Salı, Ağustos 23, 2011

VE KAZANANNNN!!

Çekilişimiz sona erdi!65 kişinin katıldığı çekilişte 64 geçerli mesaj vardı.Random.org aracılığı ile istediği yastığı kazanma şansını yakalayan!!!!
12. yorumun sahibi mmm oldu!!
                                                                   "    mmm dedi ki...                                               Şansım varsa "I love my self" yazana talibim:) "                  
kendisini tebrik ediyorum!


------------------------------------------------------------------
rengarengo blogunun sahibi, sevgili Deniz, harika bir işe el attı ve yastıklarıya hayatımıza renk katmaya başladı!
 Şimdi benim sevgili okuyucalarımdan birinin evine renk katacak ve bu harika yastıklardan istediğiniz birini seçme şansını tanıyacak size:)
Yastıkların hepsi tek tek elde kesilip, biçilip, dikiliyor.Özel günlerde sevdiklerinize armağan edebileceğiniz güzel bir alternatif olarak aklınızın bir köşesine yazın!

İstediğiniz yastığı kazanmak için tek yapmanız gereken rengarengo shop a giderek istediğiniz yastığı seçmek ve buraya geri dönüp mailinizle birlikte hangi yastığı istediğinizi yorum olarak bırakmak.Çekiliş Cuma gününe kadar devam edecek cuma gecesi kazanan random.org aracılığı ile belirlenip burada açıklanacak.herkese bol şans:)

66 yorum:

Farfalle dedi ki...

'I love cupcake' yazılı yastığı beğendim ben,hepsi çok şekerler, ellerine sağlık Deniz Hanımın.Sevgiler...
http://farfalle-ag.blogspot.com/

mavigülücük dedi ki...

heyyooo bunlar süper
ben yakışıklı prensim i istiyoruuuumm :))
belki gerçeğe dönüşür :o)
cansu.emree@gmail.com

Aktuelmoda dedi ki...

Hepsi birbirinden şeker bunların,hiçbiri birbirinden ayrılmıyor.Ama tercihim '' happy birthdaY'' çok cici...

maqoo dedi ki...

meraba,
aslında her biri birbirinden güzel ama ben en çok live laugh love'ısevdimm umarım çıkar :))

Farfalle dedi ki...

karaoglu.a@hotmail.com Yazmayı unutmuşum maili:)

handeguler dedi ki...

Ben yakışıklı prensi istiyorummmm:)

hande_guler2002@hotmail.com

Pembe Yastık dedi ki...

Ah sanemiko bu yastıklara bayıldım...harikalar ;) Normalde çekilişe felan katılmam, zaten de bana bişey çıkmaz. Ama kaan batu'nun doğum gününe çok az kaldı, onun şansına katılıyorum.. Tahmin ettiğin üzere happy birthday olanı seçiyoruz.

sebican@gmail.com

Sevgiler

sihirlimavi dedi ki...

Happy Birthday temalı yastığa bayıldım. Kendisine bol kazançlar diliyor, sana da teşekkür ediyorum.
Sevgiler...

worldsameworld@hotmail.com

burcu bucu dedi ki...

yakışıklı prensii istiyorum hiçde şansım yoktur ama deniyelim:)) mcx yslbucu@gmail.com

valki dedi ki...

tabekiiii i love cupcake!!! .isterim.. ama hepsi çok cici hepsi el emeği göznuru süper şikerler^^..herkese bol şans :D

egursoydr@hotmail.com

ruyaabca dedi ki...

drama queen'i istiyorummm :)
ruyaabca@hotmail.com

gamze dedi ki...

Yakisikli prens umarimbenim olur:)
b.gamze [at] gmail . com

mmm dedi ki...

Şansım varsa "I love my self" yazana talibim:)
mine.aktas@gmail.com

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

yakışıklı prensi istiyorum çok güzel:)

ozlem_cengiz@hotmail.com.tr

ninu dedi ki...

hepsi de şeker gibi! birbirinden harika! deniz'in emeğine sağlık diyerek.. "live,laugh,love" yastığa bayıldım!!!
benim olsun muuu..benim olsunn mu...:DD

(ninu-mu@hotmail.com)

seyma dedi ki...

l love cupcakeee çünkü gerçekten l love cupcake:)en en en cazibi o ne de olsa tatlı:)

mermaid dedi ki...

hayat kahkaha aşk :)
yastıklar harika, sevgi ile yapılan herşey gibi, herkese bol şans :)
hulyaelbar@gmail.com

*ssdesignbutik dedi ki...

benim yakışıklı prensim olsun isterim :)

Çok cici yastıklar bloglarına bakmıştım daha önceden..

senemsefa@gmail.com

Aicha! dedi ki...

Süper ya çok sevindim :)

Live Laugh Love

aichacoskun90@gmail.com

pembe kanatlar dedi ki...

hepsi çok sevimli rengarenk bayıldım :)ama benim tercihim daha çok live laugh love yazılıdan yana :)
http://pembekanatlar.blogspot.com
bende çekilişime beklerim herkesi sevgiler...
nihanvanli@gmail.com

chora dedi ki...

ilkemcaliskan@gmail.com
live laugh love .. çok şeker yastıklar:)

Yeşim dedi ki...

:) harikasınız canlarım benim. Hepsi birbirinden güzel seçemedim ki :) Happy Birthday olsun benim yastığım.

yesimozdemir@gmail.com

tarih84 dedi ki...

Yastıkları çok sevdim en çok da happy birhday ve mavi üzerine bulutlu kelebekli olanı:) ben de katılıyorum,

Live lough love

pudratozu@gmail.com

betül dedi ki...

I love cupcake :)
çok güzeller :)

betulbilgin1@hotmail.com

gözde dedi ki...

Ben de "live laugh love" yastığına bayıldım, gerçi hepsi süper ama:))

gozdeisci@istanbulbarosu.org.tr

pinosh dedi ki...

eneeeeem ne güzel!

"live laugh love" isterüm!

pinartatlisu@gmail.com

zeliss dedi ki...

Aaa çok güzel bir hediyee! Ben en çok Happy Birthday'i sevdimm..Ama hepsi çok güzel.ben happy birtday'i orjinal bi doğum günü hediyesi olarak çok sevdiğim birine vermek üzere saklamak istiyorummmm..

zehranur-21@hotmail.com

What's Next dedi ki...

my prince charming benim olsa ne güzel olurdu :)
eda_nkb@hotmail.com

Ayben dedi ki...

Çok tatlılar ya (:
En çok live laugh love olanını beğendim (:
gokyuzukokusu@gmail.com

ZIRHLI_civciv dedi ki...

live laugh love temalı olanı istiorum ben kendim :)
ahmeterduman@hotmail.com

_Nirvana_ dedi ki...

inanmıyorum bende rengarengonun yastıklarına bikaç gün önce bakıp bayılmıştımmmmm :) hepsi harika ellerine sağlık... Bende katılıyım 'Spring' yastığı çok güzelmiş çıkarsa bna ondan olsn :)

Ligeia dedi ki...

''live laugh love'' yazılı olana bayıldım. Ellerinize sağlık.

gulserenime@hotmail.com

girlshygirlguide dedi ki...

i love cupcake çok şeker ya =) ben ondan istiyorumm..

girlshygirlguide@gmail.com

Nyuu dedi ki...

I Love Cupcake tam benlik :)

nyuuthekitty@gmail.com

arya in neverland dedi ki...

uuuu harika ötesi:P live laught love olanı benim benim benim:P:P:P:P:P

kaderkismet dedi ki...

ahh dayanılmaz güzel bunlar!! 2 tane kardesime aldim bir de bana cıksın isterim!!

drama ueen lütfen..olurum ona!! =)

beijaa vintage dedi ki...

'live laugh love' harika,onu istiyorum:)
beijaavintage@hotmail.com

muyek dedi ki...

live laugh love cok guzel ellerine saglik yapn arkadasin

eaykut2000@hotmail.com

SeLeN dedi ki...

Aah şans benden yaa olabilir mi bi kerecik?
"Live Laugh Love" tabiki de...
Bayıldım yastılaraaaa:))

selenkutluay@gmail.com

srb dedi ki...

Pek sık yarışmalara katılmam ama şu yastıkları görüp katılmamak elde değil,hem de elişi,hepsi birbirinden güzel ama 'live laugh love' yastığı daha bi güzel baktı bana,sanırım o da bana aşık oldu :)))

ssash3@hotmail.com

Filiz dedi ki...

Çok iyiler tebrikler öncelikle :D ben de I love cupcake yastığını seçiyorum doktorlar94@hotmail.com msn adresim :/

özlem dedi ki...

live laugh love'ı kazansam ne güzel olurdu :)

ozlemelmacigil@hotmail.com

tgbakcy dedi ki...

ben kesinlikle drama queen'e bayıldım onu istiyorum <3 hepsi birbirinden mükemmel

tugbakcay@gmail.com

Nuyaver dedi ki...

Merhaba
'I love cupcake' yazılı yastığı beğendim. Hepsi çok güzel. Emeğinize sağlık.
nuyaver@gmail.com

Beelzebub* dedi ki...

yakışıklım prensiiimmmm :)
mirayzeybek@hotmail.com

i-life's blog dedi ki...

"live laugh love" benim benim benim olsun :)

followipekella@gmail.com

bebek kedi kız dedi ki...

Denizcim öncelikle seni tekrar tekrar tebrik etmek istiyorum,bu güzellikleri tasarlayıp bize sunduğun için.İlk gördüğümde hangisine bayıldığımı hatırlarsın,tabi ki DRAMA QUEEN : )

Sevgiler...

Sihirli Kokosh dedi ki...

Ben d e varım!:)Spring yazanı istiyorum Çokoprensimin yatağına çok yakışacak (Benim olursa tabikisi:))
y.topuz07@hotmail.com

ev kuşu dedi ki...

cok ciciler:) ben de sansımı denemek istiyorum, ve sanslı kişi olursam live laugh love yazılı yastığa talibim:)
naile.t@hotmail.com

sedauzunn dedi ki...

i love musiiic yazılı olanı istiyorum.bunda şuan michael jackson - billie jean dinlememin fena şekilde etkisi vardır :)
sedauzunn@hotmail.com

ece dedi ki...

ben bu yastıklara bayıldım bayıldım kazanan olmayı çok isterim eğer kazanırsam da spring olsun isterim:)
çünkü kızım hala o sayfada kalmamı istiyor gözünü ayıramadı inşallah onun şansına bakalım..
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

nilay dedi ki...

merhaba, nilay ben.
i love myself yastığını çok beğendim.

( nilaytorlakli@windowslive.com )

*!*vanilya's dedi ki...

hepsi çok tatlı bi türlü seçemedim kuzum.
yakışıklı prensime karar verdim kazanana şimdiden başını koyup fosur fosur uykular diliyorum :)kıyıpda başını koyarsa

Rococosh dedi ki...

I love myself e taptım (megolamanmıyım neyim :P)
=) seda pamuk (rococosh)

rococosh@hotmail.com
(ellerine sağlık denizciğim brovo sanemikom)
mucx

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

en sevdiğim yastık yakışıklı prensim!! çok neşeli :)

e-mail: melikeselin@hotmail.com

şimdiden çok teşekkürler :))

smyrnian dedi ki...

Hepsi çok güzeller!!!! ellerine sağlık:)) en çok I love cupcake i beğendim.

ssmyrnian@gmail.com

A to Z :) dedi ki...

I love cupcake, çok sevdim onu :)
durnaelif@windowslive.com

ESRA ERGEN dedi ki...

hepsi birbirinden harika Deniz Hanımın ellerine sağlık ben yakışıklı prensim canım oğluşum için yakışıklı prensim i istiyorum yastıklara bayılıyor çünkü

Esra Ergen
esratansel5@gmail.com

Üçkadınüçmoda dedi ki...

Bunlarrr Çoook Cicişler Minnoşlar, bayıldım bayıldım .... Ben I Love My Self Yazan yastık benim olsun istiyorum, tam beni anlatıyor ... Evimdeki köşe koltugun tam ordasında süperrrr duracak ...
Hadi Bakalım Şans Bana Dönsün :)

zeynep_cenesiz@hotmail.com

aydinselen dedi ki...

ayyy hepsi çok güzel :)sanemiko işinizde başarılar dilerim ve ben "I Love cupcake"i nasipse istiyorum!

lavinya dedi ki...

aman allahım hepsi çok tatlı ama en tatlı ı love cupcake

sedyvoice dedi ki...

gerçekten hepsi birbirinden güzel.ama benim en çok beğendiğim en baştaki.çok tatlı.


sedyvoice@gmail.com

meyosh16 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
soluk dedi ki...

hepsi birbirinden şirin ama kurbağa prense bayıldım :) goktulbilirgen@gmail.com

gökçe dedi ki...

hepsi çok tatlı olmuşlar, özenle hazırlandıkları o kadar belki ki :) ben "my prince charming" olanını istiyorum :) gokcegokcee@msn.com

moda_kesh dedi ki...

ı love cupcake çok tatlı bana çıkarsa çok mutllu olurum

modakeshzz@gmail.com