Salı, Kasım 01, 2011

SANEMİKO ELELE DERGİSİNDE!



8 yorum:

New York Turca dedi ki...

Sanemikocum, bu ise nasil basladigini hatirliyorum blogunu oturup bastan sona okumustum bi aralar. Ve suan bakiyorum basarilarina, yaptigin kalite ve emek kokan ayakkabilarina gercekten tebrik ederim. Ve gercek bir basari oykusu bu! tamemen fakli bi alanda is ararken seni cok daha mutlu edecek bir meslegin oldu. bu sansinin ve basarinin hep devam etmesini dilerim. cok mutlu olarak takip ediyorum tum basarilarini.
Sevgiler...

http://newyorkturca.blogspot.com/

Telekinesis dedi ki...

vay... vay... vay...

Thrift Store dedi ki...

Gerçekten gözümüzün önünde büyüyüüp kocaman oldun :) tebrik ediyoruz, çok güzel ve beklenilen haberler . Kişiye özel, ticari bir doku hissedilmeden sevgiyle yaptığın bir iş(hatta cupcake olarak falan ) olarak gözüküyor bu taraftan. sevgiler!
voodoogirlsthriftstore.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

New York Turca

o kadar mutlu etti ki beni yorumun anlatamam... evet hayat ne garip değil mi:)güzel dilerkerin çok çok teşekkür ederim:)


Telekinesis

tepkin iyi bir şey oluyor sanıyorum:)


Thrift Store

sayenizde...desteğiniz ve eleştirilerinizle oldu ne olduysa:)çok çok teşekkür ederim:)öyle hissediliyorsa ne mutlu bana:)öpüyorum:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

HArikasın, gerçekten de aldın başını gidiyorsun maaşAllah diyelim, bir nazar boncuğu koy şu ayakkabılarının bir yerine :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Sanemiko dedi ki...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları

:))) ay çooooookkk teşekkür ederim:)) mucukoooo mucukooo:)

inanirsakolurbence dedi ki...

Tebrik ederiiim , çook güzel bir yazı yazılmış keyifle okudum:)

topuklu ayakkabı dedi ki...

Topuklu Ayakkabı calısmaların harika.. düşüncenin gerçeğe dönüştüğü an .. başarılar..