Perşembe, Eylül 29, 2011

Mexican gelin ayakkabısı ve Hamile babeti!


Bu aslında biraz gecikmeli bir post oldu.Yoğunlukdan artık bloğumu çok ihmal eder oldum farkındayım:(eskisi gibi her gün bir post giremiyorum...Ama hepsinin bir sebebi var, insanın güzel şeyleri içinde tutması ne zor:)ama tutmam lazım... bir kaç aya kalmaz patlatabilirim inşallah güzel haberleri:)Ondan sonra yoğunluğumu atlatıp eski tadına getireceğim bloğumu söz!Bunlarda önceden hazırlamış olduğum ayakkabılarım arasında yine farklı concepte sahip olan ayakkabılar bu sebeple paylaşıyorum.yorumlarda sürekli nereden nasıl ulaşabiliriz yazıyor.Sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.sevgiler!







14 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

damat meksika'lı mı kuzum .)
yine yapmışsın yapacağını elcağzına sağlık bebem

Sanemiko dedi ki...

evet evet meksikalı:) suadiye ve nişantaşındaki meksika restoranları Ranchero nun sahibi çok teşekkür ederim canım benim:)

Proje Çantası dedi ki...

Çok güzeller. Babetler ise muhteşem olmuş. Ellerinize sağlık.

Gizzy dedi ki...

her yaptığına hayranlıkla bakıyorummm cnmm yine süper şeker şeyler çıkartmışsın ortaya yeni sahiplerine uğur getirsinler:)

coco dedi ki...

cooooooolllllllll !!!!!!!

mmm dedi ki...

Bak şimdi merak ettim ben . Neden yoğunsun. Güzel işlere imza atıyorsundur umarım.

BUS and MUG dedi ki...

hamile babetlerine bayıldııım:)

Bus & Mug

Denise Malafaia Cerqueira dedi ki...

Thank you for follow me!
I am here too.
Hugs and peace!

Yelda dedi ki...

süper olmuşlar her zamanki gibi :)

MELEXY dedi ki...

Bugün blogumda yapılacak ilk hediye çekilişine mutlaka katılmalısınız! :)

Sevgiler..

http://melexy.blogspot.com/

yasemen k. dedi ki...

sonunda su yasımda evlendirip cocuk sahibi yapcaksın beni yeminle! olan anneciimle babacııımın kalbine olcak :p

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık :)

Sanemiko dedi ki...

Proje Çantası

çoook teşekkür ederim:)

Gizzy

canımmm benimm yaaa bitanemmsinn sennn benimmm sırf seni mınıcıklamaya atlayıp ankaraya gelicem hahaha:)) mucukkk çok teşekkür ederimm bitanem benim!

coco
:)) teşekkürrrr:)

mmm

çoook güzel haberle döneceğim bir kaç ay içinde inşallah:)

BUS and MUG

çok teşekkürler:)


Denise Malafaia Cerqueira

kissesssss!!

Yelda
çok teşekkür ederim yelda:)

MELEXY

sanırım biraz geç kaldım:)

yasemen k.

hahahahh manyak evlendeee oynayalım birazz hahahaah:)))

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site)

teşekkürler:)

bundi :)) dedi ki...

hayranlıkla bakıorum tüm ayakkabılarına cook güsel hepsi ayrı ayrı :))