Pazartesi, Ekim 10, 2011

SAHİBİNDE HAYAT BULAN BİR SANEMİKO HİKAYESİ:) 2


hazırladığım gelin ayakkabılarından sadece biri Esra'nın ki..Ama Melis Aksoy'un gözünden öyle güzel bir masal karakterine dönüşmüşkii sanemikolar,Esra'nın peri masalında...İşte karşınızda Esra ve Burak'ın aşk dolu masalında hayat bulan sanemikolar...





















ayakkabı için bilgi ve sipariş sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz...
fotoğraf çekimi için aşşağıdan Melis Aksoyun iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Telefon  : 0535 955 04 50 
İSTANBUL

10 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

çokk hoş olmuş gerçektenn:)
mutluluklar çiftimize...
sevgiler..

Thrift Store dedi ki...

ah bayildimmmm ayakkabilar zaten harika, fotograflara, tarzlarina, uyumlarina, damadin chuck bass sacina bayildiim .
best wishes from woodoogirl

voodoogirlsthriftstore.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

Muthis gornuyorlar, ciftimizde mutluluklar dilerim =)

http://zeynnepp.blogspot.com/

Cessie dedi ki...

çok güzel.
ne eğlenceli bir çift :D

Lunapark Queen dedi ki...

Waooow gördüğüm en eğlenceli en güzel en sempatik gelin ayakkabılarııııı! Bayıldım! Tenrik ediyorum! Özellikle arkaları süperr!! :)

Ben de bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim :)


http://lunaparkqueen.blogspot.com

Melis Kıyıcı dedi ki...

Allahım fotoğraflar harika çıkmış.Yaptıklarını böyle görünce ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum bebek.Başarıların devam etsin hep böyle.Olurda bir gün evlenirsem istiyorum böyle bir ayakkabı. :))

eba design dedi ki...

çok teşekkürr ederisss herkese özellikle meleğim melisime ve cnm sanemimee :))sanemiko ayakabılarla mutlu masallaraa....

MadamB Fashion dedi ki...

sanırım dünyanın en şirin gelin ayakkabısı. bayıldım
madambfashion.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkürler gelin ve damat ömür boyu mutlu olsunlar inşallah:)

leylo's voguish dedi ki...

Ben bu ayakkabilara bayildim yeniden evlenesim geldi..=) ne ciciler..Ciftede mutluluklar..,!!