Cumartesi, Eylül 17, 2011

VE KAZANANNNN!!

çekilişe 67 kişi katıldı, 62 tanesi geçerli veeee 62 yorum arasından hediyeyii kazanannnnnnn
7 numaralı yorumun sahibi
  Aysii
Aysii (: dedi ki...1. çok güzel (:
kendisini tebrik ediyor ve kolyesini güzel günlerde kullanmasını diliyorum!
-----------------------------------------------

İnsanın ruhu yaptıklarınada yansıyor...İşte bunun en şirin kanıtlarından biri "May bee" nin yaratıcısı "Yasemen"!
 May bee imzası taşıyan bu tatlıları yemenden taşıyabilirseniz ne mutlu! May bee' ye hayat veren her parça Amerika ,Almanya ve İngiltere'den getirtilip Yaseme'nin ellerinde sevgiyle bir araya geliyor...










 Şimdi May Bee lenme sırası bir şanslı Sanemiko okuyucusunda!Aşşağıdaki may bee lerden istediği birini seçme şansını tanıyarak  Sanemiko okuyucularından birine armağan ediyor Yasemen.Tek yapmanız gereken 16 Eylül gece yarısına kadar hangisini istediğinizi yazarak bu yazının altına adınız ve mailinizle birlikte yorum olarak bırakmanız!
16 Eylül gecesi random.org ile kazanan belirlenecek ve bu postun altında duyurulacak şimdiden herkese iyi şaslar!daha fazla May Bee için sizi buraya alalım TIK TIK!

71 yorum:

meraklıkedi dedi ki...

1 numaralı takıyı çook çok sevdim ben ya, talibim!!(melis.3435@hotmail.com- melis yetimoğlu)

sinem akdağ dedi ki...

üçü de birbirinden güzel ama benim için en güzel 1 :) sinem akdağ sinem8719@hotmail.com

CeReN dedi ki...

1 numara çok şeker
ceren saruhanoğlu
cerensaruhanoglu@yahoo.com

Çiğdem dedi ki...

doğum günümün şansına, 2 numaralı güzelliğin hatrına :) skua_ss@hotmail.com

noraashira dedi ki...

icinde kucuk dondurmalar olan kavanoz kolyeyi istiyorum, hem de coook :)

Nyuu dedi ki...

Hepsi çok tatlı. Ben 1 numaraya talibim.

nyuuthekitty@gmail.com

Aysii (: dedi ki...

1. çok güzel (:

fashionbyaysie@hotmail.com (:

Cessie dedi ki...

3 numara !
evet onu istiyorum,istiyorum!
tamam sakinim :)

asteroidc777@hotmail.com

Üçkadınüçmoda dedi ki...

1 numaralıyı istiyoooruuumm :)

Zeynep Yarımca

zeynep_cenesiz@hotmail.com

moda_kesh dedi ki...

1 numaraya talibim bende :)

Aktuelmoda dedi ki...

Hepsi çok güzeller bunnların,ama tercih yapıcak olursam 1 numara,bol şans herkese...
aktuelmoda@gmail.com

soluk dedi ki...

2.olanı çok beğendim. umarım şansım yaver gider :) goktulbilirgen@gmail.com

Gülçin dedi ki...

ben en çok 2 numarayı beğendim. bu renk güle bayılırım..:) incilerle pek bi güzel olmuş...:)
Sevgiler
Gülçin Yılmaz
mailim: gulchinyilmaz@gmail.com

tarih84 dedi ki...

çok tatlılar:)

bu markanın şansı bol olsun, tılsımlı sözcüklerle yedi cihana nam salsın:)

1. numaralı kolyeyi istiyorum:)

pudratozu@gmail.com

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik,superler,ben 2yi rica etsem...Aslı Yüce. Yuce_asli@gmail.com

nadire dedi ki...

bir numarali takiya hayran oldum umarim benim olur:) nadire_torun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben mail adresimi yanlış vermişim:p Aslı yuce ben, 2 yi rica etmiştim,ellerinize sağlık....zzeriss@gmail.com.tskler

pembe kanatlar dedi ki...

may bee'yi pasajda grdüm ve bayıldım yaptıklarına süper bir kampanya:) 1 numaralı kolyeyi istiyorum nihan vanlı nihanvanli@gmail.com

mermaid dedi ki...

işte yeteneğini kıskanacağım bir bloger daha :) elinin dokunduğu herşey ne kadar olmuş sevgili may bee, ben 3 numaralı yüzüğü çok sevdim, herkese bol şans :)
hulyaelbar@gmail.com

sevda dedi ki...

2 numaralı takı gerçekten çok güzel bana göre aşkı saflığı ve temizliği ifade ediyor. benim olursa uğurlarımdan bitanesi olacak..tatli_cadi_ssss@hotmail.com

sedauzunn dedi ki...

1 i çok beğendiiim :)
sedauzunn@hotmail.com

pinosh dedi ki...

1 numara olsun lütfen :)

pinartatlisu@gmail.com

sihirlimavi dedi ki...

1 Numara favorim oldu.
Sevgiler...

worldsameworld@hotmail.com

reyhane dedi ki...

Merhaba,ben de 2' ye talibim..Takılar çok farklı hakkaten.Vayy bee denecek cinsten..reyhanlahersey@gmail.com

theice-creamparlour dedi ki...

BU İNCİLİ KOLYEYİ COK SEVDİGİMİ DAHA ÖNCEDE DİLE GETİRMİŞTİM SENDEN BÖLE BİR KOLYE ALMAK COK GÜZEL OLUR DOGRUSU HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM :)

1.NUMARA
MUALLA CİMEN
diyreef@gmail.com
diyreef@hotmail.com

yeliz serbes dedi ki...

ben 1 numaradaki sepetteki meyveleri istiyorum

restoration dedi ki...

1. çok şirin görünüyor.
burcum96@hotmail.com burcu

ballibademimm dedi ki...

hepsi de çok cici
ama en çok 1 numarayı beğendim :))

umarım benim olur
badiye bal
badiyebal@msn.com

nneslihann.ilhan dedi ki...

O kÜÇÜk İncİLeRlE dolU sePetE hAyRAn KaLdIM..(1 nUMAra)LaCiVerT vE bEyAZıN uyUmu TaRtIşILMAz ZAtEn...KesİnliKLe BeNiM olmAlIııI:))))
nneslihann.ilhan@hotmail.com

kaderkismet dedi ki...

çook şeher!!

benim gonlum iki numarada!
gfc kaderkismet
email: sedarkan@gmail.com =))

yabanmersini dedi ki...

HEPSİ ÇOK GÜZELL GERÇEKTEN AMA BİR SEÇİM YAPAMK GEREKİYOR TABİKİ DE 1 NUMARA DİYORUM :)) Zeynep ÖZTÜRK yabanmersiinii@gmail.com

wahsetin.son.perdesi dedi ki...

1 numara gerçekten çok güzel :))
melikeselin@hotmail.com

Cessie dedi ki...

ay,sorun çıkmıştı... almadığını düşündüm o yüzden 2. kez yazdım :/ utandım şimdi :/

beijaa vintage dedi ki...

incilerle aram hep iyi olmuştur bu yüzden ben 2. yi alabilir miyim :)
beijaavintage@hotmail.com

gelinyolu dedi ki...

3 numara tam ağzıma layık :)

gelinyolu@gmail.com

ruyaabca dedi ki...

1 numaraaaa benim olacaksınnnnnnn :)
Ruya Abca
ruyaabca@hotmail.com

Aysun dedi ki...

2 numarayı çook beğendim :)
yagmurunmodasi@hotmail.com

dilekaygun dedi ki...

1 numarayı seçtim bende
dilek aygün
dilekatesoglu@yahoo.com

Adsız dedi ki...

herbiri birbirinden güzel :)
Betül Bilgin
betulbilgin1@hotmail.com

fatmifatmi dedi ki...

2 iyi beğendim herkese bol şanss :))
fatma_kaynak@windowslive.com

fatmifatmi dedi ki...

2 numarayı çok beğendim herkese bol şans :))
fatmakaynakk@hotmail.com

ev kuşu dedi ki...

hepsi de birbirinden güzel gercekten secim yapmakta zorlanıyorum ama 3 numaraya talibim:)
naile toker, naile.t@hotmail.com
herkese bol sans:)

New York Lover D. dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel gerçekten :) Ama galiba en beğendiğim 1.resimdeki kolye oldu :)

newyorklover-d@hotmail.com

newyorklover-d.blogspot.com

sermin yalçın dedi ki...

1'e bayıldım yeteneğini kıskandım =)

umarım benim olurr sermin@menanorak.com

Minik Sürprizler dedi ki...

once may bee ye tesekkurlerimi gonderiyorum,sonra sana tanıştırdığın için :) zevkine sağlık yasemenin :) şansımı 1 numaradan yana kullanmak istiyorum.
sinem info@miniksurprizler.com

H dedi ki...

2 numara çook şık:) benim olsa ne güzel olur:)

maivedigerleri@hotmail.com

zeliss dedi ki...

ben 1 numarayı istiyorum..benim olsun benim olsunnnnn o :) çok tatlı..orjinal..şık..sempatik :)

Zehra Nur Konyalı

zehranur-21@hotmail.com

mmm dedi ki...

1 numarayı İS Tİ YO RUM

mine.aktas@gmail.com

hamaratmine.blogspot.com

counselor019 dedi ki...

aaaaaayy 1 numaraya bayıldım tam bana göre yavvv
inşallah benim olur şans bana güler

counselor019@gmail.com

hep böyle güzel ve bol bo etkinlik yap olur mu??

Ayben dedi ki...

Çok tatlılar (:
2 numarayı istiyorum (:
gokyuzukokusu@gmail.com

mavigülücük dedi ki...

cansu
ben en çok 1.yi beğendim şimdiden kendimde hayal etmeye başladım :)
cansu.emree@gmail.com

smyrnian dedi ki...

hepsi çok güzel!!! 1 numaralı benim olsun isterim. herkese bol şams. ssymrnian@gmail.com

burçe dedi ki...

ben de 1 noya bayıldım..

burcu şahintürk

buccubuccu@hotmail.com

teşekkürler bol şanslarrr...

Kim. dedi ki...

3 Numara. 3 Numara. 3 Numara.
" gn.snr@hotmail.com "
rica ediyorum.m mümkün mü acaba ona ulaşmam?

havas06 dedi ki...

2 numara çok zarif.. Çok beğendim. Havva Kavas havas06@gmail.com

violinist42 dedi ki...

3 numaralı olan harikaymış onu istiyorum. Elmas Sümeyye Büyükavcı
esbavci@hotmail.com

Elif Ayvaz dedi ki...

Merhaba,
İzleyiciniz olmak için gelmiştim ki bu çekilişi gördüm.
2 numara diyorum.

pessimistic_5@hotmail.com

nnn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Laldiller dedi ki...

her biri ayrı güzel ama en çok 1 numarayı beğendim
laldillerinsesi@hotmail.com
Naz...

Nazlı dedi ki...

Hepsi çok güzel elinize sağlık.Ben 1 numaraya talibim mümkünse.

naznaz17@gmail.com

zumrutstyle dedi ki...

ben 2 ye bayıldımmm, o benim olsa? :)

zumrutstyle@gmail.com

cell dedi ki...

1 numara:) ne kadar sevimli takılar bunlar bayıldım:)
selin tarhan
selintarhan@gmail.com

Emine Karaoğlu dedi ki...

Bayıldım :)

Miss Beril dedi ki...

benim olsa, benim olsa 1 numara benim olsa:)

may bee'de her şey muhteşem ama inci sepeti'ne bayıldım:)

ellerine sağlık Yasemen, mucx Sanemikooo *-*

Aslı dedi ki...

Hepsi çok güzel ama ben 1 numara için çekilişe katılmak istiyorum.

asliziek@mynet.com

vanessa rojo brake dedi ki...

I love surfing the web and discover new places! I've found yours and I have become a time gossiping,

reading and I love it! Besides, I really like to participate and support the bloggers, but we support each other,

who would ?¿?¿? I follow you and give you my congratulations, I left mine, if you like and think I deserve it, I would love to be part of the "following"

for girls / I like you make it possible and very special for me! a besin



KEYKOAMODEL.BLOGSPOT.COM

özge dedi ki...

ozge-_-gul@hotmail.com

meltem parçalı dedi ki...

1.sii:):)
meltem parçalı
beyourself_1345@hotmail.com

yasemen k. dedi ki...

Katılan, güzel dileklerde bulunan herkese cok tesekkür ediyorum... Kazanan arkadaşımızın benimle en yakın zamanda irtibata gecmesini umuyorum..
Sevgilerimle
Yasemen Karaismailoğlu
yasemenkaraismailoglu@gmail.com

jane dedi ki...

Adorable jewels ^^

Ferhat Bayram dedi ki...

erkekler icin hic hediye yok nasil bisey bu ya L:)