Perşembe, Temmuz 14, 2011

ENGLISH HOME...


Yeni mi evleniyor sunuz? Yoksa eşyalarınızdan mı sıkıldınız ? Ya da yeni bir ev mi aldınız? Evinizi yeni baştan döşemek için bu gibi sebeplere ihtiyacınız yok, ihtiyacınız olan tek şey English Home'un büyülü kapısından içeri girmek...
 İçeride gördükleriniz sizi ikna etmeye yetecek:)
İnsana huzur veren tüm renkleri bir araya getirmiş, masalsı bir dünya yaratmış bizim için Engilsh Home...




Yatak odasından,banyoya ,salonunuza kadar evinizin her detayını zevkle döşeyebilirsiniz..





Sadece bu kadar da değil, bebekleride unutmamış English Home...




Ufak detaylara büyük şirinlikler sığdırmış.Cupcakeli kapı ağırlıkları ve toplu iğnelikler tabikide tahmin edeceğiniz üzere benim favorim:)) 



yüzlerce renk ve desen arasından çarşaf takımınızı ,yastık kılıfından,çarşafına,battaniyesine kadar kendi zevkinize göre kombinleyebiliyorsunuz.Sanırım bu işin en zor ve zevkli kısmı benim karar verip seçmem 45 dk sürdü:)Eğer sizde benim gibi kararsız kalırsanız bir kaç çirftini kucaklayıp çıkabilirsiniz mağazadan:)



Çarşaf takımlarınızın içinde kendinizi bir sahilin kıyısında  deniz kabuklarını toplarken  ya da bir çiçek bahçesinde rengarenk çiçekleri toplarken bulabilir,çay takımlarında çayınızı yudumlarken de  kendinizi bir anda Alice harikalar diyarında bulabilirsiniz.


Neşe İntepe - Sevgi Şahiner

Güler yüzlü personeliyle rahat bir alışveriş için doğru adres Enlish Home...

12 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

benim için fazlaca soft renkler olsa da hepsi çook güseller...insan kendini hep huzurlu hisseder o eşyalarla döşenmiş bir evde:))

tarih84 dedi ki...

en son eklediğim yatak fotoğrafındaki yatak başlığına bittim tam benlik. ahh bu markayı ve ürünlerine hastayım. lakin bütçem elveremiyor, biraz aşıyor. kpss geçti atama hayalleriğ ile sarıldı tüm benliğim, faniyiz işte sonuç görmeden hayal kurabiliyoruz buı fotoğraflar hayal dünyamı daha da renklendirdi sağolasın tatlım.

maviii dedi ki...

hepside çok güzel ayrıntılar teşekkürler:)

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Cok tatli bir dukkanmis.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Burcu.. dedi ki...

ah bir de aradığımız ürünü gittiğimiz mağazada bulabilsek:( Geçen sene küçük hurçlarını iki ay aramıştım şimdi Masala battaniye arıyorum bulamıyorum. Sanırım muadillerine göre fiyatları uygun bu nedenle de stokları çabuk bitiyor. Yakın zamanda internet satışına başlayacaklar o zaman bu sıkıntı da bitmiş olacak inşallah :)

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel görünüyor,bizi bilgilendirdiğin için çok teşekkürler SANEMİKOOOOOOOOOOOOOO:)))

Rita dedi ki...

Lovely blog

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

Lulu dedi ki...

Ben de English Home'u cok begeniyorum.Desenleri cok ic acisi. Fiyatlarinin da diger markalara kiyasla daha makul olmasi sevme sebebimi artiriyor:)

yasemen k. dedi ki...

ayyy en sevdiğimm! :) ve ne güzeel de fotograflamıssın.. geldiğim de bi kacalım su cupcakelerin tadına bakalım ;) evcağızıma bişiler alırım o:)

Adsız dedi ki...

sanem hanım size mail attım yaklaşık 1 ay evvel, ancak hala cevap alamadım.. Arzu Demirci

Sanemiko dedi ki...

arzu hanım bazen mailler spam kısmına düşüyor bu sebeple görmemiş olabilirim zmanlada otamatik siliniyor kusura bakmayın isterseniz facebookdan mesaj yollayın o zman sıkıntı yaşamayız sevgiler

Çeyiz Kız dedi ki...

ah english home bi açamadılar online satışı.sabırsızlıklla bekliyorum.
birşey sorucam, english home'da şu güllü yatak örtüsü gibi olan daha ağır yatak örtülerinin fiyatları nasıl bilginiz var mı?