Pazar, Eylül 04, 2011

YENİ AYAKKABILAR!

başlığa aldanmayın:)yeni ayakkabılar dediysem, yeni koleksiyon değil:)sadece diğerlerinden farklı bir kaç özel sipariş ama bu demek değilki yeni ciciler gelmiyor:)Geliyor!yolda tek tek paylaşmak yerine bu sefer hepsini bir paylaşmak istiyorum bu sebeple birazcık bekleteceğim sizi:))Umarım beklediğinize değer bir şeyler bulursunuz...
Şimdii gelelimmmm Yasemin Öndar tasarımı ceketi alan bir müşterinin isteği üzerine, cekete uygun yapılan ayakkabılaraaa, bu şık müşteri benim için özel müşterilerimden niye derseniz kendisinin cupcakeli topuklularımdan sonra,bu fuşyalar 2. sanemikoları:)
veeee bir gelin ayakkabısı daha...



 bu ayakkabı da gelinliğe uygun olarak tasarlandı...krem rengi, organze,inci işlemeli bir gelinlik giyecek olan Emel hanım, gelinliğinin ve detaylarının fotoğraflarını yolladı. Onlardan yola çıkarak böyle bir ayakkabı çıkarttık ortaya ama beni en çok mutlu eden Emel hanımdan ayakkabılarının eline ulaştığında aldığım mesaj oldu:)mutluluğunu o kadar güzel paylaşmış ki ayakkabıların fotoğraftakilerden daha güzel olduğunu ve onlarla aşk yaşadığını söylemiş:)Böyle tepkiler aldığımda o kadar mutlu oluyorum kii anlatamam:)

ve bu 3 ayakkabı da newin butik in bir müşterisi tarafından sipariş edildi, hazırlandı, kargolandı güzel günlerde kullanmasını diliyorum!



veee son olarakdaa yeni bir anne adayı için hazırladığım babet:)bu babette de bebek bodysinde yer alan harfler, bebişin anne ve babasının isimlerinin baş haflerini sembolize ediyor.umarım bu babetlerde sahibine çok büyük mutluluklar getirir:)



24 yorum:

Emine Karaoğlu dedi ki...

Bir gün benimde Sanemiko imzalı papuçlarım olacak biliyorum hatta modeli bile belli...
Yüreğinize sağlık harika tasarımlar!
Sevgiler,
Emine Karaoglu

mmm dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş. Tebrikler.

hamaratmine.blogspot.com

modarella dedi ki...

çook başarılısın, modellerde harika! gelin ayakkabısı çok güzel olmuş. anne adayına babet fikride süper! ellerine sağlık!!

Curcunam dedi ki...

Ahhh bi dünya evine adımımı atsam mutlaka bi sanemiko o dünyada kendine yer bulacak !! :))

www.curcunam.net

tarih84 dedi ki...

böyle cicilere sahip olmaktan çok mutlu olduklarına eminim. ilhamın bol olsun tatlım:) yalnız pudra pembesi babetlere bittim. paris eyfel temalısını hayal ettim:) nedense ne zman babetlerinden görsem hayal aleminde geziniyorum:)

Farfalle dedi ki...

Hepsi birbirinden güsel, babetler için hamile kalmayı düşünsem mi ne:)? Ne kadar tatlı onlar ya, ellerinize sağlık, sewgileerr...


Farfalle's Blog

BonBon dedi ki...

of of süper olmuşlar canım ellerine sağlık sahiplerini mest edecekleri kesin

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

İleride evlneceğim zaman ayakkabılarımı senın yapmanı istiyorum , söylemiş miydim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

♥ Asya'nın Salıncağı ♥ dedi ki...

her yeni ayakkabı postu yayınladığında seni evlenmeden ve doğurmadan önce tanımadığıma lanet ediyorum!:)

nisamu dedi ki...

Hepside birbirinden güzel. Ellerinize sağlık.

Did Dans La Mode dedi ki...

Harikasın tatlımm yine süper şeyler çıkarmışsın muckss :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yasoyu çok severim seni de ayrı bilirsin bol satışlar bebem

yaseminöndar dedi ki...

Ay yeni görüyorum bu postu :) Hemen ceketimle ayakkabıları postlamalıyım ben de :) Ne güzel olmuş ellerine sağlık canımm :)) Tasarım kardeşliği oldu bu :))

lamina dedi ki...

tasarımlar müthiş, çook güzeller, sarı ayakkabıya özellikle bittim, alan kişi güzel günlerde giysin :))
sevgilerle

http://laminapropria.blogspot.com/

lamina dedi ki...

tasarımlar müthiş, çook güzeller, sarı ayakkabıya özellikle bittim, alan kişi güzel günlerde giysin :))
sevgilerle

http://laminapropria.blogspot.com/

theice-creamparlour dedi ki...

ay bu gelin ayakkabısı modellerine falan bayıldım acaba bunun dogumgünlere özel versiyonları varmı :D

http://theice-creamparlour.blogspot.com/

Modafobik dedi ki...

Her gecen gun daha bi sahanelesiyor bu tasarimlar, sonu nolacak bilemiyorum :)

Sanemiko dedi ki...

Emine Karaoğlu

çok çok teşekkürlerim güzel yorumun için:)

mmm

teşekkürler:)

modarella

çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindimm:)

Curcunam

:)))) ozman hayırlısı olsun şimdiden:))umarım aradığın kısmet kısa sürede karşına çıkar:)

tarih84

canımm benimm çok çok teşekkür ederim:)

Farfalle

:))) teşekkürler:)

BonBon

canımm çok teşekkür ederim:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları

:)) inşallah ya hihhi:))

♥ Asya'nın Salıncağı ♥

:))) ay çok teşekküür ederimmm lanet etmene sebep olduğum içinde özür dilerim:)))

nisamu

teşekkür ederim sevgiler:)

Did Dans La Mode

ahh sen benimmm canımmmsınnnnnn!!!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

bende seni ayrıı severim sende bilirsin:))) çok öpüuyrumm canım benim çok teşekkürler:)

lamina

çok teşekkürlerr sevgiler:)

theice-creamparlour

:) teşekkürler evet var:)

Modafobik

yakışıklı tunammmmm çok teşekkür ederim:)ne mutlu nbana böyle düşünüyorsan ama beni kara listeye aldın biliyorum:))

giusy dedi ki...

....adoro queste scarpe!
fantastiche!
ciao

ESRA dedi ki...

ne kadar hoş ayakkabı bunlar çok başarılı... anne babetlerine bayıldım çok şeker çok keyifli bir blog;) başarılar... http://editorist1783.blogspot.com/

Trendydolap dedi ki...

hayal gibi tasarımlar çok cici :)

http://trendydolap.blogspot.com/

GüZeLCe dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bayıldım :)

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

leylo's voguish dedi ki...

Harika gorunuyor ayakkabilar..Icim gitti gelin ayakkabisina..Hepsi birbirinden basarili..
Sevgiler