Çarşamba, Temmuz 20, 2011

TATİL ZAMANII!!

Tekrar tatile çıkıyorum! 15 gün ailemle birlikte İtalya'da tatilde olacağım.Roma'da daha önce de 1 ay kalmıştım ancak ,o kadar kalıp da Roma'dan başka hiç bir yeri gezmemiştik(bu tavrımızla topluca embesil olarak literatüre geçmeye hak kazandık) Bu sefer, eğer planlarımızda bir terslik olmazsa Roma,Floransa,Venedik ve Napoli'yi gezmeyi planlıyoruz.Sizlerle her şeyi paylaşmaya çalışacağım...Böylece gitmeyi planlayanlar için de güzel bir gezi rehberi olur diye düşünüyorum!Gönül isterdiki Venedik'de gondolda sevgilimle romantik bir gezi yapayım...Ancak napalım kısmet değilmiş artık başka bahara... Bizimkilerle idare etmek zorundayım:)Bu tatil için sabırsızlanıyorum çünkü, tatilimizin son haftasında Aloşlar da bize katılacak yine bol kahkaha dolu bir tatil olacağının garantisidir bu:)Sizin içinde keyifli olacağının garantisini şu olaya dayanarak verebilirim;En son gidişimizdeki "bombamız" bulunduğumuz noktadan  gezmek için ayrılırken, babamın, dönüşte kaybolmayalım diye "senso unico" adlı sokağın ismini aklında tutmasıyla başlayıp, akşam olup dönmeye karar verdiğimize bir türlü geriye dönemeyip Romanın tüm sokaklarını 1000 kez turlamamızla ,taksiye defalarca binip her "senso unico" tabelasında inmemizle son bulmuştu.Sonradan öğrendik ki babamın aklında itinayla seçip tuttuğu "senso unico" çıktığımız sokağın ismi değil, "TEK YÖN" demekmiş!"Romanın tüm tek yönelerini avcumun içi gibi bilirim" diyebiliyorum bu utanç verici deneyimim sayesinde:)
Macera devam edecek...İzlemede kalın:)

14 yorum:

Grace dedi ki...

daha yeni dönmeme rağmen extra bagaj ücreti vereyim benide götür koca kırmızı samsonite ımda hayrlı yolculuklar:)

tarih84 dedi ki...

Baba olaymış hahah:)) "senso unico" bunu artık unutmam:) süppermiş:) iyi tatiller, ilham perilerin yanında olsun, enerjin şarj olsun ve dönüşün yeni tasarımlarınla muhteşemleşsin çok çok öpüyorum.

Did Dans La Mode dedi ki...

Hahaha süpersin sen ben daha gitmeden tatil yazınla eğlnedim dönünce nasıl bomba postlar bekliyor bizi anladım şimdiden :) Harika yerlere gidiyorsunn tadını çıkart yorgunluğunu at gel :) Öpüyorum çok iyi tatiller tatlımmmm :)

efegeozden dedi ki...

Romada Aşk Çeşmesi Floransanın harika taş şehri... Hepsi mükemmeeeeeeellerr !!! Saneem benim içinde gezz. :D

tarchin dedi ki...

iyi tatiller kıskandım sanırsam biraz ;) :) bol bol fotoğraf çekin biz de gezmiş kadar olalım bakıp bakıp :)

esinspiration dedi ki...

ha haa! tatlı anılarla dolu bir tatil diliyorum :)

bir alisveriskoligin itiraflari dedi ki...

Ne güzeeeel keşke ben de gidebilsem İtalya'ya en çok görmek istediğim ülke, bir gün mutlaka diyorum. Sana süper bir tatil diliyorum. Blogunu ve tasarımlarını begeniyle takip ediyorum, bir iki gün önce blog yazmaya başladım, çok eksiği var daha çok acemiyim ama umarım zamanla takip edilesi güzel bir blog olacak.

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Rococosh dedi ki...

iyi tatiller balım :) postlar için çok heyecanlandım :=)

Yeşim dedi ki...

:)) ilahi Sanem'im çok güldüm sen çok yaşa kuzum :) Güzel ve mutlu bir tatil diliyorum size. Harika anılar ve bol fotolarla dön :) Kocaman öpüyorum.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

sağ sağlim git gel ve o süper Aspendos olayını yapalım bebeğim mucxxxx

Studio Rain (shoes) dedi ki...

Eminimki bu tatil sana süpper gelicek,döndüğünde bombaaa gibi daha da güzel tasarımlar yapıcaksın :) iyi eğlenceler ;)

Sanemiko dedi ki...

Grace

:)) çok teşekkür ederim öpüyorum!

tarih84

canım benim çok çokkk teşekkür ederimmm umarım dediğin gibi olur buram buram sanat,tarih kokuyor burası:)

Did Dans La Mode

tatlişşşkommmm güzellik bombasıııı:)çok teşekkür ederim hayatım:)

efegeozden

tamam bebeğimmmm:)

tarchin

tamamm hiiiç merak etme daha ilk günden 300den fazla çekmişim:)bol bol paylaşacağım:)

esinspiration

:))) çok teşşekür ediyorum:)

bir alisveriskoligin itiraflari

merhaba aramıza hoş geldin:)güzel sözlerin için çok teşekkür ederim umarım bir gün gelmek sanada kısmet olur,görmeden ölünmeyecek bir yer:)çok öpüyorum

Rococosh

tatlım benim çok teşekkür ederim:))

Yeşim

canımmmmmmmmmm!ne mutlu güldürebildiysem hihi:)çok teşşekkürler kocaman öpüyorum:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

tamam edim benim hiç merak etme ilk org.da sana haber vereceğim öpğüyorumm çok çokkkk

Studio Rain (shoes)

canımmmmm çok çok teşekkür ederim umarım öyle olur çok öpüyorum seni:)

asortik dedi ki...

bol gezmeli iyi tatiller:)
güle güle gidin, güle güle gelin...
sevgileri

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkürler:)