dürüst,insanın sadece iyi gününde değil, kötü gününde de yanında duran,"insan gibi insan" olan dost bulmak o kadar zor ki kim ne derse desin aramızdakini bir biz biliriz.sana bir değil bin tane bile yaparım.

Studio Rain (shoes)

sana ne kadar teşekkür etsem az..desteğin okadar samimi ve güzel ki resmen buradan hissediyor ve mutlu oluyorum:)çok teşekkür ederim.sende bir konuşturmuşşsun ki son gelin ayakkabılarındaa bayıldımmm bayıllldımmmm!ellerine yüreğine sağlık öpüyorum:)

Swift as Desire dedi ki...

yaaaa ne kadar güzeller evlenip senden ayakkabı alasım geldi!!!

YETENEK-SİZİN dedi ki...

İkiside sıradışı ve çok farklı olmuş, ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Tasarimlariniz cok guzzel fiyatlarinizi ogrenebilirmiyim
ilaydatorun249@mynet.com

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür edeerim:)