Pazartesi, Ekim 03, 2011

İLHAM VEREN KÖŞELER...

tam dayaklığım biliyorumm!!! Ancak yeni sezona giriş ve düğünlerin devam etmesi sebebiyle nasıl yoğunum anlatamam...kutuların altında kalıp can vermem an meselesi!bu hafta sonu sevgili yasemen,stil direktörü, pride ve ojeli parmaklar ile çıkacağım eskişehir tatilim de iptal oldu bu yoğunluk sebebiyle:((((bu sebeple çok çok mutsuzumm:((ama buna karşın harika bir insandan sipariş aldım,ayakkabılarım iyi amaçlar uğruna güzel adımlar atacak onun ayağında...benim için en önemlisi ayakkabılarımı giyen insanların iyi enerjilerinin bana geçtiğine inanıyorum...bu sebeple işlerim ve hayatım yolunda , istediğim yönde gidiyor bu aralar çok şükür diyelim şimdi popo kaşıyalım, dilimizi ısıralım:)))buradan da nasıl buraya geldin diyeceksiniz biliyorum ama sizinle arşivlediğim dekortif  fikirleri paylaşayım dedim:))belki size de lazım olur:)kocaman öpüyorum herkese iyi haftalar diliyorum!hafta sonu çabuk gelsin:)
































11 yorum:

habinos dedi ki...

waw çok hoşlar. taç figürlü duvar kagıdı hoşuma gitmedi ama .
diğer hepsi çok hoş
ben de takip ettiğim kadarıyla wc'lere çok özen gösteriyorlar .bu çok güzel bence :)

sevgiler minikim .öptüm :)

REENKARNE KADIN dedi ki...

taç figürlü duvar kağıdı benim de hoşuma gitmedi,,mesela pembe fona koyu yeşil gibi kontrast bir renkte uygulansaydı belki daha hoş görünürdü,,siyah-beyaz ciddi durmuş biraz..Aynı zamanda mekanlarda ışığı da çok iyi kullanmışlar..

Zeynep dedi ki...

Kesinlikle ilham verdiklerini soylyeblrim, cok guzeller. BUnlari gorunce kendi evimi nasil dekore edicegimin bir ornegi geliyor hemen aklima.

http://zeynnepp.blogspot.com/

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ya bayılıyorum ben böyle dekorasyon örneklerine,teşekkürler canımmm hepsini kaydettim.bu arada işlerinin yoğunluğuna inanılmaz sevindim,ALLAH DAİM ETSİN İNŞALLAHH

fashionable princess dedi ki...

İlk görseldeki duvar kağıdı harika bayıldım..

Ayse dedi ki...

Merhaba cnm :) Ben almanyadan Ayse! Moda sayfami coktan belli kurdum ama malesef hic fazla türk okuyucum yok. Böyle herkeze yaza yaza inshallah türklerde benim sayfami okur. Eger beni takip edersen, gercekten Cooook sevinirim ve mutluluk duyarim. kocaman öptm.:))))

Sevgilerle, Ayse

thebeadayse.blogspot.com

<3

NeSLiNaMe dedi ki...

pembeli banyoyu cok sevdim...

deniz saatçioğlu dedi ki...

ahhh ah, sadece bakmak bile içimi açtı,yaşamayı düşünemiyorum bile. İnsan heralde bütün gün ağzı kulaklarında dolaşır :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

valla güzeller yalnız kuzum blogunun enine genişlet taşmış fotolar ayarlarda var bak didikle mucx

Sanemiko dedi ki...

habinos

yaaa ben o duvar kağıdına bayılmışştım ama:))

REENKARNE KADIN

ay habinosda beğenmemiş ben çok beğenmiştim oysa ki:)

Zeynep

beğenmene sevindim umarım kullanırsın:)


PEMBEBAKTERİ

canım benim çok teşekkür ederim:)amin:)ya bende bayılıyorummmmm!!

fashionable princess

hihih bende:)

Ayse

merhaba takipteyim sevgiler:)

NeSLiNaMe

evettt bende kullanmayı düşünüyorum o fikri:)

deniz saatçioğlu
:))) sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

evet edim aklımda ya düzelticem bir ara onu mesajlara bile yeni cevap verebiliyorum:/ mucuk!

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

RESİMLER SÜPER İLHAM VERİCİ :))