Pazar, Ağustos 21, 2011

CHIOS'A GİDİYORUZ BİR İKİ BİRRR İKİİİİİ!!


derilerimi seçtim,modellerimi hazırladım,ayakkabılar gibi çantalar da %100 deri artık!siparişlerimi halletim,baktım 1 hafta boşluğummm var ayıptır söylemesi ben yine tatile gittimm!Sonra bir de tatil içinde tatile gittim...Bugünki Çeşme, Çeşme değil ...3 aylıkken mayıs ayında annemler çeşme de denize sokmuşlar beni o gunden beri kendimi bildim bileli yazlarım hep çeşmede geçti... benim için tatil demek,2 senedir yazlarımı hep başka yerlerde gezerek geçirdim.Taa ki bu yaza kadar.. Şu anki sadece Bodrumu tüketenlerin,şimdi yeni tüketim noktası olan yer...İnsanlar delirmiş gece kıyafetleri ve çivi topuklarla eski at pisliği kokan yerlerde fink atıyorlar...Sanarsınız ki oradan sonra düğüne davetliler..kalabalığa girdinizmi ayak parmağından saç telinin ucuna kadar kafada kırılmış parfüm şişesi kokusundan nefes alamıyor,tatil anlayışını yitirmiş insanlar sebebiyle adım atıp rahat rahat dolaşıp yemek bile yiyemiyorsunuz.makyajsız süsten püsten uzak bir şekilde insan içine girdiğinizde uzaydan bırakılmış gibi oluyorsunuz..anlayacağınız herşey tıpkı sonradan inşaa edilen alaçatı gibi sahte ve özünden uzak olmuş...Benim için Çeşme demek, çocukluğum demek,Hüseyin'de kumruyla kahvaltı yapmak,veli ustada dondurma höpürdetmek,bizbize de çöp şişleri götürüp oradan açık hava sinemasına gitmek,büyük plajda köpüklü dalgardan atlamak rüzgarda elma şekeri yemeye çalışmak demek..Ama en önemlisi Ege ve İpomla altımıza işeyene kadar gülmek demek....Yine çok güldük çok eğelendikk, Çeşme az geldi birde Sakız Adası yapalım dedik iyikide yaptık adaya renk kattık:) 












 Açıkcası gitmeyenler bizim gibi eğelenceli bir grupla gitmeli  gidiş geliş 13 euro...en yüksek ay...eylül itabariyle yarı yarıya düşüyor fiyatlar...araç kiralama günlük 35, 40 eruo..oteller yüksek sezonda oda kahvaltı oda fiyatı 60 eurodan başlıyor yemekler şahane...tavsiye ederim...Araba kesin tutulmalı,mümkünse bizim sarı kızdan kiralanmamalı babamın deyişiyle araba resmen pedalla ilerliyor 4 kişi bindinizmi saate 1 km yi arkadan biri itmesse 1 saate zor kadeiyorsunuz:) adanın her yeri karış karış gezilmeli , toplam 3 günde dönülmeli:)
Ege'de duran fotolarla birazda maziye daldık...ne küçükmüşüzz minikkmişşizzz yaa..









 Harika bir tatili daha geride bıraktım inanılmaz dinlendim...Geçmişe döndüm,geçmişi sevdim:)geleceğe döndüm göğsüme öküz oturdu!!!! yapacak çok iş verecek çok kilo var!!!!!!!!!!!!hadi hepinize iyi günler ben işlerin başına döner sevgiler!

9 yorum:

yasemen k. dedi ki...

hiii ne keyfli bi tatil! Saneemm o değil dee kuzenin mii kardeşin deriimm! Nasıl benziyorsunuuzzzzz inanamadım ! Senin uzun saclı haliiiin (: inanılmaaaz :o

Sanemiko dedi ki...

kardeşim ya çok benziyoruz değil mi:))))uzatayım mı yani ne diyorsun:)?

tarih84 dedi ki...

Çeşme denilince içim cız ediyor. Benim de küçüklüğüm çeşme ılıcada geçti. Hani bir zmanlar sadece kumrucu şevkinin olduğu daha mustisi ve binlertcesinin olmadığı, sahilin kumun doğa plajlarının olduğu, denizde seninle yarışan karagözlerin cirit attığı, sıcak su kayalıklarının barbarlarca istilaya uğramadığı, köşlerin gece kulübüne dönüşmediği yıllar. Sonrasında annemin bel rahatsızlığı ile 2 kilometre öteye şifnede geçti lise dönemim ahh diyorum ve şimdi gidip de beton sahil şeridince yürüdüğüm ve hala eskiyi unutamadığım shereton sonrası biten çeşme tatillerimi zölüyorum

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Cok ama cok tatli aile tatil resimleri. Gercekten cok eglenceli ve renkli bir gurupsunuz.
Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Without Heels dedi ki...

good photos!i follow you, follow me back! thanks!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Bir İzmirli olarak severek okudum yazdıklarını, her güzellik özü bozulmadan korunabilse keşke...

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

!'**rengarengo**'! dedi ki...

sanemmmm...sana bb den yorum yaptım ama gelmem ihtimaline karşı;çok güzelsiniz,bayıldıum fotoğraflara...hele nostaljikler,çoookk şirinsiniz,ailecek size bayıldım...uzun saç evet ama küt sanemiko da lolitamdır benim nokta!:^*

Sanemiko dedi ki...

tarih84

çok doğru söylüyorsun shereton dan sonra bitti çeşme..

Fashion Confessions of a Mommy

çok teşekkür ederiz öpüyorummm çocukları ve seni kocaman:)

Without Heels

thanks!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları

çok teşekkür ederim ederimmm keşke...

Rococosh dedi ki...

nekaadar eğlenceli fotopğraflar böyle :=))) sağol sanemikocum gitmiş kadar olmuş o pisiye de aşık oldum =)))