Cumartesi, Eylül 03, 2011

BLOGLA GELEN DOSTLUK...

 Burcu Anitaş...Kimilerimiz onu yakından takip ederken, kimilerimizin  böyle bir yenetenekden henüz haberi bile yoktu..Yaptıkları beni okadar heyecanlandırmıştı ki onunla röportaj yapmasam ortadan ikiye çatlardım!Şu yazımda kendisiyle yaptığım röportajı yayınlamıştım.Sonra bir gün baktım aradan aylar geçmiş, Burcu bizim evde,koltukta yayılmış eşiyle oturuyor:)kahkalar atıp gözlerimizden yaşlar gelene kadar gülüyoruz ayrılamıyoruz:)))
Gerçi ben onları sabah kahvaltıya beklerken onlar anca akşam yemeğine yetiştiler o ayrı:)))))Benim tatlımmm gelirken eli kolu da dolu gelmişşş!bana elleriyle tek tek yaptığı bu cicileri getirmiş!


 Bu blog bana o kadar güzel insanlar kazandırdı ki.... Burcu'da onlardan biri...
O kadar tatlı, o kadar samimi ve temiz ruhlu bir insan ki,sanki yıllardır tanışıyoruz... Artık her gün alolaşmadan ya da mesajlaşmadan uyuyamaz olduk:)Ve size bir süprizzzzz!!Burcu'yla sınırlı sayıda üreteceğimiz parçalardan oluşan bir koleksiyon hazırlıyoruz!Dost başa, düşman ayağa bakarmış ya şimdi ikiside nereye bakacağını şaşıracak:)

12 yorum:

yasemen k. dedi ki...

cok tatlısınızz... Of o koleksiyonu oylee merak ediyorum kiii oyle boylee diil amaa :))

girlshygirlguide dedi ki...

güzel olacagına eminim =) umarım size de mutluluk getirir =)

Emine Karaoğlu dedi ki...

Yeni koleksiyonunuzu sabırsızlıkla bekliyoruz Sanemiko'cuğum...
Bursa'dan kucak dolusu sevgiler.

http://eminekaraoglu.blogspot.com/

tarih84 dedi ki...

ne kadar güzel, ben her zman diyorum bloglar etten duvar ve ilgiler istekler beğeniler bu dünyada kesişmemiz için birer araç. bayıldım doğrusu, Allah dostluğunuzu bozmasın.

!'**rengarengo**'! dedi ki...

Canlarim benim,ne kadar da guzelsiniz siz oyle:)) yeni koleksiyonu merakla bekliyorum:)

Birdysevda dedi ki...

Harika fotoğraflar,ne kadar da güzelsiniz,birlikte çalışmalarınızda başarılar....

Sanemiko dedi ki...

yasemen k.

çok teşekkür ederizz tatlım kaymağımm benimmm:))

girlshygirlguide

çok çok çok teşekkür ederiz güzel dileklerin ve sözlerin için:)

Emine Karaoğlu

teşekkürler umarım beklediğinize değer bir şeyler koyarız ortaya:)bendende kucak dolusu öpücükler:)

tarih84

canımm çok teşekkür ederimm senin enerjini çok seviyorumm ben)

!'**rengarengo**'!

teşekkür ederizz:)!!

Birdysevda

çok çok teşekkürlerrr öpüyorum:)

Melis Kıyıcı dedi ki...

Çok severim okudum bu yazını sizinki tam dostluk hikayesi!! :)Bayıldım bayıldım!!

kuvvetli dedi ki...

çok tatlısınız karakedilerden sakının :)

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ne kadar güzel böyle dostlukların kurulması,imrendim vallahi..kolleksiyonunuzuda sabırsızlıkla bekliyor olacağım:))

Gizzy dedi ki...

benim de blog sayesinde tanıdığım pırlanta gibi insanlar oldu...seninle yüzyüze tanışamadık ama sen de onlardan birisin:)öpüyorum seniii

Sanemiko dedi ki...

Melis Kıyıcı

teşekkürlerr canımmm benimmm blogun kazandırdıklarından biride sensin:)

kuvvetli
:) canımmmmmmmm çok teşekkür ederiz:)

Gizzy
giiizzzyyiiimm o kadar mutlu oldumki bu mesajı okuyunca çok teşekkür ederim canım beniiimm duygulandırdın beni umarım en yakın zmanda yüzyüze de tanışabiliriz bende çok öpüyorum seni tatlım benim...