Salı, Ekim 18, 2011

YENİ AYAKKABILAR!

En son hazırladığım ayakkabılar, hepsi özel sipariş, sahiplerinin istekleri gözönünde bulundurularak tasarlandılar...Bu işin beni en çok sevindiren yanı, müşterilerimin alışverişvelerinden sonra tekrar tekrar kapımı çalması...bu siparişlerin arasında da eski müşterilerimin yeni ürünleri var.Son Sanemikolar'ın 4 tanesi Dubai ye,2 tanesi İstanbula,bir tanesi Sakarya ya ,gelin ayakkabısı ise de Zonguldak a yola çıktı.Umarım ki, herkese uğur, geline de sonsuz mutluluk götürsünler...











bilgi ve sipariş için sanemiko@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz...

10 yorum:

yasemen k. dedi ki...

koş yonca koş süpeer olmuşş! ama favoriim eeyoreee <3 (:

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Siyah kelebekli olan favorim oldu ama hepsi birbirinden güzellll;)

BÜTÜ dedi ki...

hepsi birbirinden güzel özel günler için muhakkak edineceğim söz :) o kadar beğeniyorum ki ellerine sağlık :)

Üçkadınüçmoda dedi ki...

wuuuuuuu wuuuuuuuu bayıldım kelebekli olana bayyyaaa bi bayıldımmm ...
Ellerinize Sağlık :)

Lulu dedi ki...

Super seyler yaratmissin resmen. Eseklilere bayildim. Gelin ayakkabisi ise cok zarif. Ve favorim kucuk prensli canta. Hepsi benim olsun istedim resmen. Ellerine saglik!

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ay hepsi birbirinsen güzel sanemikom bayıldımmmmm ama favorim siyah olan oldu

Did Dans La Mode dedi ki...

Harikasınnn Sanemiko şekeri bayıldım ben bunlaraaaaa :)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

bu ayakkbıları giymek için nikah falan mı tazelesem diye düşünmeye başladım:)Ya da artık 20 sene sonra kızların düğününe saklarım:)

http://alisverisdanismani.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Hepsi harikalar bayıldım. ama insan bunlara kıyıp da kullanamaz kiii :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

yasemen k.
tenkuuuuuu:)mucuko mucukooo:)

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ !

çok teşekkür ederim:)

BÜTÜ

çok çok teşekkür ederim ne zaman istersen:)


Üçkadınüçmoda

çok teşekkür ederim:)

Lulu

:) çooook teşekkürler:)


PEMBEBAKTERİ

teşekkür ederim pembe baktericim.)

Did Dans La Mode

bende sanaaaaaaaaaa:)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI

:)))) çok teşekkür ederim:)

deniz saatçioğlu

:) çok teşekkür ederim çok mutşu oldum beğenene:)